Marketing J. Musiałkiewicz ćw w.2014 EKONOMIK
Autor:
Jacek Musiałkiewicz
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: 3 - 5 dni
Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód technika: ekonomisty, rachunkowości i handlowca. Obejmuje problematykę zawartą w podręczniku J. Musiałkiewicza "Marketing".
Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową i programem na
9% rabatu
17,13 zł
18,90 zł
Dodaj
do koszyka P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
Autor:
Dominika Maison
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
P.JAKOSCIOWE METODY BADAN MARKETINGOWYCH JAK ZROZUMIEC KONSU
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kompleksowe i usystematyzowane opracowanie na temat relacji inwestorskich w Polsce.
W książce ujęto definicje i klasyfikacje dotyczące relacji inwestorskich (z dużą liczbą uniwersalnych schematów), opisano zasady, formy i narzędzia ich sto
22% rabatu
61,75 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
,,Lobbing jako proces komunikacji"" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Po
29% rabatu
32,10 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego
Autor:
Błaszczuk Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
W prezentowanym podręczniku akademickim zostały omówione podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu, takie jak:
• opisywanie określonych zjawisk gospodarczych,
• badanie struktury wewnętrznej zjaw
22% rabatu
53,93 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
To rzetelna, prowokująca i praktyczna książka, która pomaga w osiąganiu imponujących rezultatów. Co ważniejsze, zawiera praktyczne wskazówki, które każdy może i powinien zastosować, aby z powodzeniem zarządzać wszystkimi aspektami swojego ż
27% rabatu
29,02 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Album 1994, autorstwa Mikołaja Długosza, to refleksja nad podstawami współczesnej polskiej kultury konsumpcyjnej. Prezentuje, pochodzące z epoki definiowanej przez turbokapitalistyczne przyspieszenie Planu Balcerowicza, marzenia o towarach
41% rabatu
21,87 zł
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Czasy kryzysu skłoniły wielu inwestorów do poszukiwania nowych form oraz miejsc lokowania kapitału. Na rynkach inwestycji alternatywnych pojawiło się dużo ciekawych rozwiązań. Jednym z nich jest coraz p
30% rabatu
27,46 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda...
Autor:
Daniel H. Pink
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 3 - 5 dni
Autor bestsellera ""Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację"" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie,
34% rabatu
25,56 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA
Autor:
Adam Stefański
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 3 - 5 dni
Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotela
13% rabatu
53,49 zł
61,80 zł
Dodaj
do koszyka Aktywizowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw
Autor:
Pietrasiński Paweł
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
W książce został przeanalizowany wpływ rządowych programów aktywizowania internacjonalizacji rodzimych przedsiębiorstw na działania podejmowane przez te przedsiębiorstwa. Autor przedstawił więc: zależności między programami rządowymi a inte
19% rabatu
44,27 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Like A Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole...
Autor:
Branson Richard
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: 3 - 5 dni
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę ,,Student"". W 1970 roku powołał do życia Virgin, małe przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a wkrótce potem otworzył sklep muzyczny w Londynie. D
34% rabatu
25,56 zł
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań
32% rabatu
43,84 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Metody badań jakościowych t.1
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych – badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością.
22% rabatu
81,28 zł
104,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zbiór metodologicznych tekstów to przełomowy manifest nowej drogi metodologii badań jakościowych - badań zaangażowanych społecznie, walczących z dyskryminacją i nierównością, eksperymentujących z nowymi formami, takimi jak performans czy au
22% rabatu
81,28 zł
104,00 zł
Dodaj
do koszyka Godzina dziennie z mobile marketingiem
Autor:
Rachel Pasqua
Noah Elkin
Wydawca:
Helion
wysyłka: 3 - 5 dni
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mob
45% rabatu
37,95 zł
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Problematyka książki jest niezwykle ważna dla praktyki i teorii zarządzania, ludzie bowiem stanowią najcenniejszy kapitał i jeden z kluczowych czynników budowania przewagi konkurencyjnej każdej organizacji. Zarządzanie kapitałem ludzkim (ZK
32% rabatu
47,22 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowie
22% rabatu
46,11 zł
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję d
22% rabatu
61,75 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą
13% rabatu
49,07 zł
56,70 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|