![]()
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością market
17% rabatu
58,04 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,04 zł
![]() Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków
Autor:
Patrzałek Wanda
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego i wdrażające programy finansowane w ramach
28% rabatu
27,09 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,09 zł
![]()
W sposób zwięzły i przystępny omówiono uwarunkowania zdrowia i choroby oraz tzw. nierówności w zdrowiu, charakterystykę współczesnej promocji zdrowia, główne kierunki i zasady promocji zdrowia, infrastrukturę promocji zdrowia, w tym m.in. k
14% rabatu
80,51 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,51 zł
![]()
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną oraz jedno z najważniejszych zadań ochrony zdrowia.
14% rabatu
149,03 zł
174,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,03 zł
![]()
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony i je
45% rabatu
10,51 zł
19,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,51 zł
![]()
Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na po
26% rabatu
31,12 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,12 zł
![]()
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za
19% rabatu
49,92 zł
61,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,92 zł
![]()
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również
17% rabatu
53,84 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,81 zł
audiobook
![]() Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD - Audiobook
Autor:
Matt Haig
Wydawca:
Bellona
wysyłka: 48h
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's,
18% rabatu
20,59 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59 zł
![]()
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.
SZTUKA KOCHANIA KLIEN
17% rabatu
31,39 zł
37,91 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł
![]()
Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie inwestorów o działalności spółki, budowanie zaufania, obniżenie
19% rabatu
43,55 zł
54,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,55 zł
![]()
(...) Nazywanie tej książki podręcznikiem może być potraktowane za brak szacunku wobec jej autora. Z podręczników wieje z reguły paraliżującą nuda. Podręczniki, to chloroform w druku, pisał kiedyś Mark Twain, tymczasem „Tajniki bankowości"
46% rabatu
29,78 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,78 zł
![]()
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,35 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,35 zł
![]() Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor:
Roszkiewicz Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, j
19% rabatu
67,75 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,49 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,49 zł
![]()
Bóg astrologiem w usystematyzowany sposób odkrywa stracone związki z religią, nauką, przeznaczeniem i wolną wolą. Jest to doskonały przewodnik ukazujący, sposób w jaki Siła Wyższa przejawia się w świecie doczesnym i jak możemy żyć z nią w z
24% rabatu
19,79 zł
26,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,79 zł
![]() All-American Ads of the 2000s wer. angielska
Autor:
Steven Heller
Wydawca:
TASCHEN
wysyłka: niedostępny
Ads from the decade that got down with digital
Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toy
29% rabatu
98,20 zł
139,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 98,20 zł
nowość
![]()
Klucz do Public Relations to kompleksowy przewodnik po kluczowych zagadnieniach współczesnej komunikacji, który stanowi niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć, jak skutecznie zarządzać relacjami z mediami, klientami i in
44% rabatu
31,83 zł
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,83 zł
![]()
W erze cyfrowej marketing uległ głębokim przemianom, zmieniając się pod wpływem dynamicznego rozwoju technologii, internetu i nowych modeli komunikacji. Cyfryzacja nie tylko wpłynęła na sposób, w jaki przedsiębiorstwa promują swoje produkty
25% rabatu
75,32 zł
99,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,32 zł
![]() Multi Level Marketing
Autor:
Wadlewski Aron Axel
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku. W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią lub networkingiem. Często przywołuje też skojarzenie z piramidą finansową. W rzeczywistośc
26% rabatu
36,90 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|