Okładka książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
23% rabatu
25,98
33,60 zł
niedostępny
Okładka książki Od Rouchona do Cappiella
Książka jest faktograficznym zapisem historii dziewiętnastowiecznego plakatu francuskiego i jego miejsca w społeczeństwie. Czytelnik odnajdzie w niej informacje o prekursorach tej sztuki, którą we Francji nazwano art de la rue – sztuką ulic
14% rabatu
58,24
68,00 zł
niedostępny
Okładka książki ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE INSIGHTS INTO MARKETING VOCABULARY LEARN MANAGE AND CREATE
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Konce
23% rabatu
38,25
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Google AdWords w praktyce
Obszerny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną zaistnieć w sieci, dzięki wykorzystaniu najszybciej rozwijającego się i przyszłościowego medium reklamowego – wyszukiwarki Google. Książka pokazuje, jak krok po kroku przeprowadzić pierwszą
27% rabatu
5,81
7,98 zł
niedostępny
Okładka książki Wybrane formy promocji książki w Polsce i na świecie.
DR ŁUKASZ ŚMIGIEL adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, autor książek beletrystycznych: powieści (m.in. Muzykologia, Decathexis) oraz zbiorów opowiadań (Demony, Mordercy). Dziennikarz radiowy specjalizujący się w r
31% rabatu
30,21
44,00 zł
niedostępny
Okładka książki Upstart!
Upstart!
Autor: Sinofzik Anna
Wydawca: Gestalten
wysyłka: niedostępny
Upstart! showcases an exciting range of visual identities for start-ups and young businesses. Upstart! presents fresh branding ideas for entrepreneurs and designers. To stand out in a land of consumerist plenty, the new generation of small
20% rabatu
133,37
166,01 zł
niedostępny
Okładka książki Bloger dusz Część 2
Bloger dusz Część 2
Autor: Knabit Leon
Wydawca: Tyniec
wysyłka: niedostępny
Nie bój się, drogi Czytelniku, druga część nie jest ściśle połączona z pierwszą. Naszym celem było zebranie twórczości internetowej ojca Leona. Blog to pierwsza cześć, najbardziej obszerna; w drugiej odsłonie przeczytasz teksty z serii Ojca
31% rabatu
13,73
20,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zagrożenia zdrowia publicznego
W kolejnej części publikacji Zagrożenia zdrowia publicznego szczególną uwagę poświęcono działalności promotora zdrowia, którego podstawowym celem jest aktywizowanie społeczności na rzecz zdrowia, popierania i rozwijania postaw prozdrowotnyc
27% rabatu
64,66
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne
Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o slog
14% rabatu
17,99
21,00 zł
niedostępny
Okładka książki Moc modlitwy o uzdrowienie
Moc modlitwy o uzdrowienie
Wydawca: Esprit
wysyłka: niedostępny
o bardzo potrzebna, kompetentnie napisana książka – niezwykle pomocna zarówno dla tych, którzy chcą doświadczyć uzdrowienia, jak i dla posługujących w Kościele modlitwą o uzdrowienie. o. Piotr Różański SP Miliony ludzi na całym świecie pot
38% rabatu
18,63
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Znakowanie prezentacja reklama żywności
Publikacja jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto zajmuje się znakowaniem, prezentacją i reklamą środków spożywczych. Komentuje przepisy podstawowego w tym zakresie aktu prawnego: rozporządzenia nr 1169/2011, zawiera także wiele odniesie
20% rabatu
159,50
199,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama
Reklama
wysyłka: niedostępny
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien b
45% rabatu
19,20
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Transformersi. Superbohaterowie polskiej...
Kiedy czarnooka Isaura opędzała się przed zalotami bezwzględnego Lencia, bohaterowie Beverly Hills 90210 próbowali odnaleźć najprawdziwszą miłość, sobotnie poranne programy dla działkowców dawały nadzieję, że istnieje skuteczny sposób na wa
34% rabatu
26,19
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Logo Design Love Tworzenie genialnych logotypów
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc j
45% rabatu
31,35
57,00 zł
niedostępny
Okładka książki Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację AU.30 (A.27). Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zad
17% rabatu
13,31
16,00 zł
niedostępny
Okładka książki E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają di
44% rabatu
27,77
49,90 zł
niedostępny
Opakowanie Turystyka i turysta nad Bałtykiem
Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych
14% rabatu
30,58
35,70 zł
niedostępny
Okładka książki W gruzach na szczycie…
Kolekcja pod patronatem Prof. Normana Daviesa Marsz Armii Andersa nie ma sobie równych w historii: sto dwadzieścia tysięcy ludzi przeszło dwanaście tysięcy kilometrów. Rozsypani po „nieludzkiej ziemi” Polacy stawili się na wezwanie generała
41% rabatu
14,78
24,99 zł
niedostępny
Okładka książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
16% rabatu
24,56
29,40 zł
niedostępny
Okładka książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
20% rabatu
8,29
10,35 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
5
6
7
8
9
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj