Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na pod
19% rabatu
75,84 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,94 zł
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.
W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich sto
19% rabatu
67,78 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
Zajęcia artyst. LO zaj. copywritingu. Ciekawi... O
Autor:
Beata Suchecka
Wydawca:
Operon
wysyłka: 48h
Podręcznik zawiera:- Techniki pracy copywritera.- Popisowe wariacje tekstowe.- Reguły copywritingu.- Magiczne pojęcia.- Praca z briefem.
13% rabatu
36,50 zł
42,10 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50 zł
,,Lobbing jako proces komunikacji"" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Po
26% rabatu
33,39 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,39 zł
Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego
Autor:
Błaszczuk Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak:
• opisywanie określonych zjawisk gospodarczych,
• badanie struktury wewnętrznej zjaw
19% rabatu
59,72 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
To rzetelna, prowokująca i praktyczna książka, która pomaga w osiąganiu imponujących rezultatów. Co ważniejsze, zawiera praktyczne wskazówki, które każdy może i powinien zastosować, aby z powodzeniem zarządzać wszystkimi aspektami swojego ż
42% rabatu
23,02 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,70 zł
Książka ukazała się w 1998 roku pod tytułem ""Integracja z klientem""!Knowledge Exchange, kalifornijskie wydawnictwo, którego książki rozprowadza Warner Books, rozpoczyna publikację listy bestsellerów w dziedzinie biznesu, na której pierwsz
26% rabatu
29,68 zł
39,99 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,68 zł
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
41% rabatu
21,92 zł
37,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,92 zł
Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...
Autor:
Daniel H. Pink
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 48h
Autor bestsellera ""Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację"" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie,
34% rabatu
25,62 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,93 zł
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotela
18% rabatu
52,12 zł
63,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,12 zł
Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
Autor:
Pietrasiński Paweł
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a inte
19% rabatu
44,35 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,35 zł
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałującyc
19% rabatu
87,95 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,06 zł
Like A Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole...
Autor:
Branson Richard
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 24h
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę ,,Student"". W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. D
34% rabatu
25,62 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62 zł
Książka jest świetnym podręcznikiem akademickim,uzupełniającym wiedzę o komunikacji wizualnej.Książka kierowana jest do przyszłych studentów, a także studentów wydziałów komunikowania wizualnego oraz osób zainteresowanych tematyką szeroko p
26% rabatu
21,52 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,52 zł
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań
32% rabatu
43,93 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93 zł
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
19% rabatu
87,95 zł
109,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,06 zł
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mob
48% rabatu
35,88 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,88 zł
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZK
32% rabatu
47,32 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowie
19% rabatu
51,64 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71 zł
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą
18% rabatu
47,95 zł
58,70 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,95 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|