Okładka książki Polityka karmienia piersią
Inspirująca jak ""NO LOGO"" i poruszająca jak ""Fast Food Nation"", ""Polityka karmienia piersią"" ujawnia fundamentalne znaczenie karmienia niemowląt dla zdrowia publicznego w XXI wieku.Co 30 sekund na świecie umiera dziecko, które zachoro
31% rabatu
31,03
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów
Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i lo
14% rabatu
34,21
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Techniki fryzjerskie zmiany kolorów włosów WSiP
Podręcznik do nauki zawodu technik usług fryzjerskich i fryzjer. Zawiera podstawowe wiadomości z zakresu historii fryzjerstwa, pielęgnacji włosów, strzyżenia, różnego rodzaju ondulacji, trwałego przekształcania struktury włosów, rozjaśniani
13% rabatu
49,07
56,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości,
13% rabatu
57,82
66,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metody zdobywania klientów
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książk
36% rabatu
31,98
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
25% rabatu
29,52
39,30 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ochrona i edukacja konsumentów na wybranych...
Współcześnie usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów, mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawo konsumentów w UE; sytuację konsumentów na rynku usług finansowych, tele
39% rabatu
36,34
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Polak w świecie finansów. O psychologicznych...
„W rozmowach z ekonomistami często można usłyszeć, że wyjaśnienia różnic w zachowaniach konsumpcyjnych ludzi należy szukać w ich sytuacji materialnej: kto ma więcej pieniędzy, ten więcej wydaje, kupuje droższe produkty, ma więcej oszczędnoś
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mała firma w sieci narzędzia google
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku.Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i
21% rabatu
27,73
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Lojalność klientów
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przyda
22% rabatu
46,11
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
audiobook
Okładka książki Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej? - Audiobook
Ciekawe, jaka była Twoja reakcja po przeczytaniu tytułu tej książki? Przecież mamy kryzys, a my proponujemy Ci inwestowanie. I to jeszcze w nieruchomości. Niektórzy pewnie wyśmialiby ten pomysł, mówiąc a skąd ja wezmę na to pieniądze? Myśl
29% rabatu
35,59
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami? Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej? Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych? Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce
Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym na współczesnym, globalnym rynku. Przedstawia wybrane zagadnienia, mające obecnie największy wpływ na działaln
22% rabatu
69,56
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Współczesna ekonomika usług
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, term
22% rabatu
77,38
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Hotelarstwo. Usługi, eksploatacja, zarządzanie
Podręcznik akademicki do hotelarstwa jest kierowany do wykładowców i studentów uczelni wyższych na kierunkach turystyka i rekreacja oraz hotelarstwo, jak również do praktyków gospodarczych zajmujących się na co dzień zarządzaniem i eksploat
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzieki sieci WEB
Sześć stopni oddalenia to znana hipoteza, według której wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni siecią znajomości obejmującą do sześciu osób -- ja znam kogoś -- kto zna kogoś -- kto zna kogoś -- kto zna kogoś -- kto zna kogoś -- kto zna kogoś --
45% rabatu
21,45
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Walka z monopolem czy z konkurencją
Pierwsze, jak dotąd, na polskim rynku książkowym tak poważne omówienie teorii opisującej fikcję państwowej (rządowej) walki z monopolem. Pod szyldem „ochrony konsumenta” politycy zwalczają niewygodną konkurencję, wspierając w to miejsce SWO
45% rabatu
15,40
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki E- sklep. Biznes na kryzys - Joanna Rozmiarek
Polacy coraz częściej dokonują zakupów przez Internet, ze względu na wygodę, a także na oszczędność czasu i pieniędzy, wynikającą z tej formy zakupów. Z tą książką każdy się dowie: Jak założyć i prowadzić opłacalny sklep internetowy.Jaki ro
29% rabatu
23,54
33,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
7
8
9
10
11
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj