![]()
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji rekla
34% rabatu
45,55 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,55 zł
![]() Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu
Autor:
Eric Worre
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od dr
31% rabatu
19,95 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,95 zł
![]() Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
Autor:
Siroker Dan
Koomen Pete
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z
33% rabatu
26,80 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,80 zł
![]() Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy
Autor:
Joanna Wrycza-Bekier
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kul
36% rabatu
25,34 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł
![]() Marketing przedsiębiorstw usługowych...
Autor:
Pluta-Olearnik Mirosława
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunk
26% rabatu
44,08 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,08 zł
![]()
Interesujące teksty i żywe dialogi
Około 300 słów i idiomów współczesnego języka biznesowego
Ćwiczenia z kluczem o rosnącym stopniu trudności ułatwiające opanowanie słownictwa
Nagrania MP3 do wszystkich dialogów i tekstów w kursie
30% rabatu
44,41 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,41 zł
![]()
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich sz
14% rabatu
25,22 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,22 zł
![]()
Predyspozycje osobowościowe mogą się ujawniać w trzech różnych formach: jako tendencje obsesyjno-kompulsywne, narcystyczne lub zapotrzebowanie na ekstremalną stymulację i prowadzić do różnych form pracoholizmu. Czasem niesatysfakcjonujące r
19% rabatu
36,36 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36 zł
![]()
Zestaw 2 książek:
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich główny
31% rabatu
54,34 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,34 zł
![]() Polsko-rosyjski słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Polsko-rosyjski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie ty
31% rabatu
68,10 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,10 zł
![]()
Esencja wiedzy guru marketingu Petera Druckera, zilustrowana praktycznymi przykładami to absolutne must have każdego eksperta marketingu! Pierwszy raz po polsku!Książka prezentuje najważniejsze idee jednego z najwybitniejszych myślicieli za
42% rabatu
39,88 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,88 zł
![]()
Opracowanie zbiorowe, zredagowane przez toruńskiego politologa M. Jezińskiego spełnia zaznaczone wyżej wymogi. Na podkreślenie zasługuje fakt, że zespół autorski (z redaktorem naczelnym włącznie) to grono młodych politologów z całego kraju,
14% rabatu
32,43 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,43 zł
![]() Zarządzanie wartością klienta.Pomiar i strategie
Autor:
Tymoteusz Doligalski (red.)
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i
21% rabatu
62,95 zł
79,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,95 zł
![]()
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzeni
21% rabatu
31,44 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł
![]()
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie ty
31% rabatu
54,34 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,34 zł
![]() Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw
Autor:
Karasiewicz Grzegorz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozy
27% rabatu
50,58 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
32% rabatu
24,91 zł
36,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,91 zł
![]() Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Autor:
Pradeep A. K.
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, j
25% rabatu
35,11 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,11 zł
![]()
Żyjemy w czasach, kiedy w wyścigu o uwagę konsumentów nie wystarczy już pokonać wyłącznie konkurencję. Teraz firmy rywalizują o czas użytkowników również z członkami ich rodzin, znajomymi, przyjaciółmi,
28% rabatu
30,11 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,11 zł
![]()
SOCIALIZED! Marka Fidelmana to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzy
28% rabatu
35,14 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,14 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|