Service Design po polsku
Autor:
Chłodnicki Marcin
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka ta pomoże Ci:
-przygotować lepsze i unikatowe usługi,
-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,
-poprawić rentowność i stabilność biznesu,
-oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w
22% rabatu
46,04 zł
59,00 zł
niedostępny
Słownik eksportera polsko-niemiecki + Słownik eksportera niemiecko-polski
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Komplet 2 słowników:
Słownik eksportera polsko-niemiecki oraz Słownik eksportera niemiecko-polski
Każdy ze słowników zawiera 22 000 terminów obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii,
38% rabatu
60,93 zł
99,00 zł
niedostępny
Handel zagraniczny.
Autor:
Jan Rymarczyk
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi nowoczesne kompendium wiedzy z zakresu organizacji i techniki handlu zagranicznego. Autorzy uwzględnili w niej zmiany zachodzące w tej sferze biznesu międzynarodowego, powodowane przede wszystkim zjawiskami związanymi z glob
28% rabatu
46,51 zł
64,90 zł
niedostępny
Obowiązki sklepów w zakresie ochrony środowiska
Autor:
Natalia Springer
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
Obowiązki sklepów w zakresie ochrony środowiska to publikacja, dzięki której prowadzący sklep, hurtownie lub sprzedaż wysyłkową dowie się, jakie obowiązki z zakresu ochrony środowiska powinien spełnić. W publikacji podpowiadamy, jak prawidł
26% rabatu
58,19 zł
79,00 zł
niedostępny
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.
„Who is who” to leksykon biograficzny poświęcony osobom, których dz
38% rabatu
30,78 zł
50,00 zł
niedostępny
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.
Tom „Poligrafia i Papier” poświęcony został rynkowi drukarń dziełow
38% rabatu
30,78 zł
50,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2016 Wydawnictwa
Autor:
Gołębiewski Łukasz
Waszczyk Paweł
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.
Istotną część tomu „Wydawnictwa” stanowią pogłębione analizy różnyc
45% rabatu
44,00 zł
80,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2016 Targi instytucje media
Autor:
Dobrołęcki Piotr
Daria Dobrołęcka
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce w 2015 i połowie 2016 roku.
Tom „Targi, instytucje, media” zawiera zestawienie najważniejszych
39% rabatu
24,26 zł
40,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2016 Dystrybucja
Autor:
Gołębiewski Łukasz
Waszczyk Paweł
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Dziewiętnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały najważniejsze zagadnienia dotyczące funkcjonowania polskiej branży wydawniczo-księgarskiej.
Tom „Dystrybucja” zawiera analizę rynku dystrybucy
45% rabatu
22,00 zł
40,00 zł
niedostępny
audiobook
Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. W tej książce Tracy oferuje praktyczne metody i techniki sprzedaży, w tym
36% rabatu
25,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment).
QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju produktu lub usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań klientów, a następnie ich przełożenia na param
21% rabatu
31,70 zł
39,90 zł
niedostępny
Gdy czytasz tę książkę, po pewnej chwili z lekkim zdumieniem i uśmiechem w kącikach ust stwierdzasz, że przecież to wiesz, że to jest oczywiste. Że do tego, aby sprzedawać, nie są potrzebne egzaltowane rady autorytetów od hipnozy i mowy cia
21% rabatu
31,70 zł
39,90 zł
niedostępny
Mistrz finalizacji w popisowej akcji!
Na świecie żyje mnóstwo ludzi trudniących się sprzedażą. Spróbuj wyobrazić go sobie bez agentów nieruchomości, właścicieli sklepów i warsztatów, antykwariuszy, ubezpieczycieli, konsultantów i miliona in
36% rabatu
23,55 zł
37,00 zł
niedostępny
Od standaryzacji obsługi po rekomendację klienta
Autor:
Szelągowska Magdalena
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomi
31% rabatu
33,64 zł
49,00 zł
niedostępny
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA w Twoim e-biznesie
Autor:
Paweł Krzyworączka
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Klient. Czyż nie jest to najpiękniejsze słowo na świecie?
E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobr
39% rabatu
24,53 zł
39,90 zł
niedostępny
40 nowych sekretów! Przeczytaj, zapamiętaj i stosuj! Nie ma znaczenia, czy jesteś początkującym sprzedawcą czy doświadczonym weteranem - ta krótka, konkretna książka z pewnością Ci się przyda. Oto 137 sekretów mistrza sprzedaży. Twój niezbę
39% rabatu
21,13 zł
34,90 zł
niedostępny
Spójrz na swoją pracę... okiem oswojonego drapieżnika!
Arkadiusz Bednarski jest handlowcem. Z natury, praktyki i pasji. Sprzedawaniu poświęcił ponad dwadzieścia lat swego życia, siedemnaście lat szkolenia młodych sprzedawców oraz mnóstwo c
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
Psychologia Sprzedaży droga do sprawczości niezależności i pieniędzy
Autor:
Mateusz Grzesiak
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim j
36% rabatu
19,04 zł
29,90 zł
niedostępny
Wpływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich na konkurencyjność eksportu Polski
Autor:
Borowicz Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono zagraniczne inwestycje bezpośrednie na gruncie teoretycznym, również w kontekście powiązań z handlem międzynarodowym. Przedstawiono aktualną sytuację w obszarze zagranicznych inwestycji bezpośrednich w Polsce – analiza od
14% rabatu
21,58 zł
25,20 zł
niedostępny
Publikacja „E-obywatel. E-sprawiedliwość. E-usługi” pod red. K. Flagi-Gieruszyńskiej, J. Gołaczyńskiego i D. Szostka stanowi monograficzne opracowanie praktycznych zagadnień związanych z wykorzystywaniem systemów teleinformatycznych i środk
14% rabatu
127,62 zł
149,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|