Okładka książki Zarządzanie silną marką
Zarządzanie silną marką
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje
20% rabatu
55,10
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,10
Okładka książki Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Ce
19% rabatu
59,78
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78
Okładka książki Punkt przełomowy O małych przyczynach wielkich zmian
Punkt przełomowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodzą poza wąskie grono kilku osób i zamieniają się w modę. Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle stał się obiektem pożądania hipsterów na całym świe
35% rabatu
32,36
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,36
Opakowanie Napędzane emocjami
SPIS TREŚCI Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego Wprowadzenie do Motion & Emotion Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania
23% rabatu
33,90
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90
Okładka książki Marka
Marka
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
„Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną – postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc – brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, to
31% rabatu
30,27
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,27
Okładka książki Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadc
9% rabatu
27,24
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,24
Okładka książki KREATYWNOŚĆ SA DROGA DO PRAWDZIWEJ INSPIRACJI
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwór
23% rabatu
34,48
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48
Opakowanie Komunikowanie w świecie aplikacji
Komunikowanie w świecie aplikacji
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Publikacja porusza problematykę nowoczesnych form komunikowania. Autorzy podejmują w niej dyskusję na temat wykorzystania aplikacji zarówno przez prywatnych, jak i instytucjonalnych użytkowników sieci. Każdy z rozdziałów stanowi autonomiczn
24% rabatu
21,91
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,91
Okładka książki POZYSKAJ KLIENTÓW PREMIUM PORADNIK NOWOCZESNEGO SPRZEDAWCY USŁUG
Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium? Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online. Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pier
33% rabatu
39,41
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41
Okładka książki Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezent
6% rabatu
46,07
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,07
Okładka książki WYSTRZEGAJ SIĘ FUTURY
WYSTRZEGAJ SIĘ FUTURY
Wydawca: Karakter
wysyłka: niedostępny
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.
43% rabatu
23,77
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,77
Okładka książki Facebook Marketing For Dummies
Add Facebook to your marketing plan—and watch your sales grow With 2 billion monthly active users across the world, Facebook has evolved into a community of consumers, creating a primary resource for marketers. This presents a demand for k
14% rabatu
73,78
86,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,78
Okładka książki The Storytelling Edge
The Storytelling Edge
wysyłka: niedostępny
"A terrific and timely book that makes a compelling case for fundamentally rethinking how your business communicates. Recommended!" —Jay Baer, founder of Convince & Convert and author of Hug Your Haters "Once upon a time, storytelling was
19% rabatu
77,32
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,32
Okładka książki Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing co
14% rabatu
78,07
91,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,07
Okładka książki The Persuasion Code
The Persuasion Code
Wydawca: Wiley
wysyłka: niedostępny
Most of your attempts to persuade are doomed to fail because the brains of your audience automatically reject messages that disrupt their attention. This book makes the complex science of persuasion simple. Learn to develop better marketing
19% rabatu
77,32
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,32
Okładka książki Inbound PR The PR Agencys Manual to Transforming Your Business with Inbound
Inbound PR is the handbook that can transform your agency’s business. Today’s customer is fundamentally different, and traditional PR strategies are falling by the wayside. Nobody wants to feel “marketed to;” we want to make our own choices
47% rabatu
50,76
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,76
Okładka książki TRANSFORMACJA CYFROWA PERSPEKTYWA MARKETINGU
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
19% rabatu
67,86
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86
Okładka książki Kapitał marki w mediach społecznościowych
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlate
19% rabatu
28,13
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,13
Okładka książki Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tw
26% rabatu
33,36
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,36
Okładka książki Domeny internetowe
Domeny internetowe
Autor: Maciej Dutko
wysyłka: niedostępny
Każdego dnia przez internetowe (i nie tylko) aukcje i giełdy przewijają się tysiące domen. Mówi się wręcz, że ich rynek rozgrzany jest do czerwoności. Czym tak naprawdę jest domena internetowa? Jak zdobyć własny adres w Sieci? Czy na handlu
19% rabatu
20,12
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,12
Liczba wyświetlanych pozycji:
28
29
30
31
32
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj