![]() ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI DLA BYSTRZAKÓW WYD. 5
Autor:
Stanley E. Portny
Wydawca:
Septem
wysyłka: niedostępny
Poznaj najlepsze praktyki zgodne z szóstą edycją PMBOK(R) Guide
Zmotywuj zespół do wydajnej pracy
Realizuj projekty na czas i jak najefektywniej
Biblia zarządzania projektami
Jak operować niezbędnymi umiejętnościami i radzić sobie z odpowie
34% rabatu
32,17 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,17 zł
![]()
"Wizytówka Google pojawia się, gdy użytkownicy szukają Twojej i podobnych firm w wyszukiwarce lub Mapach Google"
z poradnika Google
Stworzenie wizytówki Google dla biznesu jest darmowe i dzięki temu dostępne dla każdego. Warto poświęcić c
48% rabatu
41,08 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]()
Książka jest pierwszą dokumentacyjną publikacją i jednocześnie krytyczną refleksją na temat 155 polskich rządowych kampanii społecznych, powstałych w latach 1994-2015 z inicjatywy ministerstw 10 kolejnych polskich rządów, jako narzędzia rzą
28% rabatu
55,10 zł
77,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,10 zł
![]() Od Rouchona do Cappiella
Autor:
Skibicki Marcin
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Książka jest faktograficznym zapisem historii dziewiętnastowiecznego plakatu francuskiego i jego miejsca w społeczeństwie. Czytelnik odnajdzie w niej informacje o prekursorach tej sztuki, którą we Francji nazwano art de la rue – sztuką ulic
14% rabatu
58,24 zł
68,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,24 zł
![]() Forex w praktyce Vademecum inwestora walutowego
Autor:
Krzysztof Kochan
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Nim zaczniesz inwestować w waluty... Zakup tego vademecum to inwestycja - Twój pierwszy krok na największym rynku finansowym świata, rynku, który nigdy nie śpi. Forex działa przez całą dobę siedem dni w tygodniu - każdego dnia wiele obiecuj
41% rabatu
40,81 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,05 zł
![]() Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzani u organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzen
26% rabatu
33,30 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,30 zł
![]() Studium rozwoju zdywersyfikowanych form współpracy międzyorganizacyjnej
Autor:
Bojar Waldemar
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Przedstawione w monografii studium rozwoju zdywersyfikowanych form współpracy międzyorganizacyjnej obejmuje charakterystykę i analizę zachodzących obecnie gwałtownych zmian w procesach i modelach biznesowych pod wpływem dynamicznych procesó
27% rabatu
40,12 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,44 zł
![]()
THE ULTIMATE MARKETING & PR BOOK gives you everything you need to be a better marketer. It is a dynamic collection of essential skills covering the topics that will help you make a seismic impact upon your performance - faster than you ever
12% rabatu
55,43 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,43 zł
![]() ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE INSIGHTS INTO MARKETING VOCABULARY LEARN MANAGE AND CREATE
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Konce
23% rabatu
38,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25 zł
![]() Historia bankowości inwestycyjnej. Zarys
Autor:
Krzysztof Borowski
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Książka ukazuje proces wyłaniania się bankowości inwestycyjnej z sektora bankowego – od czasów starożytnych aż po współczesność. Zawarte zostały informacje na temat przełomowych wydarzeń, procesów które wpłynęły na funkcjonowanie bankowości
24% rabatu
51,44 zł
68,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,44 zł
![]()
Rand Fishkin, założyciel i były prezes Moz, opisuje, w jaki sposób konwencjonalne "mądrości" rodem z Doliny Krzemowej sprowadzają wiele startupów na złą drogę. Pisze w sposób przejrzysty i pełen poczucia humoru, które doceniły już setki tys
48% rabatu
25,48 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48 zł
![]()
Jak to możliwe, że film Skazani na Shawshank nie osiągnął sukcesu w momencie premiery, lecz z czasem zarobił 100 milionów dolarów i stał się obrazem kultowym?
Jak to możliwe, że książka 48 praw władzy nie trafia na listy bestsellerów od po
48% rabatu
23,35 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,35 zł
![]()
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje
20% rabatu
55,01 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,01 zł
![]() Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Ce
21% rabatu
58,20 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68 zł
![]() Punkt przełomowy O małych przyczynach wielkich zmian
Autor:
Gladwell Malcolm
Wydawca:
Znak
wysyłka: niedostępny
Punkt przełomowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodzą poza wąskie grono kilku osób i zamieniają się w modę. Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle stał się obiektem pożądania hipsterów na całym świe
35% rabatu
32,29 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,29 zł
![]()
SPIS TREŚCI
Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego
Wprowadzenie do Motion & Emotion
Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania
23% rabatu
33,84 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,84 zł
![]()
„Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną – postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc – brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, to
31% rabatu
30,21 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,21 zł
![]()
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadc
9% rabatu
27,20 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,20 zł
![]() KREATYWNOŚĆ SA DROGA DO PRAWDZIWEJ INSPIRACJI
Autor:
Ed Catmull
Amy Wallace
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwór
23% rabatu
34,42 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł
![]() VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Autor:
Piotr Bucki
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowan
30% rabatu
44,92 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,92 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|