Książka ta jest praktycznym podręcznikiem dla każdego, kto bez względu na funkcję i pozycję w firmie zajmuje się prognozowaniem lub planowaniem sprzedaży lub którego działania powiązane są lub uzależnione od prognoz sprzedaży. Jest doskonał
33% rabatu
53,23 zł
79,00 zł
niedostępny
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej s
38% rabatu
30,71 zł
49,90 zł
niedostępny
100 najsłynniejszych eksperymentów...
Autor:
Migalski Marek
Maciej Bożek
Wydawca:
Fundacja Liberte
wysyłka: niedostępny
Lektura obowiązkowa dla wszystkich interesujących się polityka?! Autorzy opisują eksperymenty psychologiczne (te najsłynniejsze, co nie znaczy najważniejsze, jak S. Milgrama czy P. Zimbardo, i te mniej słynne, ale za to bardzo istotne), a t
31% rabatu
34,27 zł
49,90 zł
niedostępny
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę
28% rabatu
70,93 zł
99,00 zł
niedostępny
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.
Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstaw
41% rabatu
81,52 zł
139,00 zł
niedostępny
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystn
28% rabatu
53,67 zł
75,00 zł
niedostępny
Zrozumieć marketing w.2
Autor:
Jabłoński Artur
Marek Piasek
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wyg
38% rabatu
36,31 zł
59,00 zł
niedostępny
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie...
Autor:
Danuta Piasecka
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Zweryfikuj swoje pomysły biznesowe. Szybko i skutecznie!
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może
45% rabatu
37,95 zł
69,00 zł
niedostępny
Profesjonalna obsługa klienta wyd. 2022
wysyłka: niedostępny
Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniają
31% rabatu
61,10 zł
89,00 zł
niedostępny
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
Autor:
Rogala Joanna
Pilarczyk Bogna
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
W ciągu dwóch pierwszych dekad XXI wieku komunikacja marketingowa realizowana przez podmioty rynkowe zyskała na znaczeniu. Stanowi ona obszar intensywnych działań praktyki gospodarczej oraz przedmiot pogłębionych dociekań naukowych. Zmienia
28% rabatu
55,10 zł
77,00 zł
niedostępny
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej
41% rabatu
40,47 zł
69,00 zł
niedostępny
Skuteczne zarządzanie zespołem
Autor:
Stefano Mastrogiacomo
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Samo skompletowanie zespołu nie gwarantuje sukcesów, nawet jeśli w jego członkach drzemie potężny potencjał. Często się zdarza, że mimo zapewnienia wszystkich potrzebnych zasobów nie osiągają oni zadowalających efektów. Brakuje odpowiedniej
38% rabatu
48,62 zł
79,00 zł
niedostępny
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych
wysyłka: niedostępny
Problematyka doboru próby jest jedną z najczęściej poruszanych obszarów metodycznych w badaniach marketingowych. Strategie i schematy doboru są związane z rodzajem podejmowanych badań, charakterem losowanych lub wybieranych jednostek, ich d
28% rabatu
35,80 zł
50,00 zł
niedostępny
Steve Jobs: Sztuka prezentacji. Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Klucz do sukcesu to umiejętność przekonania innych do siebie. Nikt nie potrafił tak oczarować publiczności, jak Steve Jobs podczas swych legendarnych prezentacji. Ta książka pokaże wam, jak być równie skutecznym jak on. Poznaj sekrety techn
35% rabatu
35,59 zł
54,99 zł
niedostępny
SEOrigami. Sztuka pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania)
Autor:
Piotr Kaleta
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Wyróżnij się treścią. Internet to doceni! Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, szczególnie branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i wysz
45% rabatu
21,94 zł
39,90 zł
niedostępny
Google Analytics dla marketingowców w.3
Autor:
Martyna Zastrożna
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Analiza. Podstawa działań online
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal licz
42% rabatu
28,91 zł
49,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|