![]() Glosariusz terminologii call center/help desk
Autor:
Kostecki Marian J.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł z
19% rabatu
51,71 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł
![]()
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałującyc
19% rabatu
88,06 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,06 zł
![]() Like A Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole...
Autor:
Branson Richard
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę ,,Student"". W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. D
34% rabatu
25,62 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,71 zł
![]()
Książka jest świetnym podręcznikiem akademickim,uzupełniającym wiedzę o komunikacji wizualnej.Książka kierowana jest do przyszłych studentów, a także studentów wydziałów komunikowania wizualnego oraz osób zainteresowanych tematyką szeroko p
26% rabatu
21,52 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,52 zł
![]()
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań
32% rabatu
43,93 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93 zł
![]()
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
19% rabatu
88,06 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,06 zł
![]()
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mob
48% rabatu
35,88 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,88 zł
![]()
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZK
32% rabatu
47,32 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł
![]()
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowie
19% rabatu
51,71 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł
![]()
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą
13% rabatu
50,88 zł
58,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,51 zł
![]()
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie taki
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]()
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości,
13% rabatu
60,60 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,60 zł
![]()
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książk
33% rabatu
36,61 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,61 zł
![]() Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Autor:
dr Wojciech Chmielewski
Wydawca:
Kreator
wysyłka: 48h
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
22% rabatu
30,72 zł
39,30 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,72 zł
![]()
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części
10% rabatu
43,88 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,88 zł
![]()
To kluczowa książka, która pomoże Ci rozpocząć biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyjaśnia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie jeśli dotąd nie prowadziłeś własnej firmy. Dzięki tej książce T
46% rabatu
30,40 zł
56,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,18 zł
![]() Zarządzanie i planowanie marketingowe
Autor:
Pomykalski Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]()
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację bada
19% rabatu
56,48 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,48 zł
![]() Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój..
Autor:
Mruk Henryk
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czy
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
![]()
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
19% rabatu
43,63 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|