Okładka książki Marketing
Marketing
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością market
17% rabatu
58,04
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,04
Okładka książki Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego i wdrażające programy finansowane w ramach
28% rabatu
27,09
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,09
Okładka książki Zarys współczesnej promocji zdrowia
W sposób zwięzły i przystępny omówiono uwarunkowania zdrowia i choroby oraz tzw. nierówności w zdrowiu, charakterystykę współczesnej promocji zdrowia, główne kierunki i zasady promocji zdrowia, infrastrukturę promocji zdrowia, w tym m.in. k
14% rabatu
80,51
94,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,51
Okładka książki Promocja zdrowia dla studentów studiów licenc. T2
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną oraz jedno z najważniejszych zadań ochrony zdrowia.
14% rabatu
149,03
174,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,03
Okładka książki 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony i je
45% rabatu
10,51
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,51
Okładka książki Socjotechnika
Socjotechnika
Wydawca: Eneteia
wysyłka: 48h
Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na po
26% rabatu
31,12
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,12
Okładka książki Marketing usług hotelarskich
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za
19% rabatu
49,92
61,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,92
Okładka książki Metody badania wizerunku w mediach
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również
17% rabatu
53,84
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,81
audiobook
Okładka książki Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD - Audiobook
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's,
18% rabatu
20,59
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59
Okładka książki Sztuka kochania klienta
Sztuka kochania klienta
Autor: Tiuryn Anna
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIEN
17% rabatu
31,39
37,91 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39
Okładka książki Relacje inwestorskie
Relacje inwestorskie to wzajemnie korzystny proces dwustronnej komunikacji spółki z inwestorami i ich środowiskiem opiniotwórczym. Główne cele tej działalności to informowanie inwestorów o działalności spółki, budowanie zaufania, obniżenie
19% rabatu
43,55
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,55
Okładka książki Tajniki bankowości
(...) Nazywanie tej książki podręcznikiem może być potraktowane za brak szacunku wobec jej autora. Z podręczników wieje z reguły paraliżującą nuda. Podręczniki, to chloroform w druku, pisał kiedyś Mark Twain, tymczasem „Tajniki bankowości"
46% rabatu
29,78
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,78
Okładka książki Public relations w sytuacjach kryzysowych...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,35
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,35
Okładka książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, j
19% rabatu
67,75
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Reklama DIFIN
Reklama DIFIN
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,49
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,49
Okładka książki Bóg Astrologiem
Bóg Astrologiem
Wydawca: Purana
wysyłka: 48h
Bóg astrologiem w usystematyzowany sposób odkrywa stracone związki z religią, nauką, przeznaczeniem i wolną wolą. Jest to doskonały przewodnik ukazujący, sposób w jaki Siła Wyższa przejawia się w świecie doczesnym i jak możemy żyć z nią w z
24% rabatu
19,79
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,79
Okładka książki All-American Ads of the 2000s wer. angielska
Ads from the decade that got down with digital Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toy
29% rabatu
98,20
139,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 98,20
nowość
Okładka książki Klucz do public relations
Klucz do public relations
Wydawca: Petrus
wysyłka: niedostępny
Klucz do Public Relations to kompleksowy przewodnik po kluczowych zagadnieniach współczesnej komunikacji, który stanowi niezbędne źródło wiedzy dla każdego, kto pragnie zrozumieć, jak skutecznie zarządzać relacjami z mediami, klientami i in
44% rabatu
31,83
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,83
Okładka książki Cyfrowy marketing
W erze cyfrowej marketing uległ głębokim przemianom, zmieniając się pod wpływem dynamicznego rozwoju technologii, internetu i nowych modeli komunikacji. Cyfryzacja nie tylko wpłynęła na sposób, w jaki przedsiębiorstwa promują swoje produkty
25% rabatu
75,32
99,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,32
Okładka książki Multi Level Marketing
Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku. W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią lub networkingiem. Często przywołuje też skojarzenie z piramidą finansową. W rzeczywistośc
26% rabatu
36,90
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,90
Liczba wyświetlanych pozycji:
16
17
18
19
20
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj