Okładka książki Co każdy profesjonalny sprzedawca wiedzieć ...
Zadajemy sobie pytanie: jak przekonywać? A odpowiedź brzmi: nie przez namawianie, lecz przez zadawanie pytań.Spora część książki dotyczy właśnie zadawania pytań, z naciskiem na słuchanie odpowiedzi.Tak znana postać jaką jest Chrystus potraf
26% rabatu
38,58
51,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,58
Okładka książki Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...
Autor bestsellera ""Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację"" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie,
36% rabatu
24,93
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62
Okładka książki Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzyn.
Inwestowanie w nieruchomości na rynkach międzynarodowychW książce omówiono zagadnienie efektywności inwestowania na międzynarodowych rynkach nieruchomości. Na podstawie danych zebranych z 15 lat i z 33 rynków krajowych i strefy euro autorka
19% rabatu
51,71
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71
Okładka książki Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a inte
19% rabatu
44,35
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,35
Okładka książki Polityka karmienia piersią
Inspirująca jak ""NO LOGO"" i poruszająca jak ""Fast Food Nation"", ""Polityka karmienia piersią"" ujawnia fundamentalne znaczenie karmienia niemowląt dla zdrowia publicznego w XXI wieku.Co 30 sekund na świecie umiera dziecko, które zachoro
43% rabatu
25,82
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,82
Okładka książki Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań
32% rabatu
43,93
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93
Okładka książki Usługi gastronomiczne WSiP
Usługi gastronomiczne WSiP
Autor: Kmiołek Anna
Wydawca: WSiP
wysyłka: 48h
Podręcznik do nauki zawodutechnik żywienia i usług gastronomicznych realizujący treści z zakresu części 3 kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności potrzebnych do przygotowani
13% rabatu
71,09
82,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,09
Okładka książki Techniki fryzjerskie zmiany kolorów włosów WSiP
Podręcznik do nauki zawodu technik usług fryzjerskich i fryzjer. Zawiera podstawowe wiadomości z zakresu historii fryzjerstwa, pielęgnacji włosów, strzyżenia, różnego rodzaju ondulacji, trwałego przekształcania struktury włosów, rozjaśniani
13% rabatu
50,88
58,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,88
Okładka książki Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości,
13% rabatu
60,60
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,60
Okładka książki Metody zdobywania klientów
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książk
33% rabatu
36,61
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,61
Okładka książki Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
22% rabatu
30,72
39,30 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,72
Okładka książki Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych...
Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na rynku usług finansowych, tele
39% rabatu
36,42
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,42
Okładka książki Polak w świecie finansów. O psychologicznych...
„W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędnoś
19% rabatu
59,78
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78
Okładka książki Wpływ kursu walutowego na handel zagraniczny
W książce przeanalizowano zmiany w polskim handlu zagranicznym pod wpływem zmian kursu walutowego. Autorzy skoncentrowali się na: • zmianach polskiego reżimu kursowego, • wpływie reżimu kursowego na handel zagraniczny, • uwarunkowaniach
29% rabatu
38,87
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,87
Okładka książki Lojalność klientów
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przyda
19% rabatu
51,71
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71
Okładka książki Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami? Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej? Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych? Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działaln
19% rabatu
75,94
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,94
Opakowanie Współczesna ekonomika usług
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, term
19% rabatu
84,02
104,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,02
Okładka książki Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Walka z monopolem czy z konkurencją
Pierwsze, jak dotąd, na polskim rynku książkowym tak poważne omówienie teorii opisującej fikcję państwowej (rządowej) walki z monopolem. Pod szyldem „ochrony konsumenta” politycy zwalczają niewygodną konkurencję, wspierając w to miejsce SWO
33% rabatu
18,67
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,67
Liczba wyświetlanych pozycji:
7
8
9
10
11
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj