Okładka książki Marketing w działalności gospodarczej WSiP
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą
13% rabatu
50,80
58,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,80
Okładka książki Kompendium wiedzy o marketingu
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie taki
19% rabatu
59,68
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości,
13% rabatu
60,50
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,50
Okładka książki Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
22% rabatu
30,66
39,30 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,66
Okładka książki Marketing w turystyce i rekreacji
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko prz
35% rabatu
54,37
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37
Okładka książki Zarządzanie marketingowe
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części
11% rabatu
43,81
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,81
Okładka książki Biznes XXI wieku
To kluczowa książka, która pomoże Ci rozpocząć biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyjaśnia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie jeśli dotąd nie prowadziłeś własnej firmy. Dzięki tej książce T
40% rabatu
30,11
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,11
Okładka książki Zarządzanie i planowanie marketingowe
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
19% rabatu
59,68
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację bada
19% rabatu
56,38
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,38
Okładka książki Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój..
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czy
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,57
Okładka książki Copywriting internetowy
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
19% rabatu
43,55
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,31
Okładka książki Prowadzenie badań jakościowych
Druga część i uzupełnienie podręcznika Interpretacja danych jakościowych w ciekawy i klarowny sposób pokazuje jak, krok po kroku, przeprowadzić własne badania, a także odpowiada na pytania: co może stanowić odpowiedni temat badawczy? w ja
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Kreatywność w reklamie
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ja leksykon żargonu i slangu reklamowego.
19% rabatu
59,68
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Marketing usług turystycznych
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i mark
35% rabatu
47,91
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,91
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym. Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Nowoczesne zarządzanie projektami
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84
Okładka książki Atrakcyjność Polski Mazowsza i Warszawy
W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami. W publ
16% rabatu
24,44
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,44
Okładka książki Inwestowanie w jednej lekcji
Jeden z najbardziej znanych amerykańskich publicystów od rynku papierów wartościowych, Larry Kudlow (z zawodu makler, potem komentator: najpierw Fox News, obecnie zaś CNBC) powiedział kiedyś, że Mark Skousen to nie tylko drugi Warren Buffet
46% rabatu
29,78
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,20
Okładka książki Aspekty kultury współczesnej
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
11% rabatu
25,94
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,94
Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozprosz
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22
Liczba wyświetlanych pozycji:
15
16
17
18
19
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj