Opakowanie Targi w gospodarce rynkowej
Strategia marketingowa organizacji pomijająca jej uczestnictwo w targach jest strategią ułomną. Pozbawiona jest bowiem podstawowego środka komunikowania się środowiska branżowego, a także strategicznego źródła informacji o partnerach, sprzy
28% rabatu
35,11
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,11
Okładka książki Marketing usług turystycznych REA - WSiP
Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia
13% rabatu
48,22
55,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,22
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa w reklamie
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśni
26% rabatu
48,15
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,15
Okładka książki Public relations w zarządzaniu sytuacjami ...
Publikacja obejmuje zagadnienia związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową na poziomie komunikowania się z otoczeniem za pośrednictwem mediów instytucjonalnych lub też wykorzystując tzw. media własne. Wszystkie zagadnienia omówione zostały
19% rabatu
46,78
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,78
Okładka książki Komunikacja wizerunkowa
Komunikacja wizerunkowa
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z nie
26% rabatu
21,48
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,48
Okładka książki Marketing J. Musiałkiewicz w.2014 EKONOMIK
Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu ""Marketing"" realizowanego w ramach zawodów: technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości. Podręcznik może być także wykorzystywany przez uczniów szkół eko
9% rabatu
22,84
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,84
audiobook
Okładka książki Storytelling - Audiobook
Audiobook na płycie CD w formacie mp3. „Marek Stączek pokazuje najlepsze praktyki wykorzystania storytellingu, a także prowadzi czytelnika przez proces dobrego przygotowania się do wykorzystania tej metody. Myśląc o tej technice dodam - że
40% rabatu
36,23
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,45
Okładka książki Medialne lwy dla rekinów biznesu
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennik
21% rabatu
42,47
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,31
Okładka książki Networking dla osób, które go nie cierpią
Możesz jadać samotnie...i odnosić spektakularne sukcesy.Czy wolisz leczenie kanałowe niż pogawędkę z grupą obcych osób? A samo wyrażenie `świetny kontakt z salą` sprawia, że wycofujesz się do swoich czterech ścian? Czy rozmowy na błahe tema
26% rabatu
51,84
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,27
Okładka książki Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy ...
Podręcznik do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, probl
21% rabatu
50,34
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62
Okładka książki Marketing J. Musiałkiewicz  ćw w.2014  EKONOMIK
Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza "Marketing". Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem na
9% rabatu
17,13
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,13
Okładka książki P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Marketing polityczny
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na pod
21% rabatu
73,93
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,81
Okładka książki Relacje inwestorskie
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce. W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich sto
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Lobbing jako proces komunikacji
,,Lobbing jako proces komunikacji"" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Po
26% rabatu
33,33
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,33
Okładka książki Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego
W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak: • opisywanie określonych zjawisk gospodarczych, • badanie struktury wewnętrznej zjaw
21% rabatu
58,20
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Sekrety osobistej efektywności.
To rzetelna, prowokująca i praktyczna książka, która pomaga w osiąganiu imponujących rezultatów. Co ważniejsze, zawiera praktyczne wskazówki, które każdy może i powinien zastosować, aby z powodzeniem zarządzać wszystkimi aspektami swojego ż
24% rabatu
30,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,13
Okładka książki 1994
1994
Wydawca: ha!art
wysyłka: 48h
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
41% rabatu
21,87
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,87
Okładka książki Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...
Autor bestsellera ""Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację"" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie,
34% rabatu
25,56
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,56
Okładka książki Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotela
13% rabatu
55,21
63,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,21
Liczba wyświetlanych pozycji:
14
15
16
17
18
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj