Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie taki
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości,
18% rabatu
57,11 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,55 zł
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książk
33% rabatu
36,61 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,61 zł
Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Autor:
dr Wojciech Chmielewski
Wydawca:
Kreator
wysyłka: 48h
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
22% rabatu
30,72 zł
39,30 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,72 zł
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części
10% rabatu
43,88 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,88 zł
* Nie chcesz stać się ofiarą manipulacji? Nie dać się oszukać, zniszczyć swojej psychiki? Szukasz pomocy? Koniecznie sięgnij po książkę PSYCHOMANIPULACJA METODY I TECHNIKI. W pracy tej autorki Agnieszka Olszewska absolwentka Wyższej Szkoły
39% rabatu
19,36 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,01 zł
To kluczowa książka, która pomoże Ci rozpocząć biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyjaśnia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie jeśli dotąd nie prowadziłeś własnej firmy. Dzięki tej książce T
46% rabatu
30,40 zł
56,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,18 zł
Zarządzanie i planowanie marketingowe
Autor:
Pomykalski Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację bada
19% rabatu
56,48 zł
70,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,48 zł
Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój..
Autor:
Mruk Henryk
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czy
19% rabatu
67,78 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
Druga część i uzupełnienie podręcznika Interpretacja danych jakościowych w ciekawy i klarowny sposób pokazuje jak, krok po kroku, przeprowadzić własne badania, a także odpowiada na pytania:
co może stanowić odpowiedni temat badawczy?
w ja
1% rabatu
83,50 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,33 zł
Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.
Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
19% rabatu
67,78 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego
34% rabatu
42,70 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,70 zł
W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami. W publ
16% rabatu
24,48 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,39 zł
Jeden z najbardziej znanych amerykańskich publicystów od rynku papierów wartościowych, Larry Kudlow (z zawodu makler, potem komentator: najpierw Fox News, obecnie zaś CNBC) powiedział kiedyś, że Mark Skousen to nie tylko drugi Warren Buffet
46% rabatu
29,86 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,86 zł
Aspekty kultury współczesnej
Autor:
Beata Lisowska
Wydawca:
Akademia humanistyczno-ekonomiczna
wysyłka: 48h
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
10% rabatu
25,98 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,98 zł
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozprosz
34% rabatu
45,99 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością market
17% rabatu
58,14 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,14 zł
Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków
Autor:
Patrzałek Wanda
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego i wdrażające programy finansowane w ramach
28% rabatu
27,14 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,17 zł
W sposób zwięzły i przystępny omówiono uwarunkowania zdrowia i choroby oraz tzw. nierówności w zdrowiu, charakterystykę współczesnej promocji zdrowia, główne kierunki i zasady promocji zdrowia, infrastrukturę promocji zdrowia, w tym m.in. k
14% rabatu
80,55 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,64 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|