Mediatyzacja polityki
Autor:
Wojtkowski Łukasz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323128885
EAN:
9788323128885
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Amerykańska kampania prezydencka 2008
format:
16.0x22.5cm
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
37,69 zł
Cena detaliczna:
44,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,60 zł
Opis produktu
Głównym tematem podejmowanym w książce jest proces mediatyzacji polityki podczas amerykańskiej kampanii prezydenckiej 2008 roku i właśnie z nim związana jest podstawowa hipoteza badawcza: media masowe w relacjach z polityką zdobywają pozycję centralną i od nich w większym stopniu zależy, jak te stosunki przebiegają. Chcąc rozbudować to założenie, można wskazać kilka hipotez pomocniczych, które pozwolą na uzyskanie pełnego obrazu mediatyzacji polityki. Po pierwsze, wpływ mediów masowych na system polityczny jest największy na poziomie struktur systemu, co znajduje później odzwierciedlenie w ich funkcjach. Po drugie, media wprowadzają własną logikę – medialną – w funkcjonowanie systemu politycznego, który – dążąc do medialnej obecności – działa według tych „wytycznych”. Po trzecie, media – posługując się określonymi stylami i tematami relacji – konstruują medialną rzeczywistość polityczną, z której społeczeństwo czerpie wiedzę na temat polityki.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|