Okładka książki Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy GWP
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci
14% rabatu
34,23
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23
Okładka książki Art déco SBM
Art déco SBM
Autor: Kozina Irma
Wydawca: SBM
wysyłka: niedostępny
Książka w przystępny sposób prezentuje rozpowszechniony w latach 1919-1939 styl art déco. Autorka – historyk sztuki – opisała, jak artdekowski styl objawiał się w malarstwie, grafice, architekturze oraz życiu codziennym. Opisy wzbogacono o
48% rabatu
25,97
49,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,97
Okładka książki Efekt wirusowy w biznesie
Efekt wirusowy w biznesie
Autor: Jonah Berger
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych...SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.- Ale dlaczego o niektórych produktach
21% rabatu
35,37
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37
Okładka książki Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ,,strzałem w kolano"" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznany
42% rabatu
23,06
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,06
Okładka książki Komunikowanie polityczne w nowoczesnym państwie
Książka stanowi analizę koncepcji komunikowania politycznego, poglądów praktyków i wypowiedzi teoretycznych, odnoszących się głównie do myśli politycznej i teorii komunikowania politycznego. W poszczególnych rozdziałach omówiono ewolucję ko
20% rabatu
39,35
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,35
Okładka książki Networking w karierze. Jak odnieść sukces dzięki..
Na podstawie doświadczenia 15 tys. managerów!Nadaj pęd swojej karierze dzięki sieci osobistych kontaktów! Otwórz sobie drogę do awansu, pozyskaj nowe oferty pracy, zdobywaj przydatne umiejętności i znajdź nowych, sprawdzonych współpracownik
34% rabatu
26,25
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25
Okładka książki Komunikacja marketingowa
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję d
45% rabatu
46,17
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,17
Okładka książki Trendy i wyzwania współczesnego marketingu. Tom 21
Aby prze­trwać w wa­run­kach dy­na­micz­ne­go oto­cze­nia za­rzą­dza­ją­cy or­ga­ni­za­cja­mi mu­szą na­dą­żać za zmie­nia­ją­cym się ryn­kiem i ocze­ki­wa­nia­mi na­byw­ców. Przed­się­bior­stwa, któ­re pra­gną się roz­wi­jać i za­jąć moc­n
28% rabatu
41,59
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,59
Okładka książki Marketing wobec ponowoczesności
Marketing wobec ponowoczesności
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Po­no­wo­cze­sność (post­mo­der­nizm) jest obec­nym okre­sem roz­wo­ju spo­łe­czeństw. Cha­rak­te­ry­zu­je się bra­kiem uni­wer­sal­nych punk­tów od­nie­sie­nia, wie­lo­ścią oraz wspó­łist­nie­niem sty­lów i gu­stów, zmie­nia­ją­cych się bł
28% rabatu
25,10
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,10
Okładka książki Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy. W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”. •
24% rabatu
45,25
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25
Okładka książki Marketing inwestorski jako proces zaspokajania...
Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ogranicz
19% rabatu
33,93
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93
Okładka książki Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad...
Niemal wszyscy stajemy czasem przed koniecznością przedstawienia swoich myśli innym ludziom w formie prezentacji: menedżerowie chcący zaangażować swoje zespoły w nowe przedsięwzięcia, pracownicy chcący przekonać do swoich pomysłów menedżeró
31% rabatu
27,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju...
W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniani
19% rabatu
38,77
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,77
Okładka książki Proaktywny telemarketing
Proaktywny telemarketing
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie. Słowo ""proaktywność"" w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem ""przedsiębiorczość"". Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne c
40% rabatu
22,08
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,08
Okładka książki Pięć najważniejszych pytań
Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Okładka książki E-konsument w Europie - komparatywna analiza zach.
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczen
31% rabatu
24,01
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01
Okładka książki Public Relations
Public Relations
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Najnowsze, zmienione i poszerzone wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: - Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamości
27% rabatu
101,87
139,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 101,87
Okładka książki Marketing bez tajemnic
Marketing bez tajemnic
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję. Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych
27% rabatu
28,58
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58
Okładka książki Klucz do zrozumienia nabywcy
dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik adiunkt w Zakładzie Marketingu Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barce
31% rabatu
19,26
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,26
Okładka książki E-komunikacja na rynku usług bankowych
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, m
48% rabatu
26,21
50,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21
Liczba wyświetlanych pozycji:
61
62
63
64
65
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj