![]()
Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wpro
19% rabatu
57,36 zł
71,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,36 zł
![]() Pomiar rentowności inwestycji marketingowych
Autor:
Lenskold James D.
Wydawca:
Oficyna Ekonomiczna
wysyłka: niedostępny
Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzo
19% rabatu
57,36 zł
71,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,36 zł
![]()
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
- od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
- jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
- jak zg
16% rabatu
40,96 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,96 zł
![]()
Bez osobowości to unikatowy zbiór narzędzi, technik i wskazówek, które pomagają efektywnie przejść od teorii do działania, a także zestaw list kontrolnych, ankiet i innych cennych źródeł do wykorzystania w codziennej praktyce biznesowej.
20% rabatu
58,62 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,62 zł
![]() Droga do bogactwa w działaniu. Podróż trwa
Autor:
Brian Tracy
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Bycie właścicielem firmy to najpewniejszy sposób na osiągnięcie bogactwa. Legendarny guru biznesu, Brian Tracy, pisze i mówi o tym od wielu lat, a w tej książce ujawnia sekrety wykorzystania własnej firmy jako trampoliny do niezależności fi
14% rabatu
38,52 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,52 zł
![]() Znajomi na wagę złota
Autor:
Barefoot Darren
Szabo Julie
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82 zł
![]()
Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich
16% rabatu
61,00 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,00 zł
![]()
Spraw, aby ludzie chcieli polecać innym twoje produkty.
Dowiedz się, dlaczego niektóre produkty mają fanów na całym świecie. Odkryj, dlaczego każdy mówi o konkretnym laptopie, odtwarzaczu mp3, serwisie internetowym, samochodzie czy nawet l
27% rabatu
54,23 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23 zł
![]() Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia
Autor:
Witek Ewelina
Wydawca:
Astrum
wysyłka: niedostępny
Książka ta to kompendium podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się na nowych i wykorzystywanych obecnie nar
48% rabatu
18,20 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,20 zł
![]()
CO ROBISZ ZE SWOIM CZASEM?
Odpowiedź na to pytanie może szokować. W zawodzie sprzedawcy prawdopodobnie aż 75 procent czasu pracy idzie na marne. Tak, tak. Siedemdziesiąt pięć procent!
Jeśli rozwiązania tego problemu szukasz w stosowaniu n
40% rabatu
27,16 zł
44,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
![]() Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor:
Svensson Ulf
Bjorn Lunden
Wydawca:
BL info
wysyłka: niedostępny
Praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomoc
34% rabatu
26,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł
![]() W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...
Autor:
Anna Kowal Orczykowska
Wydawca:
Impuls
wysyłka: niedostępny
Reklama stanowi prawdopodobnie jeden z najbardziej dynamicznych i agresywnych, a zarazem progresywnych, przekazów medialnych, z jakimi ma do czynienia człowiek żyjący w epoce zwanej niekiedy cywilizacją informacji. Za sprawą uwolnienia mech
45% rabatu
16,67 zł
30,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,67 zł
![]()
Działania restrukturyzacyjne i naprawcze mają miejsce zarówno w warunkach kryzysu finansowego, jak i w funkcjonowaniu banków w stabilnym otoczeniu gospodarczym. W związku z powyższym nasuwają się pyt
29% rabatu
28,23 zł
40,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,23 zł
![]()
Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumien
19% rabatu
36,47 zł
45,15 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,47 zł
![]()
Publikację szczerze polecić należy każdemu, komu nie jest obojętna kondycja własnych finansów. Chcąc mieć rzeczywisty wpływ na finanse osobiste, a tym samym czerpać satysfakcję z jakości i poziomu życia,
28% rabatu
27,96 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł
![]()
W okresie ostatnich dwóch dekad na krajowym rynku usług bankowych rola strategii dystrybucji w ramach strategii marketingowej banku znacząco wzrosła. Było to szczególnie widoczne w obszarze bankowości det
28% rabatu
42,30 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł
![]()
Czasy kryzysu skłoniły wielu inwestorów do poszukiwania nowych form oraz miejsc lokowania kapitału. Na rynkach inwestycji alternatywnych pojawiło się dużo ciekawych rozwiązań. Jednym z nich jest coraz p
28% rabatu
27,96 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł
![]() Polsko-angielski słownik tematyczny handlu zagranicznego
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Polsko-angielski słownik tematyczny handlu zagranicznego składa się z 45 000 haseł zgrupowanych w następujących rozdziałach: technika handlu zagranicznego, kontrakt i prawo, rozliczenia, ubezpieczenia i gwarancje. transport i spedycja międz
31% rabatu
54,34 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,34 zł
![]() Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich
31% rabatu
68,10 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,10 zł
![]() Polsko-angielsko-niemiecki słownik handlu zagranicznego
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Słownik zawiera ponad 22 000 polskich haseł, zwrotów frazeologicznych przetłumaczonych na język angielski i niemiecki, łącznie ponad 50 000 znaczeń. Słownik obejmuje zakres organizacji i techniki handlu zagranicznego, prawa, transportu międ
31% rabatu
68,10 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,10 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|