Aktywność eksportowa małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W publikacji omówiono zjawisko przedsiębiorczości międzynarodowej polskich firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Autorzy zaprezentowali wyniki badań jakościowych zrealizowanych w latach 2007-2010 w ramach projektu badawczego "Pr
19% rabatu
63,71 zł
79,00 zł
niedostępny
Poradnik uczy, jak bezpiecznie i sprawnie załatwiać sprawy życiowe i urzędowe bez wychodzenia z domu. Autor pokazuje, jak korzystać z wyszukiwarek internetowych, katalogów, stron WWW i innych źródeł informacji w sieci. Uczy praktycznego kor
32% rabatu
11,55 zł
16,90 zł
niedostępny
Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt czę
24% rabatu
28,78 zł
37,80 zł
niedostępny
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fictio
21% rabatu
31,39 zł
39,90 zł
niedostępny
· ...aby z setek sklepów trafić do tych najlepszych, najciekawszych, najtańszych
· ...by łowy w butikach stały się wreszcie proste, przejrzyste i radosne
· ...by wreszcie dowiedzieć się, kiedy zaczynają się przeceny, co i gdzie kupić taniej
43% rabatu
19,96 zł
34,90 zł
niedostępny
Współcześnie konsument bywa nazywany „królem systemu ekonomicznego”. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.
Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu
27% rabatu
43,79 zł
59,90 zł
niedostępny
Transport należy do najważniejszych czynników determinujących rozwój gospodarczy. Autor, prof. zw. dr hab. Janusz Neider, przedstawił: rolę i znaczenie transportu we współczesnej gospodarce, podaż usług na międzynarodowym rynku transportowy
26% rabatu
47,82 zł
64,90 zł
niedostępny
Simon i Stecki na Krakowskim Przedmieściu, Astoria przy Nowym Świecie, restauracja Franciszka Trzaski w Zakopanem to nazwy tylko kilku najbardziej znanych lokali, w których stołowały się najsłynniejsze osobistości dwudziestolecia międzywoje
40% rabatu
11,92 zł
19,99 zł
niedostępny
Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
Autor:
Drapińska Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?
Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?
Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?
Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza
22% rabatu
38,30 zł
49,00 zł
niedostępny
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjo
21% rabatu
27,73 zł
34,90 zł
niedostępny
Techniki sprzedaży. O sztuce sprzedawania
Autor:
Lennart Rosell
Wydawca:
BL info
wysyłka: niedostępny
Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie,
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania n
19% rabatu
38,71 zł
48,00 zł
niedostępny
Prowadzenie samodzielnej praktyki stomatologicznej wymaga od stomatologa nabycia innych umiejętności niż te, których wymagają uczelnie medyczne. Niniejsza publikacja może pomóc absolwentowi w postawieniu pierwszego kroku w biznesie, a stoma
24% rabatu
36,47 zł
48,00 zł
niedostępny
Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowych
Autor:
Wiśniewska Marta Anastazja
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono zagadnienie efektywności inwestowania na międzynarodowych rynkach nieruchomości. Na podstawie danych zebranych z 15 lat i z 33 rynków krajowych i strefy euro autorka podjęła próbę odpowiedzi na pytanie, czy i w jakiej mie
22% rabatu
31,19 zł
39,90 zł
niedostępny
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mo
27% rabatu
35,85 zł
49,00 zł
niedostępny
Wzory listów i dokumentacji handlowej we współczesnym języku rosyjskim wraz z tłumaczeniami
Autor:
Mroczek Tatiana
Wydawca:
Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
wysyłka: niedostępny
Niniejsze wydanie przeznaczone jest przede wszystkim dla firm mających kontakty gospodarcze z rynkiem rosyjskim lub zamierzających je nawiązać. Korzystać z tej książki mogą również studenci kierunków handlowych i ekonomicznych wyższych ucze
22% rabatu
28,80 zł
36,75 zł
niedostępny
Zarządzanie działem sprzedaży firmy PWN
Autor:
Cybulski Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
22% rabatu
39,00 zł
49,90 zł
niedostępny
Komunikacja elektroniczna jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na poziom rozwoju państwa i społeczeństwa, dlatego coraz większego znaczenia nabiera wiedza o tym typie komunikacji. W niniejszej monografii autorzy zaprezentowa
20% rabatu
79,36 zł
99,00 zł
niedostępny
Gdy byłem dzieckiem, mówiono mi, że jeżeli chcę być zamożny, muszę się nauczyć, jak pracować z ludźmi i jak sprzedawać. Wraz z umiejętnością sprzedawania możesz także posiąść zdolność do generowania przychodu w każdym miejscu i czasie. Sprz
45% rabatu
27,50 zł
50,00 zł
niedostępny
Rachunkowość handlowa. Część 1 - Mielczarczyk WSiP
Autor:
Zofia Mielczarczyk
Wydawca:
WSiP
wysyłka: niedostępny
Podręcznik do przedmiotu rachunkowość handlowa jest zgodny z podstawą programową i programem nauczania dla zawodu technik handlowiec nr 341[03]/MEN/2009.02.03.,,Rachunkowość handlowa. Część 1"" składa się z 13 rozdziałów. W rozdziałach 1-9
15% rabatu
21,94 zł
25,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|