|   Od telewizji masowej do Netfliksa
                            Autor:
                            
                                        Jaskiernia Alicja
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Aspra
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788375456684                            
                         
                            EAN:
                            
9788375456684                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            podtytuł:
                            
Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej                            
                         
                            format:
                            
16.0x24.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
412                            
                         
                            rok wydania:
                            
2016                            
                         (0) Sprawdź recenzje 30% rabatu34,21 zł Cena detaliczna:  49,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,21 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Amerykańskie media wyznaczają kierunki rozwoju, powielane bądź adaptowane, Alicja Jaskiernia we wszystkich systemach medialnych – europejskich, azjatyckich i afrykańskich. Dotyczy to zarówno rozwiązań technologicznych, jak i, co szczególnie istotne, modeli organizacyjnych i biznesowych, regulacji prawnych, kultury, szkoły dziennikarstwa czy wreszcie nawyków odbiorców. Do wszystkich tych aspektów produkcji telewizyjnej autorka się odnosi, wykorzystując dane pochodzące z wiarygodnych źródeł: raportów Federalnej Komisji Komunikacji oraz renomowanych amerykańskich i europejskich ośrodków badawczych. Książka ma wyjątkową wartość informacyjną. Dostarcza kompleksowej wiedzy o amerykańskim systemie audiowizualnym. Z całą pewnością będzie przydatną lekturą dla studentów dziennikarstwa i wszystkich zainteresowanych kierunkiem rozwoju mediów audiowizualnych. Jestem przekonana, że zawarte w niej informacje o produktach dostępnych już polskiemu konsumentowi (CNN, HBO, Netflix) powinny także zaciekawić praktyków – nade wszystko organizatorów rynku audiowizualnego w Polsce. Monografia jest wynikiem rzetelnej kwerendy. W bogatej bibliografii znajdują się publikacje dotyczące mediów amerykańskich, kierunków rozwoju narodowych systemów medialnych, polityki medialnej i zawodu dziennikarza autorstwa uznanych – amerykańskich, europejskich i polskich – medioznawców, politologów i socjologów.
prof. dr hab. Ewa Stasiak-Jazukiewicz
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |