![]() Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
16% rabatu
24,56 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,56 zł
![]() Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
20% rabatu
8,29 zł
10,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,29 zł
![]() Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Autor:
Jabłoński Artur
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pi
36% rabatu
22,21 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,21 zł
![]() Jedna kampania do wolności Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
Autor:
Magdalena Pawłowska
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz zyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożąda
33% rabatu
32,66 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,66 zł
![]()
Autorzy pokazują, że architektura, moda i rodzący się rynek reklamy doby transformacji nie tylko tworzyły jej obrazową przestrzeń, ale także dostarczały namacalnych uzasadnień dla przyjętego kierunku przemian. Kolejne teksty wydobywają char
30% rabatu
29,25 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł
![]()
Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnoś
19% rabatu
23,71 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,71 zł
![]()
Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączn
19% rabatu
20,32 zł
25,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,32 zł
![]()
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wyko
19% rabatu
25,40 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł
![]()
Prezentowana tu pozycja jest kolejną częścią homilii, wygłaszanych w Kaplicy Loretańskiej przy kościele Braci Mniejszych Kapucynów w Krakowie. Obejmuje ona okres od 8 lutego do 26 lipca 2015 roku.
Zapis homilii może stanowić materiał do ró
34% rabatu
19,04 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04 zł
![]() Czyn nieuczciwej konkurencji w zakresie sponsoringu telewizyjnego
Autor:
Grabowski Mariusz
wysyłka: niedostępny
Sponsoring telewizyjny może być czynem nieuczciwej konkurencji. Publikacja porusza kwestię uczciwości relacji rynkowych pomiędzy promującym się przedsiębiorcą a innymi podmiotami. Odpowiadając na pytania o granice zgodności z prawem w tym o
19% rabatu
22,58 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,58 zł
![]()
Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby sie kompletny, ale dynamika rozwoju badan z zakresu reklamy i komunikacji społecznej szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, ze jest to bardz
39% rabatu
48,52 zł
80,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,52 zł
![]() Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami
17% rabatu
24,14 zł
28,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,14 zł
![]()
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale r
33% rabatu
26,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,59 zł
![]()
Cool Japan"" to hasło, pod którym kryje się strategia promocji Japonii poza granicami kraju, prezentująca ją przez pryzmat tego, co interesuje młodych - popkulturę, modę i najnowsze technologie. Przeszło dekadę od wystartowania programu bad
40% rabatu
21,08 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,08 zł
![]()
Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę, przystępuje do rekonstrukcji świadomości ;typ
32% rabatu
20,30 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,30 zł
![]()
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonom
45% rabatu
19,25 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,25 zł
![]() Kreatywność językowa w reklamie
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej te
25% rabatu
25,34 zł
33,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,34 zł
![]() Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Autor:
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
wysyłka: niedostępny
„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do
prob
12% rabatu
50,84 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,84 zł
![]()
Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dos
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,77 zł
![]()
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturow
31% rabatu
30,89 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,89 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|