Okładka książki Ochrona przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej
Publikacja poświęcona jest ochronie przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej. Jest to pierwsze monograficzne opracowanie tego tematu o charakterze interdyscyplinarnym. Obejmuje aspekty administracyjnoprawne, cywilnopra
9% rabatu
89,75
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreatywna reklama
To inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produ
35% rabatu
58,23
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Metody manipulacji XXI w.
Metody manipulacji XXI w.
Wydawca: Fronda
wysyłka: niedostępny
Napisany w lekkiej i przystępnej formie leksykontechnik manipulacyjnych jakimi posługują się nie tylko twórcy reklam,namawiając nas do coraz to nowych zakupów, lecz także rozmaici ,,Mali Bracia"",czyli cyniczni politycy, dziennikarze oraz o
34% rabatu
19,77
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama produktów i usług bankowych
Te­mat po­dat­no­ści kon­su­men­tów na re­kla­mę pro­duk­tów fi­nan­so­wych jest ma­te­rią nie­zwy­kle de­li­kat­ną. Na po­dej­mo­wa­ne de­cy­zje na­byw­cze ma bo­wiem wpływ ca­ły sze­reg czyn­ni­ków, czę­sto trud­no uchwyt­nych i nie­jed­n
33% rabatu
39,36
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Idealna dziewczyna. Historia życia słynnej modelki
W wieku ośmiu lat Jennifer Strickland weszła w świat mody, który miał ją doprowadzić do wielkiej kariery. Na zewnątrz wszystko wyglądało świetnie ? pracowała dla Giorgia Armaniego, reklamowała firmy, takie jak: Oil of Olay czy Mercedes Benz
31% rabatu
18,47
26,90 zł
niedostępny
Okładka książki Retro reklama
Retro reklama
Wydawca: Neriton
wysyłka: niedostępny
Książka opowiada o tym, jak w epoce pary, maszyn i sięgających nieba fabryk, w największej polskiej metropolii – Warszawie – która straciła swój stołeczny status, a zyskała kapitalistyczne oblicze, kiełkować zaczęła nowa branża: biznes rekl
29% rabatu
21,20
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Mapy recepcji reklamy
Mapy recepcji reklamy
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych prze
27% rabatu
43,51
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Ubi ratio ibi ius Doktryna prawna Świętego Tomasza z Akwinu
Wydawać by się mogło, że na przestrzeni kilkuset lat na temat doktryny św. Tomasza z Akwinu wypowiedziano wszelkie możliwe sądy. Wciąż jednak istnieją warte podjęcia pola badawczej eksploatacji. Refleksja Akwinaty w przedmiocie zagadnień pr
25% rabatu
30,09
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Ekonomia prestiżu
Nagrody i konkursy, tworzone wokół różnych dziedzin sztuki, liczą sobie niemal tyle lat, co pojęcie sztuki. James F. English dokonuje przeglądu różnego rodzaju nagród, od znanych każdemu Nobla czy Oscara, po niewiele znaczące w polach świat
39% rabatu
25,07
41,00 zł
niedostępny
Okładka książki Oszukać radar
Oszukać radar
Autor: Bond Jonathan
Wydawca: Wig-Press
wysyłka: niedostępny
Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami, czyli mechanizm obronny pomagający filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy codziennie bombardowani. Ten nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową d
27% rabatu
63,21
87,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pożeracze mózgów
Pożeracze mózgów
Wydawca: Fronda
wysyłka: niedostępny
Tak, to jest książka dla Ciebie. Wiemy, że śmigasz po Internecie, siedzisz na fejsie, skajpujesz i nigdy nie rozstajesz się z komórką. Jesteś znawcą mediów, znasz wszystkie najnowsze elektroniczne gadżety. To tylko technologia, najważniejsz
45% rabatu
16,49
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Przeskoczyć przepaść
Przeskoczyć przepaść
Wydawca: One Press Helion
wysyłka: niedostępny
Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem! Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dal
20% rabatu
29,60
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż miodu Łatwa, prosta i efektywna
W jaki sposób namówić ludzi, żeby spożywali więcej miodu? Co zrobić, żeby na rynku, konsumenci, oprócz miodu, dostrzegali także inne produkty pszczele? Jak skutecznie zbudować sieć dystrybucji produktów pszczelich wyprodukowanych we własnej
30% rabatu
16,83
24,15 zł
niedostępny
Okładka książki Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków...
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji. Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojekto
31% rabatu
33,64
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie
Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść?
30% rabatu
38,32
55,00 zł
niedostępny
Okładka książki Twórcze ilustrowanie
Twórcze ilustrowanie jest kompleksowym, bogato ilustrowanym przewodnikiem dla grafików, a także osób zamawiających ilustracje. Odpowiada na podstawowe pytania: - Jaką rolę w komunikowaniu odgrywa obraz ? - Skąd brać pomysły - Jaką rolę o
22% rabatu
38,30
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem! W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lek
35% rabatu
64,00
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Layout zasady kompozycja zastosowanie
Książka wprowadza w zagadnienie szeroko pojętej kompozycji graficznej, na przykładzie różnych form wydawniczych i użytkowych. Opowiada o charakterystycznych cechach layoutu i najważniejszych elementach, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy jeg
22% rabatu
69,56
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Layout
Layout
wysyłka: niedostępny
Chociaż projektowanie graficzne jest dyscypliną młodą, to wiele reguł mających w niej zastosowanie odkryto już w czasach starożytnych. Strony książek i czasopism, plakaty, etykiety opakowań, jak tez meble czy fasady budynków to widoki znajo
22% rabatu
69,56
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreatywna reklama
Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia
22% rabatu
61,75
79,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
11
12
13
14
15
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj