Okładka książki Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług
W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym również na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację różnych działań mających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej. Służą one m.in
27% rabatu
47,15
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu
Copywriterem być każdy może. Ty również! Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony
45% rabatu
21,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doradca klienta. Podręcznik do nauki zawodu w.2020
Publikacja skierowana do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie przedstawiciela handlowego. Jest to podręcznik podzielonych tematycznie na działy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, zakresu obowiązków, współpracy oraz doboru
13% rabatu
115,20
133,10 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Netflix. To się nigdy nie uda
Netflix. To się nigdy nie uda
Autor: Marc Randolph
Wydawca: SQN
wysyłka: 48h
Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszec
36% rabatu
28,60
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o: • nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już
29% rabatu
46,33
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Siła dobrych pytań
W "Sile dobrych pytań" Andrew Sobel i Jerry Panas demonstrują, jak zgłębić potencjał każdej sytuacji, określając bliżej konkretne pytanie, które należy w niej zadać. Przeczytaj tę niezwykłą książkę i miej ją pod ręką, bo może odmienić każdą
34% rabatu
26,15
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Intra-Industry Trade and Competitiveness of the New EU Member States. Theory and Practice
The issues discussed in the monograph are characterised by practical and scientific significance. The analysis carried out by the author is important not only from the point of view of theory, but primarily from the point of view of interna
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Globalne zarządzanie gospodarcze
Celem książki jest analiza zmian zachodzących w handlowym wymiarze globalnego zarządzania gospodarczego.Autorzy odnieśli się do wybranych aspektów funkcjonowania światowego systemu handlu, dokonując oceny ich funkcjonalności oraz odnosząc s
28% rabatu
21,06
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling personalny w sieciach handlu detalicznego
Praca szeroko omawia zagadnienia związane z controllingiem personalnym jako narzędziem zarządzania w sieciach handlowych. Wyróżnia się wśród dotychczasowych opracowań o tej tematyce, ponieważ dotyczyły one raczej przedsiębiorstw produkcyjny
16% rabatu
33,58
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Fiszki. Jak tworzyć produkty i usługi?
To NIE jest kolejna pozycja, która będzie próbowała Cię przekonać, że Design Thinking to lek na całe zło. To zestaw praktycznych narzędzi, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć Twoich klientów, a w efekcie stworzyć mądre i potrzebne rozwiązania
30% rabatu
24,51
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Świadczenie usług drogą elektroniczną Komentarz
W komentarzu w praktyczny sposób omówiono regulacje ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z uwzględnieniem zmian wynikających z ustawy wdrażającej RODO. Autor przedstawił w książce m.in. takie zagadnienia jak: - obowiązki usługodaw
28% rabatu
128,25
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handel międzynarodowy
Podręcznik "Handel międzynarodowy" prezentuje podstawowe standardy międzynarodowego obrotu gospodarczego. Książka koncentruje się na analizie regulacji układów handlowych: globalnych i regionalnych, polityce handlowej superpotęg ekonomiczny
24% rabatu
60,23
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
31% rabatu
47,63
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki E-przedsiębiorczość Zasady i praktyka
E-przedsiębiorczość. Zasady i praktyka stanowi odpowiedź na zmiany zachodzące we współczesnej rzeczywistości gospodarczej, wirtualizację rynków i organizacji, a także rozwój technologii informacyjnych i rzeczywistości cyfrowej. E-gospodarka
16% rabatu
33,58
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Obsługa podróżnych w portach i terminalach Zbiór zadań
Zbiór zadań. Obsługa podróżnych w portach i terminalach pozwala sprawdzić wiadomości i umiejętności z kwalifikacji AU.33 (Obsługa podróżnych w portach i terminalach). Zawiera zadania i ćwiczenia praktyczne dotyczące: procesów turystycznych,
13% rabatu
53,41
61,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki WĘDRÓWKI Z GANDALFEM SPRZEDAŻ
Przyszłość należy do tych, którzy się uczą, wyciągają wnioski ze swoich porażek i sukcesów, czyli wciąż odrabiają lekcje! Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia handlowca napi
21% rabatu
35,30
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Obsługa gości. Kwal. HGT.03. Podr. cz.2 WSIP
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa z zakresu kwalifikacji HGT.03 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie). Autorzy wyczerpująco opisali kwestie dotyczące przestrzegania zasad zd
13% rabatu
61,36
70,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki CYFROWE PAŃSTWO UWARUNKOWANIA I PERSPEKTYWY
"Monografię należy traktować jako próbę okiełznania bardzo dynamicznych procesów pojęciowych, za których pojmowaniem - jako społeczeństwo - stopniowo przestajemy nadążać. Jest to pewnego rodzaju (w dużym uproszczeniu) przewodnik służący do
45% rabatu
48,95
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki NA MARNE
NA MARNE
Wydawca: Czarne
wysyłka: 48h
Mówi się, że z roku na rok marnujemy coraz więcej żywności, a w śmietnikach lądują kilogramy resztek, które mogłyby stanowić pełnowartościowe pożywienie. Wyrzucamy to, co wydaje nam się niejadalne: sterty ziemniaczanych obierków, dziesiątki
45% rabatu
21,94
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Wizytówka Google
Wizytówka Google
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
"Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarce lub Mapach Google" z poradnika Google Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić c
43% rabatu
44,68
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj