![]() Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia
Autor:
Witek Ewelina
Wydawca:
Astrum
wysyłka: niedostępny
Książka ta to kompendium podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się na nowych i wykorzystywanych obecnie nar
45% rabatu
19,25 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,25 zł
![]() W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...
Autor:
Anna Kowal Orczykowska
Wydawca:
Impuls
wysyłka: niedostępny
Reklama stanowi prawdopodobnie jeden z najbardziej dynamicznych i agresywnych, a zarazem progresywnych, przekazów medialnych, z jakimi ma do czynienia człowiek żyjący w epoce zwanej niekiedy cywilizacją informacji. Za sprawą uwolnienia mech
45% rabatu
16,78 zł
30,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,78 zł
![]()
Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumien
19% rabatu
36,41 zł
45,15 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,41 zł
![]() Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej
Autor:
Smid Wacław
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Reklama teoria projektu
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich
31% rabatu
67,96 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,96 zł
![]()
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji rekla
34% rabatu
45,46 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,46 zł
![]() Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
Autor:
Siroker Dan
Koomen Pete
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z
33% rabatu
26,74 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,74 zł
![]()
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich sz
14% rabatu
25,18 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,18 zł
![]()
Zestaw 2 książek:
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich główny
31% rabatu
54,23 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23 zł
![]()
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie ty
31% rabatu
54,23 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,23 zł
![]() Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji...
Autor:
Sadun Erica
Sanderson Steven
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia od
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,77 zł
![]()
Dyrektorzy szkół nie są jedynie nauczycielami i wychowawcami. Muszą oni być także menedżerami swojej placówki, wiedzieć jak nią skutecznie zarządzać, motywować i umożliwiać doskonalenie jej pracowników, czy planować i organizować wydarzenia
34% rabatu
32,55 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,55 zł
![]()
Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta?
31% rabatu
61,10 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,10 zł
![]()
Książka jest świetnym podręcznikiem akademickim,uzupełniającym wiedzę o komunikacji wizualnej.Książka kierowana jest do przyszłych studentów, a także studentów wydziałów komunikowania wizualnego oraz osób zainteresowanych tematyką szeroko p
34% rabatu
19,04 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,04 zł
![]() Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Autor:
Grabowska Magdalena
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalg
24% rabatu
25,42 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,42 zł
![]() PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...
Autor:
Marcin Pietraszek
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy
31% rabatu
23,96 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,96 zł
![]()
W opracowaniu zostały przedstawione następujące zagadnienia:
z kwestii ogólnych:
systematyka prawa konkurencji,
rozwój polskiego prawa konkurencji,
międzynarodowe i europejskie prawo konkurencji,
z zakresu zwalczania nieuczciwej konku
20% rabatu
278,40 zł
349,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 278,40 zł
![]()
,,No to Frugo"", ,,Żubr występuje w puszczy"", ,,Zawsze Coca-Cola"" czy ,,Nike. Just do it!"" to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrz
38% rabatu
24,83 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,83 zł
![]() Art deco. Przewodnik dla kolekcjonerów
Autor:
Hubner-Wojciechowska Joanna
Wydawca:
Arkady
wysyłka: niedostępny
Poradnik przeznaczony dla kolekcjonerów, antykwariuszy, dekoratorów wnętrz, stylistów i wszystkich miłośników art déco. Prezentuje meble, tkaniny i inne przedmioty art déco dostępne w Polsce w sprzedaży antykwarycznej. Czytelnik znajdzie tu
34% rabatu
58,43 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,43 zł
![]() Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów...
Autor:
Joanna Wrycza-Bekier
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, pod
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł
![]()
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci
14% rabatu
34,17 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,17 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|