Okładka książki Alchemia manipulacji. Wydanie II
Na straganie w dzień targowy takie słyszy się rozmowy -- niechże pan się na nas oprze, tylko z nami będzie dobrze! Zajrzyj tutaj mój kliencie, królewskie czeka przyjęcie. Dziś promocja, jutro rabat, odmienimy cały Twój świat.Raz mniej, a ra
31% rabatu
26,77
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedać książkę po okładce
Techniki perswazji na okładkach książek literackich wydawanych w Polsce. Jak sprzedać książkę? Można zacząć od sprzedaży czytelnikowi jej okładki. O tym właśnie traktuje publikacja Przemysława Narbutowicza. „Sprzedać książkę po okładce” st
38% rabatu
24,00
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we wspólczesnym spoleczeństwie.
19% rabatu
48,39
60,00 zł
niedostępny
Okładka książki Potęga manipulacji
Potęga manipulacji
Wydawca: Czelej
wysyłka: niedostępny
Publikacja zawiera dogłębne, a zarazem praktyczne omówienie zagadnień, które stanowią istotę manipulacji jak m.in. manipulacja emocjami (strach, wywoływanie poczucia winy, wpływanie na decyzje, wampiryzm emocjonalny), wpływanie na grupy spo
24% rabatu
38,29
50,40 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo reklamy
Prawo reklamy
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: - ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, - ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
20% rabatu
47,29
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reżyseria filmu reklamowego
Pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż: filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie ni
34% rabatu
51,86
79,00 zł
niedostępny
Okładka książki Grafika w biznesie. Projektowanie elementów...
Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzyCzy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie j
31% rabatu
33,64
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empi
25% rabatu
29,99
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Firma w Internecie
Firma w Internecie
Autor: Tomasz Hipsz
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwi
33% rabatu
25,99
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine
Stwórz doskonałe logo!Jak zaprojektować logo?Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?Jak uniknąć ślepych zaułków?Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astr
31% rabatu
40,50
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama w wyszukiwarkach internetowych.
Książka ""Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II"" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii
33% rabatu
31,49
47,00 zł
niedostępny
Okładka książki Logo design love
Logo design love
Autor: Airey David
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole m
32% rabatu
33,53
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Webwriting Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
"Słowa, słowa, słowa" — odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by
31% rabatu
25,40
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki Treść jest kluczowa. Jak tworzyć...
Jak wirtualni kowboje robią to online? Blogi, które uzależniają jak narkotyk Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki Wideo oglądane z zapartym tchem E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał Webinaria (i wiele, wiele innych)Stwó
37% rabatu
30,99
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama płynie prosto z serca
Reklama płynie prosto z serca
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Rynkowa potęga marzeń Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu Odkryj moc nieświadomego umysłu — twórz natchnione oferty i kreacje reklamowe Snuj hipnotyczne historie, angażujące uwagę odbiorców Rób to, czego się bo
24% rabatu
29,50
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Hiperswazja
Hiperswazja
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Pojedynek z ofertami: Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej Najchętniej czytane tematy Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania Wpływ metafor i technik autoperswazji Budowanie zdań i
24% rabatu
18,84
24,90 zł
niedostępny
Okładka książki Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media
30% rabatu
29,26
42,00 zł
niedostępny
Okładka książki Copywriting internetowy
Copywriting internetowy
Autor: Maciej Dutko
wysyłka: niedostępny
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
22% rabatu
23,37
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Kreatywność w reklamie
Kreatywność w reklamie
Autor: Murdoch Anna
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ja leksykon żargonu i slangu reklamowego.
22% rabatu
31,19
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Prawo konkurencji
Niniejsza książka ukazuje się jako kolejna publikacja w serii „Prawo w praktyce” Podstawowym walorem książek tej serii jest pokazanie praktycznego stosowania prawa z punktu widzenia prawnika. Syntetyczne objaśnienia mają uzasadniać podjęci
45% rabatu
54,45
99,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
12
13
14
15
16
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj