![]() Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Autor:
Evans Liana
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Jak to się robi w nowych mediach?
* Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
* Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
* Poznaj media społecznościowe od kuchni
Idź z duchem Internetu!
Media społecznościowe zmi
35% rabatu
32,00 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,00 zł
![]()
Książka opisuje kluczowe zagadnienia projektowania produktu. Ukazuje wzornictwo, z różnej perspektywy, jako dziedzinę interdyscyplinarną, wymagającą od twórcy koncepcji przedmiotu nie tylko wyobraźni i umiejętności plastycznych. Wskazuje pr
21% rabatu
64,43 zł
81,76 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,43 zł
![]()
Zeszyt ćwiczeń część 3 jest dostosowany do podręcznika Ekonomika cz. 3, Marketing, który został dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania i wpisany do wykazu podręczników przeznaczonych do kszta
19% rabatu
7,65 zł
9,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 7,65 zł
![]()
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie - technik obsługi turystycznej. Z podręcznika mogą również korzystać uczniowie szkół hotelarskich, gastronomicznych i studenci oraz managerowie zainteresowani tematyką
38% rabatu
18,45 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,45 zł
![]()
Książka Sprzedawcy wartości dotyczy zagadnienia zarządzania wartością oferty. Autorzy omawiają zarówno założenia tej koncepcji, jak i sposoby jej wdrażania. Proponują narzędzia, dzięki którym można sprawić, aby sprzedawcy w odpowiedni sposó
48% rabatu
32,76 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,76 zł
![]()
PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘKsiążki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osi
21% rabatu
31,44 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł
![]() Drzewo kampanii wyborczej, czyli jak wygrać wybory
Autor:
Trzeciak Sergiusz
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak: przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz); prowadzić kampanię bezpośrednią; przygotować atrakcyjne i
48% rabatu
20,75 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75 zł
![]() Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Autor:
Barry Pete
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!
W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lek
23% rabatu
76,02 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,02 zł
![]()
Warto poświęcić czas i energię na znalezienie własnego miejsca na rynku edukacyjnym. Dotyczy to wszystkich przedszkoli i szkół - młodych i starych, prywatnych i państwowych. To, że ktoś funkcjonuje od lat, wcale nie znaczy, że nie ma pola d
30% rabatu
31,41 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,41 zł
![]()
Celem publikacji CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu"" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z
28% rabatu
27,24 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,24 zł
![]() Najlepsze wykresy do prezentacji biznesowych
Autor:
Winczewska Bożena
Wydawca:
Oficyna Prawa Polskiego
wysyłka: niedostępny
Książka prowadzi Czytelnika przez wykonywanie mniej standardowych wykresów w Excelu oraz radzenie sobie z zaprezentowaniem nietypowych danych. Porady zostały przygotowane przejrzyście i zrozumiale. Autorzy podpowiadają jak stworzyć nieszabl
34% rabatu
38,82 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,82 zł
![]() Zarządzanie profesjonalną praktyką medyczną
Autor:
Rogoziński Kazimierz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja napisana została przede wszystkim z myślą o lekarzach, pielęgniarkach, terapeutach, rehabilitantach, którzy chcieliby spojrzeć na prowadzoną praktykę medyczną z perspektywy usług profesjonalnych . Przeprowadzona w książ
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
![]() Odkryj siebie na nowo. Jak zdefiniować własną ...
Autor:
Dorie Clark
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zainwestuj w siebie! Wszedłeś w nowy etap w swoim życiu i chcesz, żeby ludzie zobaczyli Twoje inne talenty? Chcesz zwiększyć swoje szanse na szybkie znalezienie nowej pracy? Marzysz o awansie, ale nie jesteś pewien, czy podołasz? Chcesz pop
31% rabatu
30,90 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,90 zł
![]()
Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment -- zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci s
31% rabatu
24,01 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł
![]() Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Wraz z charakterystyczną dla współczesnych rynków dynamizacją zjawisk gospodarczych następuje przewartościowanie skuteczności poszczególnych instrumentów komunikowania. Obserwowane już od pewnego czasu tendencje do zmniejszania się skuteczn
19% rabatu
55,74 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,74 zł
![]()
Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków.
Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelni
29% rabatu
63,75 zł
90,30 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,75 zł
![]()
Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań ko
19% rabatu
55,75 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75 zł
![]() Zarządzanie portfelem marek
Autor:
Kall Jacek
Hajdas Monika
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segment
23% rabatu
39,89 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,89 zł
![]()
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność krea
27% rabatu
38,11 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,11 zł
![]() Strategie marketingowe na rynku politycznym
Autor:
Jaśniok Michał
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Marketing stanowi dziś ważne narzędzie pozyskiwania i sprawowania władzy. Umiejętnie stosowany buduje wizerunek podmiotu politycznego, a przede wszystkim umożliwia osiągnięcie przewagi konkurencyjnej nad rywalami w długim okresie. Może takż
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|