audiobook
Okładka książki Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD - Audiobook
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's,
33% rabatu
16,76
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59
Okładka książki Sztuka kochania klienta
Sztuka kochania klienta
Autor: Tiuryn Anna
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIEN
17% rabatu
31,39
37,91 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39
Okładka książki Tajniki bankowości
(...) Nazywanie tej książki podręcznikiem może być potraktowane za brak szacunku wobec jej autora. Z podręczników wieje z reguły paraliżującą nuda. Podręczniki, to chloroform w druku, pisał kiedyś Mark Twain, tymczasem „Tajniki bankowości"
46% rabatu
29,84
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,78
Okładka książki Public relations w sytuacjach kryzysowych...
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,35
45,01 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,35
Okładka książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, j
21% rabatu
66,07
84,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75
Okładka książki Reklama DIFIN
Reklama DIFIN
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,49
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,49
Okładka książki Bóg Astrologiem
Bóg Astrologiem
Wydawca: Purana
wysyłka: 48h
Bóg astrologiem w usystematyzowany sposób odkrywa stracone związki z religią, nauką, przeznaczeniem i wolną wolą. Jest to doskonały przewodnik ukazujący, sposób w jaki Siła Wyższa przejawia się w świecie doczesnym i jak możemy żyć z nią w z
24% rabatu
19,79
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,79
Okładka książki Błędy poznawcze w Content Marketingu
Książka stanowi pierwsze opracowanie na gruncie literatury naukowej, w którym kompleksowo przeanalizowano związek między wykorzystywaniem złudzeń poznawczych a skutecznością działań marketingu treści. Autor, łącząc perspektywę ekonomii beha
26% rabatu
44,30
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,30
zapowiedź
Okładka książki Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej – powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby
31% rabatu
54,23
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23
zapowiedź
Okładka książki Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy
44% rabatu
53,06
95,00 zł
Dodaj
do koszyka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,00
Okładka książki Multi Level Marketing
Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku. W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią lub networkingiem. Często przywołuje też skojarzenie z piramidą finansową. W rzeczywistośc
26% rabatu
36,90
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50
Okładka książki Glenister Influencer Marketing S
Glenister Influencer Marketing S
Wydawca: Kogan Page
wysyłka: niedostępny
Glenister Influencer Marketing S
38% rabatu
106,43
171,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 137,91
Okładka książki Simms Badvertising
Simms Badvertising
Wydawca: Pluto Press
wysyłka: niedostępny
Simms Badvertising
19% rabatu
55,65
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,65
Okładka książki Marketing miast i regionów
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjnośc
28% rabatu
46,51
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,51
Opakowanie Taken by Surprise
Taken by Surprise
Wydawca: Gestalten
wysyłka: niedostępny
Today, the most clever brand communication is self-promulgating. Anyone currently working in brand communication is facing fundamental yet compelling challenges. In an age in which we are flooded with information, consumers are becoming mor
38% rabatu
111,82
179,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 135,41
Okładka książki Lean Marketing
Lean Marketing
Autor: Dib Allan
Wydawca: Page Two
wysyłka: niedostępny
Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointme
19% rabatu
99,20
123,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,79
Okładka książki Marketing miast i regionów
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia n
28% rabatu
42,23
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,23
Opakowanie Mid-Century Ads
Mid-Century Ads
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s,
24% rabatu
86,24
114,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,24
Okładka książki Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w
28% rabatu
33,09
46,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,41
Okładka książki Zarządzanie komunikacja nowoczesność
Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających si
31% rabatu
37,48
54,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,48
Liczba wyświetlanych pozycji:
17
18
19
20
21
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj