Okładka książki Sprzedaż bez mitów Cała prawda o handlowaniu
Prawda o sprzedaży Ta książka nie jest podręcznikiem. Ani gotową receptą na sukces. Ta książka jest nietypowym poradnikiem: zbiorem obserwacji i wniosków, jakie jej autor poczynił w ciągu szesnastu lat pracy w sprzedaży. Refleksje w niej za
31% rabatu
23,96
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedawaj jak Challenger Strategie kontroli komunikacji z klientem
Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjaj
36% rabatu
25,39
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Laptopowy Milioner Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milione
33% rabatu
26,59
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo handlowe dla ekonomistów w. 2016
W książce przedstawiono całościowo problematykę prawa handlowego, tj.: zagadnienia ogólne, formy organizacyjne przedsiębiorców, ze szczególnym uwzględnieniem spółek handlowych oraz ich transformacji, zagadnienie restrukturyzacji i upadłości
19% rabatu
55,65
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Globalny handel elektroniczny
Niniejsza praca stanowi próbę przedstawienia kluczowych zagadnień związanych z globalnym handlem elektronicznym z perspektywy menedżerskiej. Jej cechą szczególną jest wyeksponowanie następujących zagadnień: aspektów standaryzacyjnych, aspek
21% rabatu
23,52
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Biblia sprzedaży
Biblia sprzedaży
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować” Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość
41% rabatu
46,72
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Trzy dekady nandlu
Trzy dekady nandlu
Wydawca: Poznańskie
wysyłka: niedostępny
TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYKŁADZIE SIECI ŻABKA. W 1989 roku rozpoczęła się era dynamicznych zmian w sektorze handlu i usług w Polsce. W ciągu niemal trzech dekad mogliśmy obserwować zalążki oraz rozkwit prz
43% rabatu
19,49
34,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2015 Poligrafia i papier
Tom Poligrafia i Papier - tom poświęcony rynkowi drukarń dziełowych oraz rynkowi papierów graficznych przeznaczonych do druku książek. Podjęto też próbę sformułowania zestawienia w oparciu o przychody poszczególnych zakładów. Spis treści:
39% rabatu
30,32
50,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2015 Who is who
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach. W obecnej edycji "Who is who: zawarliśmy biogramy 712 osób z szeroko rozumianej branży książk
45% rabatu
27,50
50,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2015 Dystrybucja
Księgarstwo hurtowe Księgarstwo detaliczne Sprzedaż bezpośrednia Import i eksport książek Wykaz tekstów źródłowych
39% rabatu
24,26
40,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2015 Wydawnictwa
Rynek książki w Polsce" to kompendium wiedzy o rynku wydawniczo-księgarskim: analiza zmian, prognozy rozwoju poszczególnych segmentów rynku wydawniczego prezentacje największych firm z branży (charakterystyka firm, informacje o obrotach
39% rabatu
48,52
80,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2015 Targi instytucje media
Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważnie
39% rabatu
24,26
40,00 zł
niedostępny
Okładka książki Digital Business i E-Commerce Management
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy? Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu? Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie? „Digital business
22% rabatu
131,90
169,00 zł
niedostępny
Okładka książki Eksport w przedsiębiorstwie
Eksport w przedsiębiorstwie
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród
21% rabatu
31,39
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zakupoholizm. Jak samodzielnie uwolnić się od przymusu kupowania?
Zakupy są dla ciebie lekarstwem na stres? Zdarza ci się kupować rzeczy, których nie potrzebujesz lub na które cię nie stać? Często masz wyrzuty sumienia z powodu zrobionych zakupów? Jeśli tak, prawdopodobnie jesteś zakupoholiczką/zakupoholi
42% rabatu
23,19
39,90 zł
niedostępny
Opakowanie Ochrona prawna konsumenta na rynku mediów elektronicznych
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świa
19% rabatu
80,40
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego
Monografia powstała w związku z konferencją naukową pt. „Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego” (Kraków, 15–17 września 2015 r.), zorganizowaną przez Katedrę Prawa Cywilnego i Gospodarczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, jako ef
14% rabatu
110,48
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki Innowacje w opakowaniach żywności i napojów
To książka dla osób poszukujących nisz w innowacyjnej działalności gospodarczej i naukowej. Na podstawie analizy informacji zamieszczonych w publikacji można wyrobić sobie opinię o kierunku, w którym idzie światowa gospodarka w zakresie opa
24% rabatu
59,76
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Poradnik prawny dla e-biznesu
Poradnik prawny dla e-biznesu
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Poradnik prawny dla e-biznesu to publikacja, która w kompleksowy i przystępny sposób przedstawia kluczowe zagadnienia prawne związane z zakładaniem i prowadzeniem e-biznesu. To wyjątkowo praktyczny przewodnik, który dzięki zawartym w nim pr
19% rabatu
63,71
79,00 zł
niedostępny
audiobook
Okładka książki Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Audiobook
Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedem kroków Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zos
31% rabatu
19,91
29,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
23
24
25
26
27
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj