![]()
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s,
24% rabatu
86,40 zł
114,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,40 zł
![]()
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została
21% rabatu
74,06 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]() Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
wysyłka: niedostępny
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w
23% rabatu
35,48 zł
46,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,48 zł
![]() Zarządzanie komunikacja nowoczesność
Autor:
Miłosz Czopek
Wydawca:
Fundacja na rzecz Czystej Energii
wysyłka: niedostępny
Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających si
31% rabatu
37,56 zł
54,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,56 zł
![]()
Romans z szefem, ucieczka i... mroczna tajemnica! Niespełna trzydziestoletnia Ulka wikła się w romans z szefem. Gdy dowiaduje się o tym jego żona, wybucha skandal. Zwolniona z pracy dziewczyna ucieka z miasta. Przez przypadek trafia do wios
9% rabatu
43,57 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,57 zł
![]()
David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate.
19% rabatu
71,90 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,90 zł
![]()
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem nau
28% rabatu
41,64 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,64 zł
![]()
The most sought-after wizard in the advertising business.' Times MagazineFrom the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale. Everything from writing successful copy to finding innovat
29% rabatu
48,18 zł
68,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,18 zł
![]()
Hegarty on Advertising
20% rabatu
69,42 zł
87,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,42 zł
![]()
Analizując poszczególne teksty, czytelnik może mieć pewność, że publikacja ta zawiera poprawne metodologicznie propozycje badawcze, które mogą implementować do swoich naukowych poszukiwać osoby zainteresowane teorią oraz praktyką public rel
35% rabatu
32,12 zł
49,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,12 zł
![]() Statystyczna i ekonometryczna analiza przestrzennych zjawisk ekonomicznych Metody i zastosowania
Autor:
Szulc Elżbieta
Jankiewicz Mateusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi przegląd narzędzi i metod ilościowych przydatnych do analiz różnych aspektów zjawisk gospodarczych z perspektywy przestrzennych i przestrzenno-czasowych tendencji i prawidłowości oraz zawiera przykłady rozwiązań konkretnych
14% rabatu
111,53 zł
130,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,53 zł
![]() Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
Autor:
Ted Sudol
Paul Mladjenovic
Wydawca:
Septem
wysyłka: niedostępny
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Odkryj korzyści za sprawą smartfona lub laptopa Zarabiaj pieniądze poprzez udostępnianie linków Przekształć swoje zainteresowania online w źródło dużych dochodów Zarabiaj pieniądze, promując produkty, kt
40% rabatu
35,62 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,62 zł
![]()
Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
28% rabatu
56,49 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,49 zł
![]()
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej s
41% rabatu
29,34 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,83 zł
![]()
American Ads 60
24% rabatu
100,04 zł
132,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,04 zł
![]()
American Ads 70
24% rabatu
112,17 zł
148,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,17 zł
![]()
American Ads 50
24% rabatu
112,17 zł
148,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,17 zł
![]()
MARKETHIC, czyli Market ing i Ethic al... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dz
29% rabatu
38,60 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,55 zł
![]()
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
20% rabatu
87,05 zł
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 87,05 zł
![]() The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises
Autor:
Szymańska Kamila
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjam
26% rabatu
33,27 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,27 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|