Okładka książki Sprzedawca w.2011 EKONOMIK
Książka przeznaczona jest dla osób, które chciałyby pracować jako sprzedawca. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzys
9% rabatu
17,13
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Przedstawiciel handlowy EKONOMIK
Książka przeznaczona jest dla osób, które chciałyby pracować jako przedstawiciel handlowy. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może
9% rabatu
17,13
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kasjer EKONOMIK
Kasjer EKONOMIK
Wydawca: EKONOMIK
wysyłka: 48h
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane podjęciem pracy w charakterze kasjera. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Ksią
9% rabatu
17,13
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż towarów. Część 2 WSiP
Podręcznik do nauki zawodu sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 2 części kwalifikacji A.18 (Sprzedaż towarów). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych ze sprzedażą towarów, zarządzaniem należnościami i ich r
13% rabatu
45,53
52,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż towarów. Część 3 WSiP
Podręcznik do nauki zawodu sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 2 części kwalifikacji A.18 (Sprzedaż towarów). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych ze sporządzaniem dokumentów potwierdzających sprzedaż to
13% rabatu
45,53
52,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sprzedaż towarów. Część 1 WSiP
Podręcznik do nauki zawodu sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 2 części kwalifikacji A.18 (Sprzedaż towarów). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z przestrzeganiem zasad obsługi klienta w różnych formac
13% rabatu
51,75
59,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Obsługa kelnerska Podręcznik Część 2
Podręcznik przygotowany zgodnie z nową podstawą programową, przeznaczony do kształcenia w zawodzie kelner w zakresie kwalifikacji T.9.2 (Obsługiwanie gości). Omawia zagadnienia z zakresu: sztuki podawania potraw i napojów (bezalkoholowych
13% rabatu
57,82
66,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Obsługa klientów Podr. Prow. sprzedaży T.3 REA
Podręcznik do nauki zawodów technik handlowiec i technik księgarstwa na poziomie technikum oraz sprzedawca na poziomie szkoły zawodowej w zakresie kwalifikacji A.18. (Prowadzenie sprzedaży).Omawia szczegółowo metody prowadzenia sprzedaży. D
13% rabatu
43,80
50,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Obsługa turystyczna. Ćwiczenia REA- WSiP
Zbiór ćwiczeń do nauki w zawodzie technik obsługi turystycznej w zakresie przedmiotu obsługa turystyczna. Zawiera zadania i ćwiczenia do samodzielnego rozwiązania. Obejmuje następujące zagadnienia:bhp w branży turystycznej,działalność biura
13% rabatu
45,53
52,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Usługi żywieniowe w hotel. Hotelarstwo T.4 REA
REA - Usługi żywieniowe w hotelarstwie. HotelarstwoPodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalne. Tom IVPodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa goś
13% rabatu
43,80
50,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Działalność recepcji Podr. cz.1 Hotelarstwo t. III
Podręcznik realizuje treści nowej podstawy programowej. Jest przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące schematu organizac
13% rabatu
52,54
60,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Działalność recepcji. Hotelarstwo REA - WSiP
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia zagadnienia dotyczące:struktury organizacyjnej recepcji,reze
24% rabatu
50,84
66,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Fryzjerstwo T.I Podstawy fryzjerstwa REA - WSiP
Podręcznik stanowi podbudowę kształcenia w zawodach fryzjer i technik usług fryzjerskich. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji A.19 (Wykonywanie zabiegów fryzjerskich). Uczy wykorzystania rysunku podczas przygotowania usługi fryzjerskiej
13% rabatu
49,93
57,70 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Organizacja imprez i usług turystycznych REA- WSiP
Podręcznik niezbędny w zdobywaniu wiedzy i umiejętności w zakresie kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych). Przedstawia zasady bezpieczeństwa przydatne zarówno dla organizatora wyjazdów, jak i ich uczestnikó
13% rabatu
56,08
64,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Organizowanie sprzedaży. Towar jako prz. handlu 1
Podręcznik do nauki zawodu sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.18 (Prowadzenie sprzedaży). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z przyjmowaniem i dokumentowaniem dostaw towarów, u
13% rabatu
45,53
52,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ekonomika turystyki i rekreacji
Jedną z najważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek narodowych jest wzrost znaczenia usług, w tym również usług turystyczno-rekreacyjnych, co w znacznej mierze jest związane z wydłużaniem się czasu wolnego ludności i wzrostem
22% rabatu
61,75
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Obsługa kelnerska Podr. cz.1 REA
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do kształcenia w zawodzie kelner w zakresie kwalifikacji T.9.2 (Obsługiwanie gości). Omawia zagadnienia dotyczące: stanowiska pracy i systemów obsługi kelnerskiej; predyspozycji i umieję
13% rabatu
57,82
66,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Co każdy profesjonalny sprzedawca wiedzieć ...
Zadajemy sobie pytanie: jak przekonywać? A odpowiedź brzmi: nie przez namawianie, lecz przez zadawanie pytań.Spora część książki dotyczy właśnie zadawania pytań, z naciskiem na słuchanie odpowiedzi.Tak znana postać jaką jest Chrystus potraf
29% rabatu
37,09
51,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...
Autor bestsellera ""Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację"" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie,
34% rabatu
25,56
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a inte
19% rabatu
44,27
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
6
7
8
9
10
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj