Opakowanie The Ultimate Marketing & PR Book
THE ULTIMATE MARKETING & PR BOOK gives you everything you need to be a better marketer. It is a dynamic collection of essential skills covering the topics that will help you make a seismic impact upon your performance - faster than you ever
12% rabatu
55,43
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,43
Okładka książki ANGIELSKI W MARKETINGU PROMOCJI I REKLAMIE INSIGHTS INTO MARKETING VOCABULARY LEARN MANAGE AND CREATE
Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym. Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Konce
23% rabatu
38,25
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,25
Okładka książki Historia bankowości inwestycyjnej. Zarys
Książka ukazuje proces wyłaniania się bankowości inwestycyjnej z sektora bankowego – od czasów starożytnych aż po współczesność. Zawarte zostały informacje na temat przełomowych wydarzeń, procesów które wpłynęły na funkcjonowanie bankowości
24% rabatu
51,44
68,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,84
Okładka książki Zagubiony przedsiębiorca
Zagubiony przedsiębiorca
Autor: Fishkin Rand
wysyłka: niedostępny
Rand Fishkin, założyciel i były prezes Moz, opisuje, w jaki sposób konwencjonalne "mądrości" rodem z Doliny Krzemowej sprowadzają wiele startupów na złą drogę. Pisze w sposób przejrzysty i pełen poczucia humoru, które doceniły już setki tys
48% rabatu
25,48
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95
Okładka książki Ponadczasowy hit
Ponadczasowy hit
Autor: Ryan Holiday
wysyłka: niedostępny
Jak to możliwe, że film Skazani na Shawshank nie osiągnął sukcesu w momencie premiery, lecz z czasem zarobił 100 milionów dolarów i stał się obrazem kultowym? Jak to możliwe, że książka 48 praw władzy nie trafia na listy bestsellerów od po
48% rabatu
23,35
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70
Okładka książki Zarządzanie silną marką
Zarządzanie silną marką
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Znaczenie marki jako składnika wartości niematerialnych i prawnych różnych instytucji – nie tylko przedsiębiorstw, ale także m.in. pośredników handlowych, klubów sportowych, organizacji non profit, szkół wyższych – wciąż rośnie. Marka staje
20% rabatu
55,01
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,01
Okładka książki Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Ce
19% rabatu
59,68
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,68
Okładka książki Punkt przełomowy O małych przyczynach wielkich zmian
Punkt przełomowy to magiczny moment, w którym idee, zachowania i produkty wychodzą poza wąskie grono kilku osób i zamieniają się w modę. Jakim cudem zapomniany model butów sprzed lat nagle stał się obiektem pożądania hipsterów na całym świe
35% rabatu
32,29
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,29
Opakowanie Napędzane emocjami
SPIS TREŚCI Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego Wprowadzenie do Motion & Emotion Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania
23% rabatu
33,84
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,84
Okładka książki Marka
Marka
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
„Interpretujemy w tej książce rzecz na pozór nieogarnioną – postrzeganie marek w przestrzeni społecznej. Współczesna marka (snobistycznie mówiąc – brand) została bowiem niemal bez reszty zantropomorfizowana. Deliberujemy zatem o kultach, to
31% rabatu
30,21
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,21
Okładka książki Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadc
9% rabatu
27,20
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,20
Okładka książki KREATYWNOŚĆ SA DROGA DO PRAWDZIWEJ INSPIRACJI
„Kreatywność” to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwór
23% rabatu
34,42
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42
Okładka książki VIRAL Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści
Co łączy miejskie legendy o czarnej wołdze, wirusowe memy i opowieści, które przekazujemy sobie z ust do ust? Wszystkie skutecznie niosą informację z siłą rażenia epidemii. Wszystkie też łączy pewien algorytm, który przebadano, zweryfikowan
30% rabatu
44,92
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,62
Opakowanie Komunikowanie w świecie aplikacji
Komunikowanie w świecie aplikacji
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Publikacja porusza problematykę nowoczesnych form komunikowania. Autorzy podejmują w niej dyskusję na temat wykorzystania aplikacji zarówno przez prywatnych, jak i instytucjonalnych użytkowników sieci. Każdy z rozdziałów stanowi autonomiczn
25% rabatu
21,87
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,87
Okładka książki POZYSKAJ KLIENTÓW PREMIUM PORADNIK NOWOCZESNEGO SPRZEDAWCY USŁUG
Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium? Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim doświadczeniem w sprzedaży usług agencyjnych i online. Biorąc do rąk tę książkę, zrobiłeś już pier
38% rabatu
36,31
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54
Okładka książki Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych
Tematyka monografii koncentruje się na zagadnieniach związanych z satysfakcją klienta oraz jakością usług turystycznych. W pracy przedstawiono kwestie związane z kształtowaniem mechanizmu satysfakcji klienta, kładąc punkt nacisku na prezent
6% rabatu
46,01
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,01
Okładka książki Facebook Marketing For Dummies
Add Facebook to your marketing plan—and watch your sales grow With 2 billion monthly active users across the world, Facebook has evolved into a community of consumers, creating a primary resource for marketers. This presents a demand for k
14% rabatu
73,66
86,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 73,66
Okładka książki The Storytelling Edge
The Storytelling Edge
wysyłka: niedostępny
"A terrific and timely book that makes a compelling case for fundamentally rethinking how your business communicates. Recommended!" —Jay Baer, founder of Convince & Convert and author of Hug Your Haters "Once upon a time, storytelling was
19% rabatu
77,19
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,19
Okładka książki Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing. Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing co
14% rabatu
77,94
91,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,94
Okładka książki The Persuasion Code
The Persuasion Code
Wydawca: Wiley
wysyłka: niedostępny
Most of your attempts to persuade are doomed to fail because the brains of your audience automatically reject messages that disrupt their attention. This book makes the complex science of persuasion simple. Learn to develop better marketing
19% rabatu
77,19
95,71 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 77,19
Liczba wyświetlanych pozycji:
27
28
29
30
31
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj