![]()
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje
20% rabatu
55,10 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,10 zł
![]() Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Ce
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,78 zł
![]() Punkt przełomowy O małych przyczynach wielkich zmian
Autor:
Gladwell Malcolm
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Punkt przełomowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodzą poza wąskie grono kilku osób i zamieniają się w modę. Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle stał się obiektem pożądania hipsterów na całym świe
35% rabatu
32,36 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,36 zł
![]()
SPIS TREŚCI
Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego
Wprowadzenie do Motion & Emotion
Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania
23% rabatu
33,90 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,90 zł
![]()
„Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną – postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc – brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, to
31% rabatu
30,27 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,27 zł
![]()
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadc
9% rabatu
27,24 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,24 zł
![]() KREATYWNOŚĆ SA DROGA DO PRAWDZIWEJ INSPIRACJI
Autor:
Ed Catmull
Amy Wallace
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwór
23% rabatu
34,48 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48 zł
![]()
Publikacja porusza problematykę nowoczesnych form komunikowania. Autorzy podejmują w niej dyskusję na temat wykorzystania aplikacji zarówno przez prywatnych, jak i instytucjonalnych użytkowników sieci. Każdy z rozdziałów stanowi autonomiczn
24% rabatu
21,91 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,91 zł
![]() POZYSKAJ KLIENTÓW PREMIUM PORADNIK NOWOCZESNEGO SPRZEDAWCY USŁUG
Autor:
JUSTYNA FABIJAŃCZYK
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?
Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.
Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pier
33% rabatu
39,41 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,41 zł
![]() Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Autor:
Maria Johann
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezent
6% rabatu
46,07 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,07 zł
![]()
Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.
43% rabatu
23,77 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,77 zł
![]()
Add Facebook to your marketing plan—and watch your sales grow
With 2 billion monthly active users across the world, Facebook has evolved into a community of consumers, creating a primary resource for marketers. This presents a demand for k
14% rabatu
73,78 zł
86,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,78 zł
![]() The Storytelling Edge
Autor:
Lazauskas Joe
Shane Snow
Wydawca:
John Wiley & Sons
wysyłka: niedostępny
"A terrific and timely book that makes a compelling case for fundamentally rethinking how your business communicates. Recommended!"
—Jay Baer, founder of Convince & Convert and author of Hug Your Haters
"Once upon a time, storytelling was
19% rabatu
77,32 zł
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,32 zł
![]()
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing co
14% rabatu
78,07 zł
91,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,07 zł
![]()
Most of your attempts to persuade are doomed to fail because the brains of your audience automatically reject messages that disrupt their attention. This book makes the complex science of persuasion simple. Learn to develop better marketing
19% rabatu
77,32 zł
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,32 zł
![]() Inbound PR The PR Agencys Manual to Transforming Your Business with Inbound
Autor:
Stareva Iliyana
Wydawca:
Wiley
wysyłka: niedostępny
Inbound PR is the handbook that can transform your agency’s business. Today’s customer is fundamentally different, and traditional PR strategies are falling by the wayside. Nobody wants to feel “marketed to;” we want to make our own choices
47% rabatu
50,76 zł
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,76 zł
![]() TRANSFORMACJA CYFROWA PERSPEKTYWA MARKETINGU
Autor:
Mazurek Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość go
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
![]() Kapitał marki w mediach społecznościowych
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlate
19% rabatu
28,13 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,13 zł
![]() Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym
Autor:
Łaszkiewicz Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Współtworzenie wartości z konsumentami w środowisku wirtualnym to oryginalna na polskim rynku wydawniczym monografia na temat konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście zagadnienia kreowania wartości. Autorka omawia kwestie związane z tw
26% rabatu
33,36 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,36 zł
![]()
Każdego dnia przez internetowe (i nie tylko) aukcje i giełdy przewijają się tysiące domen. Mówi się wręcz, że ich rynek rozgrzany jest do czerwoności. Czym tak naprawdę jest domena internetowa? Jak zdobyć własny adres w Sieci? Czy na handlu
19% rabatu
20,12 zł
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,12 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|