Opakowanie Taken by Surprise
Taken by Surprise
Wydawca: Gestalten
wysyłka: niedostępny
Today, the most clever brand communication is self-promulgating. Anyone currently working in brand communication is facing fundamental yet compelling challenges. In an age in which we are flooded with information, consumers are becoming mor
24% rabatu
135,66
179,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104,59
Okładka książki Lean Marketing
Lean Marketing
Autor: Dib Allan
Wydawca: Page Two
wysyłka: niedostępny
Bigger results with less marketing. You keep being told to do more marketing--more complex, more aggressive, and more expensive marketing. Chasing the latest bright, shiny object is exhausting. Increased efforts keep leading to disappointme
41% rabatu
72,34
123,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,34
Okładka książki Marketing miast i regionów
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia n
28% rabatu
42,31
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,31
Opakowanie Mid-Century Ads
Mid-Century Ads
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s,
42% rabatu
65,73
114,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,73
Okładka książki Projektowanie komunikacji, czyli communication...
W publikacji tej nie chodzi więc o to, by prezentować nasze najnowsze badania, ale o to, by pokazać, czym jest projektowanie komunikacji i jak wielu aspektów życia dotyczy. Wszak komunikacja jest wszędzie. Komunikacja komunikuje. Fragment W
39% rabatu
29,67
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,67
Okładka książki Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas prezentacji wyd. 2023
To nie jest książka o prezentacji. To jest książka o prezentacji sprzedażowej. Przed Tobą spotkanie z klientami na targach, meetingach branżowych, webinarach. Okazji do prezentacji jest wiele. Czy jesteś na to gotowy? Szef powiedział wyraźn
23% rabatu
37,64
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,34
Okładka książki Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM)
Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w
23% rabatu
35,48
46,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,48
Okładka książki Zarządzanie komunikacja nowoczesność
Dyskusję dotyczącą optymalizacji efektywności zarządczej współczesnych organizacji cechuje wysoki dynamizm. Teoria i praktyka poszukuje oraz wskazuje rozwiązania, których celem jest umożliwienie sprostania nowym warunkom na zmieniających si
31% rabatu
37,56
54,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,56
Okładka książki Finanse przedsiębiorstw - przykłady, zadania...
W książce "Finanse przedsiębiorstw" Autorzy wskazują, w jaki sposób: - przeprowadzić analizę progów rentowności - zarządzać zapasami, rozrachunkami i gotówką - określić wartość pieniądza w czasie - analizować koszt kapitału własnego i obceg
32% rabatu
47,95
71,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,95
Okładka książki Czy ten rudy kot to pies? DL
Romans z szefem, ucieczka i... mroczna tajemnica! Niespełna trzydziestoletnia Ulka wikła się w romans z szefem. Gdy dowiaduje się o tym jego żona, wybucha skandal. Zwolniona z pracy dziewczyna ucieka z miasta. Przez przypadek trafia do wios
9% rabatu
43,57
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,57
Okładka książki Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Monografia, którą oddajemy w Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem nau
28% rabatu
41,64
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,64
Opakowanie Ogilvy on Advertising
Ogilvy on Advertising
Wydawca: Welbeck
wysyłka: niedostępny
The most sought-after wizard in the advertising business.' Times MagazineFrom the most successful advertising executive of all time comes the definitve guide to the art of any sale. Everything from writing successful copy to finding innovat
29% rabatu
48,18
68,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,18
Okładka książki Hegarty on Advertising
Hegarty on Advertising
Autor: Hegarty John
wysyłka: niedostępny
Hegarty on Advertising
20% rabatu
69,42
87,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,42
Okładka książki Etyka public relations
Etyka public relations
Wydawca: SBP
wysyłka: niedostępny
Analizując poszczególne teksty, czytelnik może mieć pewność, że publikacja ta zawiera poprawne metodologicznie propozycje badawcze, które mogą implementować do swoich naukowych poszukiwać osoby zainteresowane teorią oraz praktyką public rel
35% rabatu
32,12
49,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,12
Okładka książki Statystyczna i ekonometryczna analiza przestrzennych zjawisk ekonomicznych Metody i zastosowania
Książka stanowi przegląd narzędzi i metod ilościowych przydatnych do analiz różnych aspektów zjawisk gospodarczych z perspektywy przestrzennych i przestrzenno-czasowych tendencji i prawidłowości oraz zawiera przykłady rozwiązań konkretnych
14% rabatu
111,53
130,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 111,53
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Odkryj korzyści za sprawą smartfona lub laptopa Zarabiaj pieniądze poprzez udostępnianie linków Przekształć swoje zainteresowania online w źródło dużych dochodów Zarabiaj pieniądze, promując produkty, kt
40% rabatu
35,39
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,46
Okładka książki Content marketing. Od strategii do efektów
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej s
38% rabatu
30,83
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,68
Okładka książki American Ads 60
American Ads 60
Autor: Heimann Jim
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
American Ads 60
24% rabatu
100,04
132,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,04
Okładka książki American Ads 70
American Ads 70
Autor: Steven Heller
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
American Ads 70
24% rabatu
112,17
148,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,96
Opakowanie American Ads 50
American Ads 50
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
American Ads 50
24% rabatu
112,17
148,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,17
Liczba wyświetlanych pozycji:
17
18
19
20
21
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj