![]()
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci
14% rabatu
34,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,23 zł
![]()
Książka w przystępny sposób prezentuje rozpowszechniony w latach 1919-1939 styl art déco. Autorka – historyk sztuki – opisała, jak artdekowski styl objawiał się w malarstwie, grafice, architekturze oraz życiu codziennym. Opisy wzbogacono o
48% rabatu
25,97 zł
49,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,97 zł
![]()
Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych...SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ?Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.- Ale dlaczego o niektórych produktach
21% rabatu
35,37 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,37 zł
![]() Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Autor:
Grzegorz Kosson
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ,,strzałem w kolano"" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznany
42% rabatu
23,06 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,06 zł
![]() Komunikowanie polityczne w nowoczesnym państwie
Autor:
Nieć Mateusz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi analizę koncepcji komunikowania politycznego, poglądów praktyków i wypowiedzi teoretycznych, odnoszących się głównie do myśli politycznej i teorii komunikowania politycznego.
W poszczególnych rozdziałach omówiono ewolucję ko
20% rabatu
39,35 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,35 zł
![]() Networking w karierze. Jak odnieść sukces dzięki..
Autor:
Kapcewicz Beata
Wydawca:
Edgard
wysyłka: niedostępny
Na podstawie doświadczenia 15 tys. managerów!Nadaj pęd swojej karierze dzięki sieci osobistych kontaktów! Otwórz sobie drogę do awansu, pozyskaj nowe oferty pracy, zdobywaj przydatne umiejętności i znajdź nowych, sprawdzonych współpracownik
34% rabatu
26,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł
![]()
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w cztery podstawowe formy przekazu - promocję osobistą, reklamę, promocję d
45% rabatu
46,17 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,17 zł
![]()
Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocn
28% rabatu
41,59 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,59 zł
![]()
Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się bł
28% rabatu
25,10 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,10 zł
![]() Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw
Autor:
Fonfara Krzysztof
Wydawca:
PWE
wysyłka: niedostępny
Specyfika zachowań nabywców instytucjonalnych skłania do przyjęcia marketingu partnerskiego jako podstawy działań rynkowych firmy.
W książce podjęto zatem próbę odpowiedzi na pytanie: „Jak skutecznie działać na rynku przedsiębiorstw?”.
•
24% rabatu
45,25 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,25 zł
![]() Marketing inwestorski jako proces zaspokajania...
Autor:
Bęben Robert
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Poszukiwanie kapitału niezbędnego do finansowania aktywów przedsiębiorstwa to stały element działań związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Firmy, szczególnie te znajdujące się w początkowej fazie swojego rozwoju, mają ogranicz
19% rabatu
33,93 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93 zł
![]() Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad...
Autor:
Dąbrowski Łukasz
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Niemal wszyscy stajemy czasem przed koniecznością przedstawienia swoich myśli innym ludziom w formie prezentacji: menedżerowie chcący zaangażować swoje zespoły w nowe przedsięwzięcia, pracownicy chcący przekonać do swoich pomysłów menedżeró
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
![]()
W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniani
19% rabatu
38,77 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,77 zł
![]()
Proaktywność nie jest celem. Jest środkiem. Ułatwia sprzedawanie. Słowo ""proaktywność"" w kontekście biznesowym często mylone bywa ze słowem ""przedsiębiorczość"". Czasem też utożsamiane jest ze skutecznym działaniem. Tymczasem skuteczne c
40% rabatu
22,08 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,08 zł
![]()
Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
![]()
Kraje Europy rozwijają się w różnym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia zaawansowania technologicznego. Innowacyjność gospodarki ma coraz większe znaczen
31% rabatu
24,01 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł
![]()
Najnowsze, zmienione i poszerzone wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych.
Główne obszary tematyczne to m.in.:
- Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamości
27% rabatu
101,87 zł
139,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 101,87 zł
![]()
Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.
Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych
27% rabatu
28,58 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,58 zł
![]()
dr Anna Maria Nikodemska-Wołowik
adiunkt w Zakładzie Marketingu
Na co dzień łącząca pracę na Uczelni z praktyką rynkową; uczestniczka wielu stypendiów i staży zagranicznych (2003 - IFDP w IESE Business School, University of Navarra, Barce
31% rabatu
19,26 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,26 zł
![]() E-komunikacja na rynku usług bankowych
Autor:
Tarabasz Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, m
48% rabatu
26,21 zł
50,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,21 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|