Okładka książki Nowe trendy w reklamie
Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumien
19% rabatu
36,41
45,15 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama Teoria projektu Wykłady z komunikacji społecznej
Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich
31% rabatu
67,96
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklamuj się z Google.
Reklamuj się z Google.
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji rekla
34% rabatu
45,46
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Testy A/B. Od kliknięcia do klienta
Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z
33% rabatu
26,74
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Promocja regionów w warunkach integracji europejskiej
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich sz
14% rabatu
25,18
29,40 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama
Reklama
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 2 książek: Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich główny
31% rabatu
54,23
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rosyjsko-polski słownik biznesu
Rosyjsko-polski słownik biznesu
Autor: Kapusta Piotr
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Rosji spowodowała nie ty
31% rabatu
54,23
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji...
Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia od
31% rabatu
26,77
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Promocja szkoły
Promocja szkoły
wysyłka: niedostępny
Dyrektorzy szkół nie są jedynie nauczycielami i wychowawcami. Muszą oni być także menedżerami swojej placówki, wiedzieć jak nią skutecznie zarządzać, motywować i umożliwiać doskonalenie jej pracowników, czy planować i organizować wydarzenia
34% rabatu
32,55
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Cząstki przyciągania.
Cząstki przyciągania.
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta?
31% rabatu
61,10
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikacja Wizualna
Komunikacja Wizualna
Wydawca: Astrum
wysyłka: niedostępny
Książka jest świetnym podręcznikiem akademickim,uzupełniającym wiedzę o komunikacji wizualnej.Książka kierowana jest do przyszłych studentów, a także studentów wydziałów komunikowania wizualnego oraz osób zainteresowanych tematyką szeroko p
34% rabatu
19,04
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Metafora pojęciowa i amalgamat w reklamie prasowej
Niniejsza publikacja stanowi próbę dostrzeżenia oraz omówienia zjawiska metafory oraz amalgamatu pojęciowego w reklamie współczesnej. Autorka stawia sobie za cel ukazanie sensotwórczej roli narzędzi pojęciowych typu metaforyzacja oraz amalg
24% rabatu
25,42
33,60 zł
niedostępny
Okładka książki PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...
Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy
31% rabatu
23,96
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo konkurencji t.15
Prawo konkurencji t.15
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
W opracowaniu zostały przedstawione następujące zagadnienia: z kwestii ogólnych: systematyka prawa konkurencji, rozwój polskiego prawa konkurencji, międzynarodowe i europejskie prawo konkurencji, z zakresu zwalczania nieuczciwej konku
20% rabatu
278,40
349,00 zł
niedostępny
Okładka książki Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem
,,No to Frugo"", ,,Żubr występuje w puszczy"", ,,Zawsze Coca-Cola"" czy ,,Nike. Just do it!"" to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrz
38% rabatu
24,83
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Art deco. Przewodnik dla kolekcjonerów
Poradnik przeznaczony dla kolekcjonerów, antykwariuszy, dekoratorów wnętrz, stylistów i wszystkich miłośników art déco. Prezentuje meble, tkaniny i inne przedmioty art déco dostępne w Polsce w sprzedaży antykwarycznej. Czytelnik znajdzie tu
34% rabatu
58,43
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów...
Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, pod
31% rabatu
27,40
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy GWP
Książka w ciekawy i przystępny sposób pokazuje, jak wielki wpływ ma na nas reklama, choć często ulegamy złudzeniu, że możemy być i jesteśmy odporni na jej działanie. Autor, powołując się na teorie z zakresu psychologii komunikacji i pamięci
14% rabatu
34,17
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Art déco SBM
Art déco SBM
Autor: Kozina Irma
Wydawca: SBM
wysyłka: niedostępny
Książka w przystępny sposób prezentuje rozpowszechniony w latach 1919-1939 styl art déco. Autorka – historyk sztuki – opisała, jak artdekowski styl objawiał się w malarstwie, grafice, architekturze oraz życiu codziennym. Opisy wzbogacono o
45% rabatu
27,47
49,95 zł
niedostępny
Okładka książki Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej
Do­tych­cza­so­wy stan wie­dzy do­ty­czą­cy pro­ble­ma­ty­ki ko­mu­ni­ka­cji nie­wer­bal­nej od­no­si się przede wszyst­kim do nie­wer­bal­nych za­cho­wań ludz­kich re­je­stro­wa­nych i ana­li­zo­wa­nych w kon­tek­ście psy­cho­lo­gicz­nych
30% rabatu
42,97
61,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
10
11
12
13
14
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj