![]()
THE ULTIMATE MARKETING & PR BOOK gives you everything you need to be a better marketer. It is a dynamic collection of essential skills covering the topics that will help you make a seismic impact upon your performance - faster than you ever
12% rabatu
55,43 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,43 zł
![]() ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE INSIGHTS INTO MARKETING VOCABULARY LEARN MANAGE AND CREATE
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Konce
23% rabatu
38,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25 zł
![]() Historia bankowości inwestycyjnej. Zarys
Autor:
Krzysztof Borowski
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Książka ukazuje proces wyłaniania się bankowości inwestycyjnej z sektora bankowego – od czasów starożytnych aż po współczesność. Zawarte zostały informacje na temat przełomowych wydarzeń, procesów które wpłynęły na funkcjonowanie bankowości
24% rabatu
51,44 zł
68,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,84 zł
![]()
Rand Fishkin, założyciel i były prezes Moz, opisuje, w jaki sposób konwencjonalne "mądrości" rodem z Doliny Krzemowej sprowadzają wiele startupów na złą drogę. Pisze w sposób przejrzysty i pełen poczucia humoru, które doceniły już setki tys
48% rabatu
25,48 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
![]()
Jak to możliwe, że film Skazani na Shawshank nie osiągnął sukcesu w momencie premiery, lecz z czasem zarobił 100 milionów dolarów i stał się obrazem kultowym?
Jak to możliwe, że książka 48 praw władzy nie trafia na listy bestsellerów od po
48% rabatu
23,35 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł
![]()
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje
20% rabatu
55,01 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,01 zł
![]() Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Ce
19% rabatu
59,68 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Punkt przełomowy O małych przyczynach wielkich zmian
Autor:
Gladwell Malcolm
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Punkt przełomowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodzą poza wąskie grono kilku osób i zamieniają się w modę. Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle stał się obiektem pożądania hipsterów na całym świe
35% rabatu
32,29 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,29 zł
![]()
SPIS TREŚCI
Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego
Wprowadzenie do Motion & Emotion
Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania
23% rabatu
33,84 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,84 zł
![]()
„Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną – postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc – brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, to
31% rabatu
30,21 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,21 zł
![]()
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadc
9% rabatu
27,20 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,20 zł
![]() KREATYWNOŚĆ SA DROGA DO PRAWDZIWEJ INSPIRACJI
Autor:
Ed Catmull
Amy Wallace
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwór
23% rabatu
34,42 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł
![]() VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Autor:
Piotr Bucki
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowan
30% rabatu
44,92 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62 zł
![]()
Publikacja porusza problematykę nowoczesnych form komunikowania. Autorzy podejmują w niej dyskusję na temat wykorzystania aplikacji zarówno przez prywatnych, jak i instytucjonalnych użytkowników sieci. Każdy z rozdziałów stanowi autonomiczn
25% rabatu
21,87 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,87 zł
![]() POZYSKAJ KLIENTÓW PREMIUM PORADNIK NOWOCZESNEGO SPRZEDAWCY USŁUG
Autor:
JUSTYNA FABIJAŃCZYK
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium?
Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online.
Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pier
38% rabatu
36,31 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
![]() Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Autor:
Maria Johann
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezent
6% rabatu
46,01 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01 zł
![]()
Add Facebook to your marketing plan—and watch your sales grow
With 2 billion monthly active users across the world, Facebook has evolved into a community of consumers, creating a primary resource for marketers. This presents a demand for k
14% rabatu
73,66 zł
86,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,66 zł
![]() The Storytelling Edge
Autor:
Lazauskas Joe
Shane Snow
Wydawca:
John Wiley & Sons
wysyłka: niedostępny
"A terrific and timely book that makes a compelling case for fundamentally rethinking how your business communicates. Recommended!"
—Jay Baer, founder of Convince & Convert and author of Hug Your Haters
"Once upon a time, storytelling was
19% rabatu
77,19 zł
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,19 zł
![]()
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing co
14% rabatu
77,94 zł
91,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,94 zł
![]()
Most of your attempts to persuade are doomed to fail because the brains of your audience automatically reject messages that disrupt their attention. This book makes the complex science of persuasion simple. Learn to develop better marketing
19% rabatu
77,19 zł
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,19 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|