![]() P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
Autor:
Dominika Maison
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na pod
19% rabatu
75,81 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81 zł
![]()
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.
W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich sto
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
,,Lobbing jako proces komunikacji"" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Po
26% rabatu
33,33 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,33 zł
![]() Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego
Autor:
Błaszczuk Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak:
• opisywanie określonych zjawisk gospodarczych,
• badanie struktury wewnętrznej zjaw
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
To rzetelna, prowokująca i praktyczna książka, która pomaga w osiąganiu imponujących rezultatów. Co ważniejsze, zawiera praktyczne wskazówki, które każdy może i powinien zastosować, aby z powodzeniem zarządzać wszystkimi aspektami swojego ż
24% rabatu
30,13 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,64 zł
![]()
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
41% rabatu
21,87 zł
37,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,87 zł
![]() Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...
Autor:
Daniel H. Pink
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Autor bestsellera ""Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację"" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie,
34% rabatu
25,56 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,56 zł
![]()
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotela
13% rabatu
55,21 zł
63,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,21 zł
![]() Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
Autor:
Pietrasiński Paweł
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a inte
19% rabatu
44,27 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,27 zł
![]() Glosariusz terminologii call center/help desk
Autor:
Kostecki Marian J.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł z
19% rabatu
51,62 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł
![]()
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałującyc
19% rabatu
87,91 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,91 zł
![]() Like A Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole...
Autor:
Branson Richard
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę ,,Student"". W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. D
34% rabatu
25,56 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,56 zł
![]()
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań
32% rabatu
43,84 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84 zł
![]() Metody badań jakościowych t.1
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością.
19% rabatu
87,91 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,95 zł
![]()
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
19% rabatu
87,91 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,95 zł
![]()
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mob
48% rabatu
35,88 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,95 zł
![]()
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZK
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,22 zł
![]()
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowie
19% rabatu
51,62 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł
![]()
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję d
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|