Okładka książki Marketing usług turystycznych
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i mark
19% rabatu
59,78
74,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym. Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Nowoczesne zarządzanie projektami
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego
34% rabatu
42,70
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,82
Okładka książki Atrakcyjność Polski Mazowsza i Warszawy
W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami. W publ
19% rabatu
23,39
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,48
Okładka książki Inwestowanie w jednej lekcji
Jeden z najbardziej znanych amerykańskich publicystów od rynku papierów wartościowych, Larry Kudlow (z zawodu makler, potem komentator: najpierw Fox News, obecnie zaś CNBC) powiedział kiedyś, że Mark Skousen to nie tylko drugi Warren Buffet
46% rabatu
29,86
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,55
Okładka książki Aspekty kultury współczesnej
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
10% rabatu
25,98
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,98
Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozprosz
38% rabatu
43,25
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32
Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością market
17% rabatu
58,14
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32
Okładka książki Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego i wdrażające programy finansowane w ramach
36% rabatu
24,17
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,14
Okładka książki Zarys współczesnej promocji zdrowia
W sposób zwięzły i przystępny omówiono uwarunkowania zdrowia i choroby oraz tzw. nierówności w zdrowiu, charakterystykę współczesnej promocji zdrowia, główne kierunki i zasady promocji zdrowia, infrastrukturę promocji zdrowia, w tym m.in. k
14% rabatu
80,64
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,64
Okładka książki Promocja zdrowia dla studentów studiów licenc. T2
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną oraz jedno z najważniejszych zadań ochrony zdrowia.
14% rabatu
149,27
174,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,27
Okładka książki 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony i je
45% rabatu
10,54
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,54
Okładka książki Socjotechnika
Socjotechnika
Wydawca: Eneteia
wysyłka: 48h
Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na po
26% rabatu
31,18
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,18
Okładka książki Marketing usług hotelarskich
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za
19% rabatu
50,00
61,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,00
Okładka książki Metody badania wizerunku w mediach
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również
32% rabatu
43,89
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,85
Okładka książki Sztuka kochania klienta
Sztuka kochania klienta
Autor: Tiuryn Anna
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIEN
17% rabatu
31,45
37,91 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45
Okładka książki Tajniki bankowości
(...) Nazywanie tej książki podręcznikiem może być potraktowane za brak szacunku wobec jej autora. Z podręczników wieje z reguły paraliżującą nuda. Podręczniki, to chloroform w druku, pisał kiedyś Mark Twain, tymczasem „Tajniki bankowości"
46% rabatu
29,86
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,86
Okładka książki Public relations w sytuacjach kryzysowych...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,42
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42
Okładka książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, j
19% rabatu
67,86
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Reklama DIFIN
Reklama DIFIN
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,56
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,85
Liczba wyświetlanych pozycji:
16
17
18
19
20
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj