Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
23% rabatu
25,98 zł
33,60 zł
niedostępny
Od Rouchona do Cappiella
Autor:
Skibicki Marcin
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Książka jest faktograficznym zapisem historii dziewiętnastowiecznego plakatu francuskiego i jego miejsca w społeczeństwie. Czytelnik odnajdzie w niej informacje o prekursorach tej sztuki, którą we Francji nazwano art de la rue – sztuką ulic
14% rabatu
58,24 zł
68,00 zł
niedostępny
ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE INSIGHTS INTO MARKETING VOCABULARY LEARN MANAGE AND CREATE
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Konce
23% rabatu
38,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Google AdWords w praktyce
Autor:
Przemysław Modrzewski
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego – wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą
27% rabatu
5,81 zł
7,98 zł
niedostępny
Wybrane formy promocji książki w Polsce i na świecie.
Autor:
Łukasz Śmigiel
Wydawca:
Libron
wysyłka: niedostępny
DR ŁUKASZ ŚMIGIEL
adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, autor książek beletrystycznych: powieści (m.in. Muzykologia, Decathexis) oraz zbiorów opowiadań (Demony, Mordercy). Dziennikarz radiowy specjalizujący się w r
31% rabatu
30,21 zł
44,00 zł
niedostępny
Upstart! showcases an exciting range of visual identities for start-ups and young businesses. Upstart! presents fresh branding ideas for entrepreneurs and designers. To stand out in a land of consumerist plenty, the new generation of small
20% rabatu
133,37 zł
166,01 zł
niedostępny
Nie bój się, drogi Czytelniku, druga część nie jest ściśle połączona z pierwszą. Naszym celem było zebranie twórczości internetowej ojca Leona. Blog to pierwsza cześć, najbardziej obszerna; w drugiej odsłonie przeczytasz teksty z serii Ojca
31% rabatu
13,73 zł
20,00 zł
niedostępny
Zagrożenia zdrowia publicznego
Autor:
Andrzej Denys
Tokarski Zbigniew
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W kolejnej części publikacji Zagrożenia zdrowia publicznego szczególną uwagę poświęcono działalności promotora zdrowia, którego podstawowym celem jest aktywizowanie społeczności na rzecz zdrowia, popierania i rozwijania postaw prozdrowotnyc
27% rabatu
64,66 zł
89,00 zł
niedostępny
Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
Autor:
Jędrzejczak Beata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o slog
14% rabatu
17,99 zł
21,00 zł
niedostępny
o bardzo potrzebna, kompetentnie napisana książka – niezwykle pomocna zarówno dla tych, którzy chcą doświadczyć uzdrowienia, jak i dla posługujących w Kościele modlitwą o uzdrowienie.
o. Piotr Różański SP
Miliony ludzi na całym świecie pot
38% rabatu
18,63 zł
29,90 zł
niedostępny
Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych. Komentuje przepisy podstawowego w tym zakresie aktu prawnego: rozporządzenia nr 1169/2011, zawiera także wiele odniesie
20% rabatu
159,50 zł
199,00 zł
niedostępny
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien b
45% rabatu
19,20 zł
34,90 zł
niedostępny
Transformersi. Superbohaterowie polskiej...
Autor:
Jakóbczak Agata
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Lencia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na wa
34% rabatu
26,19 zł
39,90 zł
niedostępny
Logo Design Love Tworzenie genialnych logotypów
Autor:
Airey David
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!
Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
Gdzie szukać twórczych inspiracji?
Jak negocjować z klientami?
Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc j
45% rabatu
31,35 zł
57,00 zł
niedostępny
Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Autor:
Malgorzata Jaworska-Olsztyn
Wydawca:
eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
wysyłka: niedostępny
Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zad
17% rabatu
13,31 zł
16,00 zł
niedostępny
Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają di
44% rabatu
27,77 zł
49,90 zł
niedostępny
Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych
14% rabatu
30,58 zł
35,70 zł
niedostępny
Kolekcja pod patronatem Prof. Normana Daviesa
Marsz Armii Andersa nie ma sobie równych w historii: sto dwadzieścia tysięcy ludzi przeszło
dwanaście tysięcy kilometrów. Rozsypani po „nieludzkiej ziemi” Polacy stawili się na wezwanie generała
41% rabatu
14,78 zł
24,99 zł
niedostępny
Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
16% rabatu
24,56 zł
29,40 zł
niedostępny
Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
20% rabatu
8,29 zł
10,35 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|