Ochrona przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej
Autor:
Kurek Justyna
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Publikacja poświęcona jest ochronie przed niezamówioną korespondencją w komunikacji elektronicznej. Jest to pierwsze monograficzne opracowanie tego tematu o charakterze interdyscyplinarnym. Obejmuje aspekty administracyjnoprawne, cywilnopra
9% rabatu
89,75 zł
99,00 zł
niedostępny
To inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produ
35% rabatu
58,23 zł
89,00 zł
niedostępny
Napisany w lekkiej i przystępnej formie leksykontechnik manipulacyjnych jakimi posługują się nie tylko twórcy reklam,namawiając nas do coraz to nowych zakupów, lecz także rozmaici ,,Mali Bracia"",czyli cyniczni politycy, dziennikarze oraz o
34% rabatu
19,77 zł
29,90 zł
niedostępny
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejedn
33% rabatu
39,36 zł
59,00 zł
niedostępny
Idealna dziewczyna. Historia życia słynnej modelki
Autor:
Strickland Jennifer
Wydawca:
Koinonia
wysyłka: niedostępny
W wieku ośmiu lat Jennifer Strickland weszła w świat mody, który miał ją doprowadzić do wielkiej kariery. Na zewnątrz wszystko wyglądało świetnie ? pracowała dla Giorgia Armaniego, reklamowała firmy, takie jak: Oil of Olay czy Mercedes Benz
31% rabatu
18,47 zł
26,90 zł
niedostępny
Książka opowiada o tym, jak w epoce pary, maszyn i sięgających nieba fabryk, w największej polskiej metropolii – Warszawie – która straciła swój stołeczny status, a zyskała kapitalistyczne oblicze, kiełkować zaczęła nowa branża: biznes rekl
29% rabatu
21,20 zł
30,00 zł
niedostępny
W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych prze
27% rabatu
43,51 zł
59,90 zł
niedostępny
Ubi ratio ibi ius Doktryna prawna Świętego Tomasza z Akwinu
Autor:
Łuszczyńska Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Wydawać by się mogło, że na przestrzeni kilkuset lat na temat doktryny św. Tomasza z Akwinu wypowiedziano wszelkie możliwe sądy. Wciąż jednak istnieją warte podjęcia pola badawczej eksploatacji. Refleksja Akwinaty w przedmiocie zagadnień pr
25% rabatu
30,09 zł
39,90 zł
niedostępny
Nagrody i konkursy, tworzone wokół różnych dziedzin sztuki, liczą sobie niemal tyle lat, co pojęcie sztuki. James F. English dokonuje przeglądu różnego rodzaju nagród, od znanych każdemu Nobla czy Oscara, po niewiele znaczące w polach świat
39% rabatu
25,07 zł
41,00 zł
niedostępny
Każdy z nas posiada radar chroniący go przed reklamami, czyli mechanizm obronny pomagający filtrować około tysiąca pięciuset komunikatów reklamowych, którymi jesteśmy codziennie bombardowani. Ten nadmiar informacji, w połączeniu ze zdrową d
27% rabatu
63,21 zł
87,00 zł
niedostępny
Tak, to jest książka dla Ciebie. Wiemy, że śmigasz po Internecie, siedzisz na fejsie, skajpujesz i nigdy nie rozstajesz się z komórką. Jesteś znawcą mediów, znasz wszystkie najnowsze elektroniczne gadżety. To tylko technologia, najważniejsz
45% rabatu
16,49 zł
29,90 zł
niedostępny
Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!
Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dal
20% rabatu
29,60 zł
37,00 zł
niedostępny
Sprzedaż miodu Łatwa, prosta i efektywna
Autor:
Maciej Winiarski
Wydawca:
Wilczyska
wysyłka: niedostępny
W jaki sposób namówić ludzi, żeby spożywali więcej miodu? Co zrobić, żeby na rynku, konsumenci, oprócz miodu, dostrzegali także inne produkty pszczele? Jak skutecznie zbudować sieć dystrybucji produktów pszczelich wyprodukowanych we własnej
30% rabatu
16,83 zł
24,15 zł
niedostępny
Ponadczasowe logo. Projektowanie znaków...
Autor:
Jack Gernsheimer
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Niezastąpione źródło wiedzy i inspiracji.
Znaki logo stanowią niejednokrotnie najcenniejsze z aktywów firmy - i mówimy tu o astronomicznych kwotach. Nietrudno znaleźć przykłady, które potwierdzają ten fakt. Zastanawiasz się, jak zaprojekto
31% rabatu
33,64 zł
49,00 zł
niedostępny
Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść?
30% rabatu
38,32 zł
55,00 zł
niedostępny
Twórcze ilustrowanie
Autor:
Zegen Crush Lawrence
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Twórcze ilustrowanie jest kompleksowym, bogato ilustrowanym przewodnikiem dla grafików, a także osób zamawiających ilustracje.
Odpowiada na podstawowe pytania:
- Jaką rolę w komunikowaniu odgrywa obraz ?
- Skąd brać pomysły
- Jaką rolę o
22% rabatu
38,30 zł
49,00 zł
niedostępny
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Autor:
Barry Pete
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!
W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lek
35% rabatu
64,00 zł
99,00 zł
niedostępny
Layout zasady kompozycja zastosowanie
Autor:
Ambrose Gavin
Harris Paul
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka wprowadza w zagadnienie szeroko pojętej kompozycji graficznej, na przykładzie różnych form wydawniczych i użytkowych. Opowiada o charakterystycznych cechach layoutu i najważniejszych elementach, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy jeg
22% rabatu
69,56 zł
89,00 zł
niedostępny
Chociaż projektowanie graficzne jest dyscypliną młodą, to wiele reguł mających w niej zastosowanie odkryto już w czasach starożytnych. Strony książek i czasopism, plakaty, etykiety opakowań, jak tez meble czy fasady budynków to widoki znajo
22% rabatu
69,56 zł
89,00 zł
niedostępny
Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia
22% rabatu
61,75 zł
79,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|