![]()
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą
13% rabatu
50,80 zł
58,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,80 zł
![]()
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie taki
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości,
13% rabatu
60,50 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,50 zł
![]() Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Autor:
dr Wojciech Chmielewski
Wydawca:
Kreator
wysyłka: 48h
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
22% rabatu
30,66 zł
39,30 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,66 zł
![]()
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko prz
35% rabatu
54,37 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
![]()
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części
11% rabatu
43,81 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,81 zł
![]()
To kluczowa książka, która pomoże Ci rozpocząć biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyjaśnia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie jeśli dotąd nie prowadziłeś własnej firmy. Dzięki tej książce T
40% rabatu
30,11 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,11 zł
![]() Zarządzanie i planowanie marketingowe
Autor:
Pomykalski Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację bada
19% rabatu
56,38 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,38 zł
![]() Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój..
Autor:
Mruk Henryk
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czy
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,57 zł
![]()
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
19% rabatu
43,55 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,31 zł
![]()
Druga część i uzupełnienie podręcznika Interpretacja danych jakościowych w ciekawy i klarowny sposób pokazuje jak, krok po kroku, przeprowadzić własne badania, a także odpowiada na pytania:
co może stanowić odpowiedni temat badawczy?
w ja
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ja leksykon żargonu i slangu reklamowego.
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Marketing usług turystycznych
Autor:
Aleksander Panasiuk(red.)
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i mark
35% rabatu
47,91 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,91 zł
![]() Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.
Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego
32% rabatu
43,84 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84 zł
![]()
W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami. W publ
16% rabatu
24,44 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,44 zł
![]()
Jeden z najbardziej znanych amerykańskich publicystów od rynku papierów wartościowych, Larry Kudlow (z zawodu makler, potem komentator: najpierw Fox News, obecnie zaś CNBC) powiedział kiedyś, że Mark Skousen to nie tylko drugi Warren Buffet
46% rabatu
29,78 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,20 zł
![]() Aspekty kultury współczesnej
Autor:
Beata Lisowska
Wydawca:
Akademia humanistyczno-ekonomiczna
wysyłka: 48h
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
11% rabatu
25,94 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,94 zł
![]()
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozprosz
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|