audiobook
![]() Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD - Audiobook
Autor:
Matt Haig
Wydawca:
Bellona
wysyłka: 48h
Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu.
W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's,
33% rabatu
16,76 zł
25,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,59 zł
![]()
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.
SZTUKA KOCHANIA KLIEN
17% rabatu
31,39 zł
37,91 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,39 zł
![]()
(...) Nazywanie tej książki podręcznikiem może być potraktowane za brak szacunku wobec jej autora. Z podręczników wieje z reguły paraliżującą nuda. Podręczniki, to chloroform w druku, pisał kiedyś Mark Twain, tymczasem „Tajniki bankowości"
46% rabatu
29,84 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,78 zł
![]()
W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynującyc
26% rabatu
33,35 zł
45,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,35 zł
![]() Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor:
Roszkiewicz Małgorzata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, j
21% rabatu
66,07 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
![]()
Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu ""Reklama"" dla szkoły średniej, rozszerzonym o zagadnienia występujące w programie szkół policealnych o profilu reklamowym, a także treści uzupełniające. Podrę
23% rabatu
34,49 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,49 zł
![]()
Bóg astrologiem w usystematyzowany sposób odkrywa stracone związki z religią, nauką, przeznaczeniem i wolną wolą. Jest to doskonały przewodnik ukazujący, sposób w jaki Siła Wyższa przejawia się w świecie doczesnym i jak możemy żyć z nią w z
24% rabatu
19,79 zł
26,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,79 zł
![]() Błędy poznawcze w Content Marketingu
Autor:
Moneta Michał
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi pierwsze opracowanie na gruncie literatury naukowej, w którym kompleksowo przeanalizowano związek między wykorzystywaniem złudzeń poznawczych a skutecznością działań marketingu treści. Autor, łącząc perspektywę ekonomii beha
26% rabatu
44,30 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,30 zł
zapowiedź
![]()
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej – powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby
31% rabatu
54,23 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23 zł
zapowiedź
![]() Polskie vlogi dziennikarskie w serwisie YouTube. Studium przypadku
Autor:
Barbara Pajchert
Wydawca:
Petrus
wysyłka: po 16.06.2025
Autorka wpisuje się w nurt ważnych refleksji i dyskusji nad działaniami, które mogą wspierać rozwój komunikacji video w przestrzeni mediów społecznościowych, a także jest to niezwykle ważna lektura dla samych twórców form video oraz badaczy
44% rabatu
53,06 zł
95,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 95,00 zł
![]() Multi Level Marketing
Autor:
Wadlewski Aron Axel
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Geneza Multi Level Marketingu (MLM) sięga XIX wieku. W praktyce biznesowej mylony jest z marketingiem bezpośrednim, franczyzą, sprzedażą bezpośrednią lub networkingiem. Często przywołuje też skojarzenie z piramidą finansową. W rzeczywistośc
26% rabatu
36,90 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,50 zł
![]()
Glenister Influencer Marketing S
38% rabatu
106,43 zł
171,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 137,91 zł
![]()
Simms Badvertising
19% rabatu
55,65 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,65 zł
![]() Marketing miast i regionów
wysyłka: niedostępny
Badanie i zrozumienie zjawisk związanych z zagadnieniami dotyczącymi marketingu miast i regionów przyczynia się do skuteczniejszego zarządzania jednostkami samorządu terytorialnego, promowania rozwoju lokalnego oraz zwiększania atrakcyjnośc
28% rabatu
46,51 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,51 zł
![]()
Today, the most clever brand communication is self-promulgating. Anyone currently working in brand communication is facing fundamental yet compelling challenges. In an age in which we are flooded with information, consumers are becoming mor
38% rabatu
111,82 zł
179,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 135,41 zł
![]()
Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointme
19% rabatu
99,20 zł
123,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,79 zł
![]() Marketing miast i regionów
wysyłka: niedostępny
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia n
28% rabatu
42,23 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,23 zł
![]()
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s,
24% rabatu
86,24 zł
114,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 86,24 zł
![]() Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
wysyłka: niedostępny
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w
28% rabatu
33,09 zł
46,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,41 zł
![]() Zarządzanie komunikacja nowoczesność
Autor:
Miłosz Czopek
Wydawca:
Fundacja na rzecz Czystej Energii
wysyłka: niedostępny
Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających si
31% rabatu
37,48 zł
54,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,48 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|