Okładka książki Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pi
41% rabatu
20,47
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jedna kampania do wolności Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz zyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożąda
33% rabatu
32,66
49,00 zł
niedostępny
Opakowanie Polskie Las Vegas i szwagier z Corelem
Autorzy pokazują, że architektura, moda i rodzący się rynek reklamy doby transformacji nie tylko tworzyły jej obrazową przestrzeń, ale także dostarczały namacalnych uzasadnień dla przyjętego kierunku przemian. Kolejne teksty wydobywają char
30% rabatu
29,25
42,00 zł
niedostępny
Opakowanie Wirtualne targowisko Tom 3
Wirtualne targowisko Tom 3
Wydawca: Elipsa
wysyłka: niedostępny
Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnoś
19% rabatu
23,71
29,40 zł
niedostępny
Opakowanie Wirtualne targowisko Tom 2
Wirtualne targowisko Tom 2
Wydawca: Elipsa
wysyłka: niedostępny
Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączn
19% rabatu
20,32
25,20 zł
niedostępny
Opakowanie Wirtualne targowisko
Wirtualne targowisko
wysyłka: niedostępny
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wyko
19% rabatu
25,40
31,50 zł
niedostępny
Okładka książki Homilie Loretańskie 13
Homilie Loretańskie 13
Wydawca: Petrus
wysyłka: niedostępny
Prezentowana tu pozycja jest kolejną częścią homilii, wygłaszanych w Kaplicy Loretańskiej przy kościele Braci Mniejszych Kapucynów w Krakowie. Obejmuje ona okres od 8 lutego do 26 lipca 2015 roku. Zapis homilii może stanowić materiał do ró
34% rabatu
19,04
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym o
19% rabatu
22,58
28,00 zł
niedostępny
Opakowanie Manual reklama Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji
Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby sie kompletny, ale dynamika rozwoju badan z zakresu reklamy i komunikacji społecznej szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, ze jest to bardz
39% rabatu
48,52
80,00 zł
niedostępny
Okładka książki Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.2
Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami
17% rabatu
24,14
28,99 zł
niedostępny
Okładka książki Biblia copywritingu
Biblia copywritingu
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale r
33% rabatu
26,59
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Cool Japan. Autoprezentacja Japonii w popkulturze
Cool Japan"" to hasło, pod którym kryje się strategia promocji Japonii poza granicami kraju, prezentująca ją przez pryzmat tego, co interesuje młodych - popkulturę, modę i najnowsze technologie. Przeszło dekadę od wystartowania programu bad
40% rabatu
21,08
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Nowa Widownia
Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę, przystępuje do rekonstrukcji świadomości ;typ
32% rabatu
20,30
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pragamtyka reklamy
Pragamtyka reklamy
Wydawca: Universitas
wysyłka: niedostępny
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonom
45% rabatu
19,25
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreatywność językowa w reklamie
Kreatywność językowa w reklamie
Autor: praca zbiorowa
wysyłka: niedostępny
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej te
25% rabatu
25,34
33,90 zł
niedostępny
Okładka książki Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do prob
12% rabatu
50,84
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama jako sztuka powtórzeń
Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dos
31% rabatu
26,77
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesna polska reklama prasowa
Współczesna polska reklama prasowa
Autor: Łuczaj Kamil
Wydawca: Nomos
wysyłka: niedostępny
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturow
31% rabatu
30,89
45,00 zł
niedostępny
Okładka książki Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketi
24% rabatu
52,20
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Testy kwalifikacja A.27 Org. i prow. kampanii rek.
Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zadań. Test
17% rabatu
13,31
16,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
6
7
8
9
10
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj