![]() Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
Autor:
Pietrasiński Paweł
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a inte
19% rabatu
44,27 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36 zł
![]() Glosariusz terminologii call center/help desk
Autor:
Kostecki Marian J.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł z
21% rabatu
50,34 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł
![]()
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałującyc
21% rabatu
85,73 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91 zł
![]() Like A Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole...
Autor:
Branson Richard
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę ,,Student"". W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. D
34% rabatu
25,56 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,65 zł
![]()
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań
32% rabatu
43,84 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84 zł
![]() Metody badań jakościowych t.1
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością.
21% rabatu
85,73 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91 zł
![]()
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
21% rabatu
85,73 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91 zł
![]()
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mob
48% rabatu
35,88 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,88 zł
![]()
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZK
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22 zł
![]()
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowie
21% rabatu
50,34 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł
![]()
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję d
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,05 zł
![]()
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą
13% rabatu
50,80 zł
58,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,80 zł
![]()
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie taki
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości,
13% rabatu
60,50 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,50 zł
![]()
Za namową przyjaciół postanowiłem zebrać moje blisko piętnastoletnie doświadczenie amerykańskie, przetworzyć je nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, by je następnie zaadaptować do warunków i realiów III Rzeczypospolitej. Książk
46% rabatu
29,84 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,55 zł
![]() Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Autor:
dr Wojciech Chmielewski
Wydawca:
Kreator
wysyłka: 48h
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
22% rabatu
30,66 zł
39,30 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,66 zł
![]()
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko prz
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
![]()
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.
Książka składa się z czterech części
11% rabatu
43,81 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,81 zł
![]()
To kluczowa książka, która pomoże Ci rozpocząć biznes w marketingu sieciowym. Robert Kiyosaki wyjaśnia, dlaczego marketing sieciowy jest najlepszym modelem biznesu, szczególnie jeśli dotąd nie prowadziłeś własnej firmy. Dzięki tej książce T
40% rabatu
30,11 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,11 zł
![]() Zarządzanie i planowanie marketingowe
Autor:
Pomykalski Andrzej
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Podręcznik akademicki do zarządzania i planowania marketingowego, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|