Okładka książki Marketing polityczny
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na pod
19% rabatu
75,84
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,94
Okładka książki Relacje inwestorskie
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce. W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich sto
19% rabatu
67,78
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Zajęcia artyst. LO zaj. copywritingu. Ciekawi... O
Podręcznik zawiera:- Techniki pracy copywritera.- Popisowe wariacje tekstowe.- Reguły copywritingu.- Magiczne pojęcia.- Praca z briefem.
13% rabatu
36,50
42,10 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50
Okładka książki Lobbing jako proces komunikacji
,,Lobbing jako proces komunikacji"" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Po
26% rabatu
33,39
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,39
Okładka książki Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego
W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak: • opisywanie określonych zjawisk gospodarczych, • badanie struktury wewnętrznej zjaw
19% rabatu
59,72
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78
Okładka książki Sekrety osobistej efektywności.
To rzetelna, prowokująca i praktyczna książka, która pomaga w osiąganiu imponujących rezultatów. Co ważniejsze, zawiera praktyczne wskazówki, które każdy może i powinien zastosować, aby z powodzeniem zarządzać wszystkimi aspektami swojego ż
42% rabatu
23,02
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,70
Okładka książki Jak zdobyć klienta
Książka ukazała się w 1998 roku pod tytułem ""Integracja z klientem""!Knowledge Exchange, kalifornijskie wydawnictwo, którego książki rozprowadza Warner Books, rozpoczyna publikację listy bestsellerów w dziedzinie biznesu, na której pierwsz
26% rabatu
29,68
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,68
Okładka książki 1994
1994
Wydawca: ha!art
wysyłka: 48h
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
41% rabatu
21,92
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,92
Okładka książki Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...
Autor bestsellera ""Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację"" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie,
34% rabatu
25,62
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,93
Okładka książki Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotela
18% rabatu
52,12
63,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,12
Okładka książki Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a inte
19% rabatu
44,35
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,35
Okładka książki Kanały marketingowe
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałującyc
19% rabatu
87,95
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,06
Okładka książki Like A Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole...
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę ,,Student"". W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. D
34% rabatu
25,62
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,62
Okładka książki Komunikacja Wizualna
Komunikacja Wizualna
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Książka jest świetnym podręcznikiem akademickim,uzupełniającym wiedzę o komunikacji wizualnej.Książka kierowana jest do przyszłych studentów, a także studentów wydziałów komunikowania wizualnego oraz osób zainteresowanych tematyką szeroko p
26% rabatu
21,52
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,52
Okładka książki Zarządzanie międzynarodowe. Teoria i praktyka
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań
32% rabatu
43,93
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,93
Okładka książki Metody badań jakościowych Tom 2
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
19% rabatu
87,95
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 88,06
Okładka książki Godzina dziennie z mobile marketingiem
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mob
48% rabatu
35,88
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,88
Okładka książki Zarządzanie kapitałem ludzkim
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZK
32% rabatu
47,32
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32
Okładka książki Marketing doświadczeń
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowie
19% rabatu
51,64
64,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,71
Okładka książki Marketing w działalności gospodarczej WSiP
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą
18% rabatu
47,95
58,70 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,95
Liczba wyświetlanych pozycji:
14
15
16
17
18
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj