![]()
Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia ""etosu zawodowego"" - i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej - rzetelności, która była nie tylko wys
21% rabatu
33,87 zł
43,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,87 zł
![]()
Towar dobrze podany to towar sprzedany!Czym jest merchandising? Definicje są bardzo różne i skomplikowane, jednak najprościej można powiedzieć, że jest to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by t
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]()
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym oręże
16% rabatu
40,96 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,96 zł
![]() Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Autor:
Makowski Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych
29% rabatu
43,05 zł
61,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,05 zł
![]() Ochrona przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej
Autor:
Kurek Justyna
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja poświęcona jest ochronie przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej. Jest to pierwsze monograficzne opracowanie tego tematu o charakterze interdyscyplinarnym. Obejmuje aspekty administracyjnoprawne, cywilnopra
9% rabatu
89,89 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,89 zł
![]()
To inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produ
34% rabatu
58,36 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,36 zł
![]() Marketing polityczny w Internecie
Autor:
Zieliński Jarosław
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Przedstawiłem polski Internet w momencie wejścia do niego różnych form aktywności politycznej, a wraz z nimi marketingu politycznego. Celem jest tu nie tylko uchwycenie stanu obecnego i jego genezy, ale również zastanowienie się nad możliwo
24% rabatu
25,47 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,47 zł
![]()
Aby przedsiębiorca mógł czerpać zyski z wartości swojej oferty, musi umieć przekonująco wykazywać i dokumentować jej przewagę nad najlepszymi nawet propozycjami alternatywnymi. Autorzy książki przedstawiają szczegółowy, metodyczny opis zarz
27% rabatu
43,25 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
![]() Marketing dla studentów kierunków technicznych
Autor:
Curtis Tony
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W podręczniku przedstawiono wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
* współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
* elementy marketing-mix,
* główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie no
27% rabatu
43,25 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
![]()
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać
41% rabatu
26,54 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,54 zł
![]()
Napisany w lekkiej i przystępnej formie leksykontechnik manipulacyjnych jakimi posługują się nie tylko twórcy reklam,namawiając nas do coraz to nowych zakupów, lecz także rozmaici ,,Mali Bracia"",czyli cyniczni politycy, dziennikarze oraz o
34% rabatu
19,81 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,81 zł
![]()
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowis
27% rabatu
50,58 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,58 zł
![]() Google. Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby....
Autor:
William Poundstone
Wydawca:
Sine Qua Non
wysyłka: niedostępny
Zostajesz zmniejszony do rozmiarów pięciogroszówki iwrzucony do blendera. Ostrza pójdą wruch za 60 sekund. Co robisz? - Jeśli chcesz pracować wGoogle albo wktórejś zpozostałych liczących się korporacji, musisz mieć odpowiedź na to iwiele in
35% rabatu
26,09 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,09 zł
![]()
Prezentacja podstaw użytkowania programu Enterprise Miner firmy SAS oraz ogólna charakterystyka wybranych metod, zwracająca szczególną uwagę na wymóg odpowiedniego przygotowania danych oraz właściwą interpretację uzyskiwanych wyników. Metod
19% rabatu
29,10 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,10 zł
![]()
Książka zawiera teksty publikowane na łamach dwutygodnika "Biblioteka Analiz" w 2005 i 2006 roku. Wszystkie ukazały się w dziale "Jak wypromować bestseller". W miarę regularnie staraliśmy się przedstawiać Czytelnikom rozmaite sposoby promow
39% rabatu
10,32 zł
17,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,32 zł
![]() Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu
Autor:
dr Wojciech Chmielewski
Wydawca:
Kreator
wysyłka: niedostępny
Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie
38% rabatu
30,86 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,86 zł
![]() Pozabiznesowe obszary wykorzystywania komunikacji marketingowej w warunkach polskich
Autor:
Gawroński Sławomir
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
Marketing już dawno przestał być domeną funkcjonowania przedsiębiorstw i innych podmiotów realizujących merkantylne cele i ukierunkowanych na działalność handlową. Społeczna ekspansja marketingu opiera się w zasadniczej mierze na podobieńst
30% rabatu
34,21 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,21 zł
![]() Zarządzanie marką
Autor:
Kall Jacek
Kłeczek Ryszard
Sagan Adam
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurenc
27% rabatu
43,25 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
![]() Zachowania klientów indywidualnych w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
Autor:
Nowotarska-Romaniak Beata
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kompleksowe opracowanie problematyki zachowań klientów indywidualnych w warunkach stale zmieniającego się rynku usług ubezpieczeniowych. Dogłębne poznanie tych zachowań i wpływających na nie czynników jest dla zakładów ubezp
27% rabatu
43,25 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,25 zł
![]() Rynkowe zachowania polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji
Autor:
Włodarczyk Katarzyna
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Jest to ważna, chyba pierwsza na rynku wydawniczym, pozycja charakteryzująca bardzo złożone zjawisko, odnoszące się do rynkowych zachowań polskich konsumentów w dobie globalizacji konsumpcji. [...] Autorka wykorzystała zarówno literaturę o
14% rabatu
42,04 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,04 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|