Detektyw z przypadku - Butkiewicz Jarosław Bezrobotny dziennikarz zostaje detektywem sklepowym w salonie z ekskluzywną odzieżą. Wraz z nim wchodzimy za kulisy dużego sklepu w wielkomiejskiej galerii handlowej. Co w książce? Oczami licznych
30% rabatu
13,93 zł
20,00 zł
niedostępny
Twoja firma widoczna w internecie. Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Pierwsza książka w serii 'Twoja firma widoczna w internecie', omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrow
36% rabatu
22,21 zł
34,90 zł
niedostępny
Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych
Autor:
Bryła Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst u
20% rabatu
33,71 zł
41,90 zł
niedostępny
Każdy coś sprzedaje. Nawet ci, którzy uważają, że tego nie robią zawodowo, powinni to umieć. Nie sprzedaje się przecież wyłącznie usług czy produktów. Sprzedaje się pomysły, idee, lub chociażby własną osobę.
W tej książeczce znajdziecie 39
33% rabatu
23,49 zł
34,99 zł
niedostępny
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
Autor:
Bartyzel Michał
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w środ
39% rabatu
30,13 zł
49,00 zł
niedostępny
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
Autor:
Jeff Walker
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Skróć drogę do zysków — inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek!
Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek
Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym
P
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Własność intelektualna w obrocie elektronicznym. Tom 5
Autor:
Kępiński Marian
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Niniejszy, już V tom z Serii poświęcony jest aktualnym zagadnieniom prawa własności intelektualnej w szeroko rozumianym obrocie elektronicznym, a w szczególności w Internecie. Autorzy tomu, zarówno naukowcy jak i praktycy, z różnych perspek
14% rabatu
76,23 zł
89,00 zł
niedostępny
W ostatnich dekadach dokonał się znaczący postęp w zakresie liberalizacji międzynarodowej wymiany handlowej, jednak od kilku lat obserwuje się narastanie presji na stosowanie środków protekcjonistycznych w celu ochrony krajowych gospodarek
19% rabatu
48,39 zł
60,00 zł
niedostępny
Konkurencyjność strukturalno - czynnikowa polskiego handlu na rynku UE w latach 2002-2012
Autor:
Pluciński Eugeniusz
Wydawca:
AFM
wysyłka: niedostępny
Wybrany przez Autora problem jest bardzo ważny z punktu widzenia naukowego, ponieważ jego zbadanie wzbogaca naszą wiedzę o przebiegu, determinantach i efektach zmian w handlu zagranicznym średniej wielkości kraju określanego jako emerging m
35% rabatu
40,08 zł
62,00 zł
niedostępny
Zintegrowany przewodnik po strukturach, systemach, technologiach i narzędziach informatycznych. Autorzy traktują inżynierię systemów informatycznych jako dziedzinę praktyczną, a jednocześnie sztukę projektowania, utrzymywania i rozwoju apli
25% rabatu
42,22 zł
56,00 zł
niedostępny
Kultura w praktyce. Zagadnienia prawne. Tom 3: Muzea a rynek sztuki. Aspekty prawne
wysyłka: niedostępny
„Kultura w praktyce. Zagadnienia prawne. Muzea a rynek sztuki” t. 3 stanowi kontynuację prac powołanego przy Poznańskim Towarzystwie Przyjaciół Nauk zespołu ekspertów z zakresu prawa kultury. Opracowanie obejmuje zagadnienia z zakresu prawa
19% rabatu
34,40 zł
42,66 zł
niedostępny
Liberalny pacyfizm był ważną ideą w dziejach nowożytnej Europy. Jego istotą było przekonanie o istnieniu pozytywnego związku pomiędzy rozwojem handlu a pokojem międzynarodowym. Poglądy większości liberalnych pacyfistów najzwięźlej wyraża ha
40% rabatu
23,22 zł
39,00 zł
niedostępny
Organizacja pracy w hotelarstwie. Kwalifikacja T.11. Podręcz
36% rabatu
37,24 zł
58,50 zł
niedostępny
Zarządzanie pochodzeniem towarów w działalności eksportowej przedsiębiorstwa
Autor:
Sowiński Cezary
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne obszary wykorzystywania reguł pochodzenia towarów w zarządzaniu działalnością eksportową przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę poświęcono budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa przy wykor
27% rabatu
72,41 zł
99,00 zł
niedostępny
Światowa inicjatywa na rzecz Sprawiedliwego Handlu wspiera zrównoważony rozwój dzięki oferowaniu korzystniejszych warunków handlowych oraz chronieniu praw marginalizowanych producentów i pracowników najuboższych krajów. Autorki przedstawiły
35% rabatu
32,65 zł
49,90 zł
niedostępny
Wpływ członkostwa w WTO na handel zagraniczny Chin
Autor:
Majchrowska Elżbieta
Wydawca:
AFM
wysyłka: niedostępny
Przedmiotem niniejszej publikacji są kwestie związane z członkostwem Chińskiej Republiki Ludowej (ChRL) w Światowej Organizacji Handlu, osadzone w teoretycznym kontekście jakim jest nauka o międzynarodowych stosunkach gospodarczych (ekonomi
31% rabatu
34,27 zł
49,90 zł
niedostępny
We współczesnej gospodarce znaczenie transportu systematycznie rośnie. Zwiększa się też zapotrzebowanie na wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu poszczególnych gałęzi transportu. Autor przedstawił: rolę transportu w globalnej gospodarce, us
28% rabatu
46,51 zł
64,90 zł
niedostępny
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej pr
17% rabatu
40,89 zł
49,00 zł
niedostępny
Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem. Gastronomia Po
Autor:
Małgorzata Konarzewska
Wydawca:
WSiP
wysyłka: niedostępny
Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem. Gastronomia Po
17% rabatu
40,86 zł
49,20 zł
niedostępny
Obsługa turystyczna. Ćwiczenia Zeszyt ćwiczeń do nauki w zaw
36% rabatu
26,41 zł
41,50 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|