Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za
19% rabatu
50,00 zł
61,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,00 zł
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również
36% rabatu
41,56 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,89 zł
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.
SZTUKA KOCHANIA KLIEN
17% rabatu
31,45 zł
37,91 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,60 zł
(...) Nazywanie tej książki podręcznikiem może być potraktowane za brak szacunku wobec jej autora. Z podręczników wieje z reguły paraliżującą nuda. Podręczniki, to chloroform w druku, pisał kiedyś Mark Twain, tymczasem „Tajniki bankowości"
46% rabatu
29,86 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,86 zł
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,42 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,41 zł
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor:
Roszkiewicz Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, j
4% rabatu
80,36 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,78 zł
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,56 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,73 zł
Bóg astrologiem w usystematyzowany sposób odkrywa stracone związki z religią, nauką, przeznaczeniem i wolną wolą. Jest to doskonały przewodnik ukazujący, sposób w jaki Siła Wyższa przejawia się w świecie doczesnym i jak możemy żyć z nią w z
24% rabatu
19,82 zł
26,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,57 zł
Błędy poznawcze w Content Marketingu
Autor:
Moneta Michał
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi pierwsze opracowanie na gruncie literatury naukowej, w którym kompleksowo przeanalizowano związek między wykorzystywaniem złudzeń poznawczych a skutecznością działań marketingu treści. Autor, łącząc perspektywę ekonomii beha
26% rabatu
44,38 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,38 zł
All-American Ads of the 2000s wer. angielska
Autor:
Steven Heller
Wydawca:
TASCHEN
wysyłka: niedostępny
Ads from the decade that got down with digital
Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toy
44% rabatu
77,99 zł
139,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 90,75 zł
Monografia jest wyczerpującym studium problematyki marketingu bibliotecznego. Stanowi bardzo cenną pozycję na polskim rynku wydawniczym dla wszystkich osób zajmujących się lub interesujących się badaniami nad zależnościami między zarządzani
14% rabatu
84,93 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,93 zł
Multi Level Marketing
Autor:
Wadlewski Aron Axel
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku. W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią lub networkingiem. Często przywołuje też skojarzenie z piramidą finansową. W rzeczywistośc
26% rabatu
36,97 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,97 zł
Glenister Influencer Marketing S
48% rabatu
88,92 zł
171,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,54 zł
Simms Badvertising
48% rabatu
35,88 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,41 zł
Marketing miast i regionów
wysyłka: niedostępny
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjnośc
28% rabatu
46,60 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,60 zł
Storytrening, czyli sztuka snucia inspirujących opowieści w biznesie i poza nim
Autor:
Pat Stępień
Wydawca:
P.S EDU
wysyłka: niedostępny
Opowieści towarzyszą nam od niemalże początków życia społecznego. Każdego dnia coś opowiadamy i doświadczamy opowieści innych ludzi. Z książki dowiesz się jak opowiadać, aby zachęcić odbiorcę do refleksji i działania. Storytrening to przede
31% rabatu
34,38 zł
49,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,38 zł
Today, the most clever brand communication is self-promulgating. Anyone currently working in brand communication is facing fundamental yet compelling challenges. In an age in which we are flooded with information, consumers are becoming mor
24% rabatu
135,66 zł
179,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 135,66 zł
Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointme
48% rabatu
63,96 zł
123,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,34 zł
Marketing miast i regionów
wysyłka: niedostępny
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia n
28% rabatu
42,31 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,31 zł
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s,
44% rabatu
63,91 zł
114,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,73 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|