Okładka książki Reklamacje jak przyjmować Poradnik dla sprzedawców
Rękojmia za wady, gwarancja, niezgodność towaru z umową. Kiedy sprzedawca może odrzucić reklamację? Reklamacje przy sprzedaży poza lokalem przedsiębiorstwa albo na odległość. Rozliczenie reklamacji u sprzedawcy.
31% rabatu
26,77
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Bezpieczeństwo informacji i usług w nowoczesnej instytucji i firmie
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat zapewnienia bezpieczeństwa informacji i usług. Autor zapoznaje czytelnika z podstawowymi pojęciami, metodami i narzędziami dotyczącymi bezpieczeństwa teleinformatycznego, ale rozpatrywanego na tle
21% rabatu
73,93
94,00 zł
niedostępny
Okładka książki Handel zagraniczny z płytą CD
Handel zagraniczny z płytą CD
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
We współczesnej gospodarce praktycznie każde przedsiębiorstwo ma pośrednie lub bezpośrednie powiązania międzynarodowe. Aby skutecznie prowadzić międzynarodową działalność handlową, przedsiębiorca musi mieć rozległą wiedzę z wielu dziedzin,
28% rabatu
50,08
69,90 zł
niedostępny
audiobook
Okładka książki Sprzedawaj więcej sprawdzone techniki - Audiobook
Wykorzystaj sprawdzone techniki handlowców, by więcej sprzedawać. Jeśli zajmujesz się sprzedażą bezpośrednią, doskonale wiesz, że kupowanie to gra, w której dozwolone są różne techniki sprzedaży, nawet te agresywne. Wszystko po to, by więc
35% rabatu
38,79
60,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skuteczne zarządzanie działem handlowym
Skuteczne zarządzanie działem handlowym
Autor: ,
wysyłka: niedostępny
Gotowe rozwiązania na zwiększenie skuteczności zarządzania działem handlowym czekają na Ciebie! Szefie! Czy znasz skuteczne sposoby na zwiększanie sprzedaży? Czy potrafisz wyciskać handlowców jak cytrynę, ale jednocześnie wiesz, kiedy odpu
35% rabatu
38,79
60,00 zł
niedostępny
Opakowanie Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność eksportu Polski
Kształtowanie się międzynarodowej konkurencyjności gospodarki każdego z krajów jest zagadnieniem wieloaspektowym i złożonym, a jego zgłębienie i analiza ma znaczenie nie tylko dla rozwoju teorii międzynarodowej współpracy ekonomicznej, ale
30% rabatu
32,40
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rozwój polskich sieci detalicznych
Rozwój polskich sieci detalicznych
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
W książce omówiono znaczenie sieci handlowych polskich sklepów detalicznych w warunkach ekspansji i silnej konkurencji w branży FMCG na polskim rynku. Wskazane zostały bariery rozwoju powiązań sieciowych w polskich przedsiębiorstwach i zapr
19% rabatu
37,10
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych
W książce autorzy -zaprezentowali jedynie wybrane czynniki wpływające na ostatecznych nabywców wyrobów spożywczych, co wynika ze wspomnianych wcześniej ograniczeń. Na uwagę zasługuje jednak fakt, iż rozszerzono w niej zakres przedmiotowy ro
39% rabatu
29,35
48,40 zł
niedostępny
Okładka książki Pracownia informatyczno-handlowa. Część 1 WSiP
Podręcznik do nauczania przedmiotu pracownia informatyczno-handlowa przeznaczony dla zawodu technik handlowiec zgodny z podstawą programową oraz programem nauczania nr 341[03}/MEN/2009.02.03.Publikacja wydana w 2 częściach jest przeznaczona
15% rabatu
31,58
37,30 zł
niedostępny
Okładka książki Plan kont z komentarzem handel, produkcja, usługi z suplementem elektronicznym
Obszerny komentarz do planu kont zawiera omówienie zasad funkcjonowania poszczególnych kont syntetycznych oraz charakterystykę operacji ewidencjonowanych na tych kontach. Precyzyjny wywód, kompleksowe ujęcie skomplikowanej tematyki oraz jed
25% rabatu
227,77
304,50 zł
niedostępny
Okładka książki E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe
Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie? Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypeł
35% rabatu
12,96
19,90 zł
niedostępny
Okładka książki Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce
Książka przedstawia kompleksową wiedzę na temat wybranych zagadnień, mających obecnie największy wpływ na działalność przedsiębiorstw. Należą do nich: - globalne strategie - nowe struktury organizacyjne - zarządzanie wiedzą i kapitałem inte
22% rabatu
46,81
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki E-biznes. 50 kroków do pozyskania nowych klientów
Internet służy nie tylko rozrywce czy nauce - to także doskonały sposób na zarabianie pieniędzy. I ma dwie główne zalety: działa 24 godziny na dobę i dociera do ogromnej rzeszy odbiorców. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że jeżeli chce
31% rabatu
17,10
24,90 zł
niedostępny
Okładka książki Funkcjonowanie sektora handlu w łańcuchach dostaw
Przedmiotem prezentowanych w podręczniku rozważań są możliwości adaptacyjne sektora handlu w dynamice uwarunkowań rynkowych. Dynamika procesów rynkowych stawia szczególne wymagania przed przedsiębiorstwem handlowym, które stanowi ogniwo łąc
22% rabatu
36,06
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom. Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta? Ja
17% rabatu
57,57
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Przeformułowanie w biznesie
Przeformułowanie w biznesie
Wydawca: GWP
wysyłka: niedostępny
W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania i
31% rabatu
61,72
89,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie usługami
Zarządzanie usługami
Wydawca: GWP
wysyłka: niedostępny
W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie „produktu niematerialnego” oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne
45% rabatu
38,44
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Czemu jeszcze na to nie wpadłeś? Idealne...
Czy wywołujesz rezonans na swoim rynku? Jeśli chodzi o stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej oferty, firmy ""niedostrojone"" popełniają błędy. Ignorują sygnały wskazujące, jakie problemy chcieliby rozwiązać nabywcy i za jakie rozwiązania
38% rabatu
18,59
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki E-marketing w akcji
E-marketing w akcji
Autor: Praca zbiorowa
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz. Jay Abraham E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzęd
26% rabatu
28,68
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Usability w e-biznesie
Usability w e-biznesie
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Wygodny jak... Twoja strona! Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400% Rozwiązania zaprojektowane z myślą
26% rabatu
27,22
37,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
48
49
50
51
52
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj