Sprzedaż bez mitów Cała prawda o handlowaniu
Autor:
Buliński Kamil
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Prawda o sprzedaży
Ta książka nie jest podręcznikiem. Ani gotową receptą na sukces. Ta książka jest nietypowym poradnikiem: zbiorem obserwacji i wniosków, jakie jej autor poczynił w ciągu szesnastu lat pracy w sprzedaży. Refleksje w niej za
31% rabatu
23,96 zł
34,90 zł
niedostępny
Sprzedawaj jak Challenger Strategie kontroli komunikacji z klientem
Autor:
Dixon Matthew
Brent Adamson
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjaj
36% rabatu
25,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Laptopowy Milioner Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci
Autor:
Mark Anastasi
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zostań internetowym rewolucjonistą!
Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
7 prostych sekretów milione
33% rabatu
26,59 zł
39,90 zł
niedostępny
W książce przedstawiono całościowo problematykę prawa handlowego, tj.: zagadnienia ogólne, formy organizacyjne przedsiębiorców, ze szczególnym uwzględnieniem spółek handlowych oraz ich transformacji, zagadnienie restrukturyzacji i upadłości
19% rabatu
55,65 zł
69,00 zł
niedostępny
Globalny handel elektroniczny
Autor:
Niedźwiedziński Marian
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Niniejsza praca stanowi próbę przedstawienia kluczowych zagadnień związanych z globalnym handlem elektronicznym z perspektywy menedżerskiej. Jej cechą szczególną jest wyeksponowanie następujących zagadnień:
aspektów standaryzacyjnych, aspek
21% rabatu
23,52 zł
29,90 zł
niedostępny
I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować”
Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość
41% rabatu
46,72 zł
79,00 zł
niedostępny
TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYKŁADZIE SIECI ŻABKA.
W 1989 roku rozpoczęła się era dynamicznych zmian w sektorze handlu i usług w Polsce. W ciągu niemal trzech dekad mogliśmy obserwować zalążki oraz rozkwit prz
43% rabatu
19,49 zł
34,00 zł
niedostępny
Tom Poligrafia i Papier - tom poświęcony rynkowi drukarń dziełowych oraz rynkowi papierów graficznych przeznaczonych do druku książek. Podjęto też próbę sformułowania zestawienia w oparciu o przychody poszczególnych zakładów.
Spis treści:
39% rabatu
30,32 zł
50,00 zł
niedostępny
Leksykon biograficzny poświęcony osobom, których działanie w największym stopniu wpłynęło na obraz polskiej branży książkowej w ostatnich latach.
W obecnej edycji "Who is who: zawarliśmy biogramy 712 osób z szeroko rozumianej branży książk
45% rabatu
27,50 zł
50,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2015 Dystrybucja
Autor:
Gołębiewski Łukasz
Waszczyk Paweł
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Księgarstwo hurtowe
Księgarstwo detaliczne
Sprzedaż bezpośrednia
Import i eksport książek
Wykaz tekstów źródłowych
39% rabatu
24,26 zł
40,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2015 Wydawnictwa
Autor:
Gołębiewski Łukasz
Waszczyk Paweł
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Rynek książki w Polsce" to kompendium wiedzy o rynku wydawniczo-księgarskim:
analiza zmian, prognozy rozwoju poszczególnych segmentów rynku wydawniczego
prezentacje największych firm z branży (charakterystyka firm, informacje o obrotach
39% rabatu
48,52 zł
80,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2015 Targi instytucje media
Autor:
Dobrołęcki Piotr
Daria Dobrołęcka
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważnie
39% rabatu
24,26 zł
40,00 zł
niedostępny
Digital Business i E-Commerce Management
Autor:
Chaffey Dave
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?
„Digital business
22% rabatu
131,90 zł
169,00 zł
niedostępny
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród
21% rabatu
31,39 zł
39,90 zł
niedostępny
Zakupoholizm. Jak samodzielnie uwolnić się od przymusu kupowania?
Autor:
Katarzyna Kucewicz
Wydawca:
Samo Sedno
wysyłka: niedostępny
Zakupy są dla ciebie lekarstwem na stres? Zdarza ci się kupować rzeczy, których nie potrzebujesz lub na które cię nie stać? Często masz wyrzuty sumienia z powodu zrobionych zakupów? Jeśli tak, prawdopodobnie jesteś zakupoholiczką/zakupoholi
42% rabatu
23,19 zł
39,90 zł
niedostępny
Rozwój rynku mediów elektronicznych skłania do spojrzenia na ochronę prawną konsumenta globalnie, uwzględniając rozwój techniki cyfrowej. Rozwój technik teleinformatycznych, w tym sieci elektronicznych nie tylko wykształcił nowy rodzaj świa
19% rabatu
80,40 zł
99,00 zł
niedostępny
Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego
Autor:
Michałowska Kinga
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Monografia powstała w związku z konferencją naukową pt. „Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego” (Kraków, 15–17 września 2015 r.), zorganizowaną przez Katedrę Prawa Cywilnego i Gospodarczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, jako ef
14% rabatu
110,48 zł
129,00 zł
niedostępny
Innowacje w opakowaniach żywności i napojów
Autor:
Neil Farmer (red.)
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
To książka dla osób poszukujących nisz w innowacyjnej działalności gospodarczej i naukowej. Na podstawie analizy informacji zamieszczonych w publikacji można wyrobić sobie opinię o kierunku, w którym idzie światowa gospodarka w zakresie opa
24% rabatu
59,76 zł
79,00 zł
niedostępny
Poradnik prawny dla e-biznesu to publikacja, która w kompleksowy i przystępny sposób przedstawia kluczowe zagadnienia prawne związane z zakładaniem i prowadzeniem e-biznesu. To wyjątkowo praktyczny przewodnik, który dzięki zawartym w nim pr
19% rabatu
63,71 zł
79,00 zł
niedostępny
audiobook
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Audiobook
Autor:
Eric Worre
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zostań profesjonalnym sprzedawcą sieciowym w siedem kroków
Ponad dwadzieścia lat temu na konwencie firmowym, Eric Worre przeżył moment objawienia, który na zawsze odmienił jego życie. Na tym zjeździe postanowił zostać profesjonalistą i zos
31% rabatu
19,91 zł
29,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|