Okładka książki Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a inte
19% rabatu
44,27
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36
Okładka książki Glosariusz terminologii call center/help desk
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł z
21% rabatu
50,34
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62
Okładka książki Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałującyc
21% rabatu
85,73
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91
Okładka książki Like A Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole...
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę ,,Student"". W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. D
34% rabatu
25,56
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,65
Okładka książki Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84
Okładka książki Metody badań jakościowych t.1
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością.
21% rabatu
85,73
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91
Okładka książki Metody badań jakościowych Tom 2
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
21% rabatu
85,73
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91
Okładka książki Godzina dziennie z mobile marketingiem
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mob
48% rabatu
35,88
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,88
Okładka książki Zarządzanie kapitałem ludzkim
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZK
32% rabatu
47,22
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22
Okładka książki Marketing doświadczeń
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowie
21% rabatu
50,34
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62
Okładka książki Komunikacja marketingowa
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję d
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,05
Okładka książki Marketing w działalności gospodarczej WSiP
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą
13% rabatu
50,80
58,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,80
Okładka książki Kompendium wiedzy o marketingu
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie taki
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Marketing w hotelarstwie w.2013 WSiP
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości,
13% rabatu
60,50
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,50
Okładka książki Metody zdobywania klientów
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książk
46% rabatu
29,84
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,55
Okładka książki Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
22% rabatu
30,66
39,30 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,66
Okładka książki Marketing w turystyce i rekreacji
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko prz
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37
Okładka książki Zarządzanie marketingowe
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części
11% rabatu
43,81
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,81
Okładka książki Biznes XXI wieku
To kluczowa książka, która pomoże Ci rozpocząć biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyjaśnia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie jeśli dotąd nie prowadziłeś własnej firmy. Dzięki tej książce T
40% rabatu
30,11
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,11
Okładka książki Zarządzanie i planowanie marketingowe
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Liczba wyświetlanych pozycji:
15
16
17
18
19
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj