![]()
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzy
28% rabatu
35,11 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,11 zł
![]()
Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia
13% rabatu
48,22 zł
55,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,22 zł
![]()
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
26% rabatu
48,15 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,15 zł
![]() Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Autor:
Kaczmarek-Śliwińska Monika
Wydawca:
Difin
wysyłka: 48h
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały
19% rabatu
46,78 zł
58,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,78 zł
![]()
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
26% rabatu
21,48 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,48 zł
![]() Marketing J. Musiałkiewicz w.2014 EKONOMIK
Autor:
Jacek Musiałkiewicz
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu ""Marketing"" realizowanego w ramach zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości. Podręcznik może być także wykorzystywany przez uczniów szkół eko
9% rabatu
22,84 zł
25,20 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,84 zł
audiobook
![]()
Audiobook na płycie CD w formacie mp3.
„Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że
40% rabatu
36,23 zł
60,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,45 zł
![]() Medialne lwy dla rekinów biznesu
Autor:
Ślifirska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennik
21% rabatu
42,47 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,31 zł
![]() Networking dla osób, które go nie cierpią
Autor:
Devora Zack
Wydawca:
Logos Oficyna Wydawnicza
wysyłka: 48h
Możesz jadać samotnie...i odnosić spektakularne sukcesy.Czy wolisz leczenie kanałowe niż pogawędkę z grupą obcych osób? A samo wyrażenie `świetny kontakt z salą` sprawia, że wycofujesz się do swoich czterech ścian? Czy rozmowy na błahe tema
26% rabatu
51,84 zł
69,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,27 zł
![]()
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, probl
21% rabatu
50,34 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł
![]() Marketing J. Musiałkiewicz ćw w.2014 EKONOMIK
Autor:
Jacek Musiałkiewicz
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 48h
Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza "Marketing".
Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem na
9% rabatu
17,13 zł
18,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,13 zł
![]() P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
Autor:
Dominika Maison
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na pod
21% rabatu
73,93 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81 zł
![]()
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.
W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich sto
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
,,Lobbing jako proces komunikacji"" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Po
26% rabatu
33,33 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,33 zł
![]() Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego
Autor:
Błaszczuk Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak:
• opisywanie określonych zjawisk gospodarczych,
• badanie struktury wewnętrznej zjaw
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
To rzetelna, prowokująca i praktyczna książka, która pomaga w osiąganiu imponujących rezultatów. Co ważniejsze, zawiera praktyczne wskazówki, które każdy może i powinien zastosować, aby z powodzeniem zarządzać wszystkimi aspektami swojego ż
24% rabatu
30,13 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,13 zł
![]()
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
41% rabatu
21,87 zł
37,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,87 zł
![]() Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...
Autor:
Daniel H. Pink
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Autor bestsellera ""Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację"" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie,
34% rabatu
25,56 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,56 zł
![]()
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotela
13% rabatu
55,21 zł
63,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,21 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|