Okładka książki 10 przykazań propagandy
10 przykazań propagandy
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
To jest permanentna agitacja!Propaganda nie jest dziełem szatana ani czarną magią. Jest raczej czymś w rodzaju śmieciowego jedzenia dla umysłu. Osoby, które ją stosują, niczym sprzedawcy hamburgerów wykorzystują fakt, że żyjemy w ciągłym po
45% rabatu
21,45
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Plakat i reklama
Plakat i reklama
Autor: Warda Michał
Wydawca: Edipresse Polska
wysyłka: niedostępny
Kolekcja "Dwudziestolecie międzywojenne" to wyjątkowa seria 50 książek o świecie, który przeminął, ale który wart jest przypomnienia. Wszystkie plakaty pochodzą ze zbiorów Muzeum Plakatu w Warszawie.
31% rabatu
17,15
24,99 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama partyzancka
Reklama partyzancka
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Najlepsza reklama za (pół) darmo Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką? Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej? Jak mierzyć skuteczność reklamy? Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właś
26% rabatu
36,04
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Layout
Layout
wysyłka: niedostępny
Chociaż projektowanie graficzne jest dyscypliną młodą, to wiele reguł mających w niej zastosowanie odkryto już w czasach starożytnych. Strony książek i czasopism, plakaty, etykiety opakowań, jak tez meble czy fasady budynków to widoki znajo
34% rabatu
58,85
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Łódzkie neony
Łódzkie neony
Wydawca: Księży Młyn
wysyłka: niedostępny
Zdobił czy szpecił? Informował czy reklamował? Zachęcał do kupna konkretnego towaru czy dbał, by nazwa firmy zachowała się w pamięci pokoleń? Na pewno przyciągał wzrok.Neon, bo o nim mowa, to główny bohater książki Łódzkie neony Bartosza St
45% rabatu
43,95
79,91 zł
niedostępny
Okładka książki Promocja usług
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,- specyfikę promocji oraz charakterystykę j
28% rabatu
25,05
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Godzina dziennie z SEO Wejdź na szczyty wyszukiwarek
Odkryj tajemnice SEO i bądź widoczny w Internecie! Jak zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek i odnośników? Jak wybrać optymalne słowa kluczowe? Jak wykorzystać serwisy społecznościowe do celów marketingowych? Jeśli chcesz, aby
22% rabatu
54,09
68,99 zł
niedostępny
Okładka książki Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa ...
To rozwiązanie po prostu się sprawdza! Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystk
35% rabatu
25,21
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Twórcze ilustrowanie
Twórcze ilustrowanie jest kompleksowym, bogato ilustrowanym przewodnikiem dla grafików, a także osób zamawiających ilustracje. Odpowiada na podstawowe pytania: - Jaką rolę w komunikowaniu odgrywa obraz ? - Skąd brać pomysły - Jaką rolę o
27% rabatu
35,82
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Best Before
Best Before
Wydawca: ha!art
wysyłka: niedostępny
Reklama i kultura konsumpcyjna w Polsce w latach 60., 70., i 80. Publikacja Best Before prezentuje efekty pracy badawczo – artystycznej Dominika Lejmana, Karoliny Wysockiej i Petera Ferko, której celem było zbadanie i udokumentowanie zanika
31% rabatu
34,32
50,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kreatywna reklama
Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia
27% rabatu
57,74
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama Teoria projektu/Ontologia sukcesu
Reklama Teoria projektu/Ontologia sukcesu
Autor: Smid Wacław
Wydawca: DR Lex
wysyłka: niedostępny
Komplet 2 książek Reklama teoria projektu Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować
31% rabatu
54,23
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej
Jeśli zastanowić się, co stanowi dominującą aktywność w społeczeństwie przełomu wieków, okaże się, że kupowanie i sprzedawanie. I stąd tak istotnym zjawiskiem, przenikającym życie społeczne jest reklama. Nie sposób się od niej izolować. (..
23% rabatu
25,03
32,55 zł
niedostępny
Okładka książki Kreatywność w reklamie
Kreatywność w reklamie
Autor: Murdoch Anna
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
26% rabatu
29,59
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Samo Sedno - Reklama Google AdWords w praktyce.
Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszego systemu reklamowego w
34% rabatu
22,91
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem! W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lek
23% rabatu
75,88
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zajęcia artyst. LO zaj. copywritingu. Ciekawi... O
Podręcznik zawiera:- Techniki pracy copywritera.- Popisowe wariacje tekstowe.- Reguły copywritingu.- Magiczne pojęcia.- Praca z briefem.
18% rabatu
23,24
28,50 zł
niedostępny
Okładka książki Kreacja w reklamie
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność krea
27% rabatu
38,04
52,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikacja wizualna. Nowoczesne narzędzia
Książka ta to kompendium podstawowej wiedzy z zakresu reklamy, brandingu i public relations. Autorka - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się na nowych i wykorzystywanych obecnie nar
45% rabatu
19,25
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...
Reklama stanowi prawdopodobnie jeden z najbardziej dynamicznych i agresywnych, a zarazem progresywnych, przekazów medialnych, z jakimi ma do czynienia człowiek żyjący w epoce zwanej niekiedy cywilizacją informacji. Za sprawą uwolnienia mech
45% rabatu
16,78
30,50 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
9
10
11
12
13
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj