![]() Marketing usług turystycznych
Autor:
Aleksander Panasiuk(red.)
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i mark
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]() Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.
Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
![]()
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw w globalizującej się gospodarce światowej sprawia, że coraz częściej swoją organizację pracy nastawiają one na realizację złożonych (a często unikatowych) przedsięwzięć, czyli projektów. Dlatego
34% rabatu
42,70 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,82 zł
![]()
W prezentowanej książce przedstawiono aktualne wyzwania z zakresu podnoszenia atrakcyjności i prowadzenia skutecznej promocji Polski, Mazowsza i Warszawy - stojące przed rządem, parlamentem, władzami samorządowymi i przedsiębiorcami. W publ
19% rabatu
23,39 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,48 zł
![]()
Jeden z najbardziej znanych amerykańskich publicystów od rynku papierów wartościowych, Larry Kudlow (z zawodu makler, potem komentator: najpierw Fox News, obecnie zaś CNBC) powiedział kiedyś, że Mark Skousen to nie tylko drugi Warren Buffet
46% rabatu
29,86 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,55 zł
![]() Aspekty kultury współczesnej
Autor:
Beata Lisowska
Wydawca:
Akademia humanistyczno-ekonomiczna
wysyłka: 48h
Pomysł na niniejszą publikację zrodził się podczas “Spotkań z kulturą współczesną”. [...] Oprócz różnorodności podjętych zagadnień (tradycja w kulturze, kultura słowa, kultura audiowizualna, reklama, komiks), teksty reprezentują zróżnicowan
10% rabatu
25,98 zł
29,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,98 zł
![]()
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozprosz
38% rabatu
43,25 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł
![]()
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością market
17% rabatu
58,14 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł
![]() Zachowania podmiotów w warunkach globalizacji rynków
Autor:
Patrzałek Wanda
Wydawca:
Scholar
wysyłka: 48h
Książka prezentuje zmiany, jakie pod wpływem procesu globalizacji zaszły w funkcjonowaniu różnych podmiotów, takich jak: konsumenci, firmy, menedżerowie, banki, giełdy, instytucje rynku pieniężnego i wdrażające programy finansowane w ramach
36% rabatu
24,17 zł
37,80 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,14 zł
![]()
W sposób zwięzły i przystępny omówiono uwarunkowania zdrowia i choroby oraz tzw. nierówności w zdrowiu, charakterystykę współczesnej promocji zdrowia, główne kierunki i zasady promocji zdrowia, infrastrukturę promocji zdrowia, w tym m.in. k
14% rabatu
80,64 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 80,64 zł
![]()
Promocji zdrowia we współczesnych systemach ochrony zdrowia przypisuje się coraz większe znaczenie. Jest to podstawowy aspekt pielęgniarstwa i innych profesji związanych z opieką zdrowotną oraz jedno z najważniejszych zadań ochrony zdrowia.
14% rabatu
149,27 zł
174,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 149,27 zł
![]()
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony i je
45% rabatu
10,54 zł
19,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,54 zł
![]()
Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na po
26% rabatu
31,18 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,18 zł
![]()
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za
19% rabatu
50,00 zł
61,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,00 zł
![]()
Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również
32% rabatu
43,89 zł
65,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,85 zł
![]()
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.
SZTUKA KOCHANIA KLIEN
17% rabatu
31,45 zł
37,91 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45 zł
![]()
(...) Nazywanie tej książki podręcznikiem może być potraktowane za brak szacunku wobec jej autora. Z podręczników wieje z reguły paraliżującą nuda. Podręczniki, to chloroform w druku, pisał kiedyś Mark Twain, tymczasem „Tajniki bankowości"
46% rabatu
29,86 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,86 zł
![]()
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,42 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,42 zł
![]() Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor:
Roszkiewicz Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, j
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
![]()
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,56 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,85 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|