audiobook
Okładka książki Lider sprzedaży Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż. - Audiobook
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce s
40% rabatu
33,26
54,99 zł
niedostępny
Okładka książki Pożegnanie Merkurego (1947-1981)
Autor, wieloletni pracownik handlu zagranicznego (były wiceminister HZ i wiceprzewodniczący Komisji Planowania przy Radzie Ministrów PRL), w interesujący sposób przedstawia swoje ponad 40-letnie doświadczenia w negocjacjach handlowych. Wspo
19% rabatu
23,71
29,40 zł
niedostępny
Okładka książki Dekalog skutecznej sprzedaży
Książka ta przeznaczona dla ludzi zajmujących się sprzedawaniem, marketingiem i obsługą klienta, ale także dla tych, którzy pragną zmienić orientację swojej firmy na klienta. Dekalog skutecznej sprzedaży powinien zostać przeczytany przez ka
31% rabatu
35,32
51,45 zł
niedostępny
Okładka książki Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej
Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących wymagają żelaznej dyscypliny
31% rabatu
40,50
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wpływ ICT na rozwój sektora usług w Indiach do 2010 roku
Termin information and communication technology (ICT) po raz pierwszy został użyty w 1997 roku w Wielkiej Brytanii. Jest on zatem stosunkowo nowy. Z tego względu niewiele jest w Polce publikacji na temat ICT, a na pewno żadna z nich nie ana
14% rabatu
38,37
44,80 zł
niedostępny
Okładka książki Neuromarketing
Neuromarketing
Autor: Dooley Roger
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta. Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe
34% rabatu
42,05
64,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki
Poznaj innowacyjne podejście do sprzedaży i dowiedz się, jak odwrócić zasady sprzedażowej gry, by osiągnąć maksymalny rezultat! Dzięki książce zaczniesz wykorzystywać różnorodne strategie sprzedaży, aby maksymalnie skoncentrować się na klie
41% rabatu
26,48
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.22. Prowadzenie działalności handlowej
200 zadań testowych i 5 zadań praktycznych Zbiór zawiera pięć zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.22. Prowadzenie działalności handlowej. Każdy zestaw zawiera 40 zadań testowych oraz jedno zadanie prakty
17% rabatu
13,31
16,00 zł
niedostępny
Okładka książki Prognozowanie importu i eksportu węgla kamiennego w Polsce
Głównym celem prowadzonych w monografii rozważań i badań jest określenie prognozy importu i eksportu węgla kamiennego w perspektywie do 2030 roku wraz ze wskazaniem czynników, które determinują w Polsce import i eksport węgla kamiennego. Re
28% rabatu
42,21
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Towaroznawstwo i przechow. żywności ćw. FORMAT-AB
Ćwiczenia pomogą uczniom przygotować się do egzaminu z kwalifikacji T6. Sporządzanie potraw i napojów. Są świetnym powtórzeniem wiedzy i umiejętności obejmującym ocenę jakości żywności, ocenę towaroznawczą, ocenę organoleptyczną, klasyfikac
20% rabatu
20,89
26,00 zł
niedostępny
Okładka książki Regionalny przemysłowy produkt turystyczny
Książka przeznaczona jest dla studentów uczelni wyższych na kierunkach związanych z turystyką oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Będzie przydatna również dla pracowników administracji samorządowej, odpowiedzialnych za rozwój turystyki na
35% rabatu
35,93
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży
Praktyczny podręcznik handlowania dla menedżera Ta książka to najobszerniejsza polska pozycja na temat sprzedaży osobistej oraz miękkich aspektów zarządzania organizacjami sprzedażowymi, inspirowana biblią marketingu Kotlera. Czym od czas
31% rabatu
67,96
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Obsługa uczestników turystyki i rekreacji
Książka stanowi podręcznik akademicki (jako literatura podstawowa) przeznaczony do wykładów z przedmiotu "Obsługa ruchu turystycznego" i zbliżonych, prowadzonych na przykład na specjalności "Organizacja i obsługa rekreacji". Łączy zagadnien
19% rabatu
47,58
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jakość usłuj turystycznych i rekreacyjnych
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo: - normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, - wytycz
28% rabatu
41,50
58,00 zł
niedostępny
Okładka książki Działalność usługowa we fryzjerstwie. Kwal. A.19
Podręcznik przeznaczony do nauki zawodu fryzjer, realizujący treści materiału zawartego w efektach kształcenia wspólnych dla zawodów fryzjer i technik usług fryzjerskich PKZ (A.k) oraz zawartych w kwalifikacji A.19.Obejmuje tematy dotyczące
37% rabatu
26,62
42,50 zł
niedostępny
Okładka książki Coaching sprzedawców
Coaching sprzedawców
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkolenia i motywowania handlowców. Autor zaspokaja tę pot
17% rabatu
49,21
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Photoshop dla e-commerce i social media
Obraz wart więcej niż tysiąc słów Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego ko
38% rabatu
30,16
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
Ręce, głowa i serce sprzedawcy 'Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać' — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak n
31% rabatu
33,64
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Świadczenie pocztowej usługi powszechnej w warunkach liberalizacji rynku
Książka stanowi pierwsze kompleksowe omówienie nowych regulacji prawnych polskiego rynku pocztowego, po przeprowadzeniu jego liberalizacji. Celem pracy jest wskazanie dopuszczalnych rozwiązań modelowych zagwarantowania świadczenia pocztowej
19% rabatu
80,40
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Umowy, pisma i pisma procesowe w sprawach handlowych z objaśnieniami i płytą CD
W niniejszej publikacji znajdują się m.in. następujące wzory: Umowy i pisma w sprawach handlowych dotyczące: - spółki jawnej - spółki partnerskiej - spółki komandytowej - spółki komandytowo-akcyjnej - spółki z ograniczoną odpowiedz
14% rabatu
153,31
179,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
24
25
26
27
28
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj