![]() Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Autor:
Barry Pete
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!
W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lek
35% rabatu
64,14 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,14 zł
![]() Layout zasady kompozycja zastosowanie
Autor:
Ambrose Gavin
Harris Paul
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka wprowadza w zagadnienie szeroko pojętej kompozycji graficznej, na przykładzie różnych form wydawniczych i użytkowych. Opowiada o charakterystycznych cechach layoutu i najważniejszych elementach, jakie trzeba wziąć pod uwagę przy jeg
19% rabatu
71,90 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,12 zł
![]()
Chociaż projektowanie graficzne jest dyscypliną młodą, to wiele reguł mających w niej zastosowanie odkryto już w czasach starożytnych. Strony książek i czasopism, plakaty, etykiety opakowań, jak tez meble czy fasady budynków to widoki znajo
19% rabatu
71,90 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,12 zł
![]()
Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia
19% rabatu
63,82 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,24 zł
![]()
Na straganie w dzień targowy takie słyszy się rozmowy -- niechże pan się na nas oprze, tylko z nami będzie dobrze! Zajrzyj tutaj mój kliencie, królewskie czeka przyjęcie. Dziś promocja, jutro rabat, odmienimy cały Twój świat.Raz mniej, a ra
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]() Sprzedać książkę po okładce
Autor:
Narbutowicz Przemysław
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Techniki perswazji na okładkach książek literackich wydawanych w Polsce.
Jak sprzedać książkę? Można zacząć od sprzedaży czytelnikowi jej okładki. O tym właśnie traktuje publikacja Przemysława Narbutowicza. „Sprzedać książkę po okładce” st
38% rabatu
24,06 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,06 zł
![]()
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we wspólczesnym spoleczeństwie.
19% rabatu
48,47 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,47 zł
![]()
Publikacja zawiera dogłębne, a zarazem praktyczne omówienie zagadnień, które stanowią istotę manipulacji jak m.in. manipulacja emocjami (strach, wywoływanie poczucia winy, wpływanie na decyzje, wampiryzm emocjonalny), wpływanie na grupy spo
24% rabatu
38,36 zł
50,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,36 zł
![]()
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:
- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
20% rabatu
47,38 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38 zł
![]() Reżyseria filmu reklamowego
Autor:
Dragowić Katarzyna
Dragowić Nono
Wydawca:
Wojciech Marzec
wysyłka: niedostępny
Pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż: filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie ni
30% rabatu
55,13 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,13 zł
![]() Grafika w biznesie. Projektowanie elementów...
Autor:
Benicewicz-Miazga Anna
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzyCzy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie j
31% rabatu
33,71 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,71 zł
![]() Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Autor:
Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empi
25% rabatu
30,05 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,05 zł
![]()
Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń
Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwi
33% rabatu
26,05 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,05 zł
![]() Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine
Autor:
Hardy Gareth
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Stwórz doskonałe logo!Jak zaprojektować logo?Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?Jak uniknąć ślepych zaułków?Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astr
31% rabatu
40,59 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,59 zł
![]() Reklama w wyszukiwarkach internetowych.
Autor:
Lee Kevin
Seda Catherine
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Książka ""Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II"" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii
33% rabatu
31,56 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,56 zł
![]()
Czy wiesz, czym jest "dobre logo"? Dobre logo to takie, które przez kilkadziesiąt lat nie uległo zasadniczym zmianom. Jest znane ludziom na całym świecie i charakteryzuje się prostotą, elegancją oraz jasnym przesłaniem. Legendarne symbole m
31% rabatu
33,60 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,60 zł
![]() Webwriting Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu
Autor:
Joanna Wrycza-Bekier
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
"Słowa, słowa, słowa" — odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by
31% rabatu
25,45 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
![]()
Jak wirtualni kowboje robią to online? Blogi, które uzależniają jak narkotyk Podcasty rozchwytywane niczym świeże bułeczki Wideo oglądane z zapartym tchem E-booki bardziej wciągające niż rasowy kryminał Webinaria (i wiele, wiele innych)Stwó
37% rabatu
31,06 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,06 zł
![]()
Rynkowa potęga marzeń
Zapomnij o zgranych do cna definicjach i zasadach marketingu
Odkryj moc nieświadomego umysłu — twórz natchnione oferty i kreacje reklamowe
Snuj hipnotyczne historie, angażujące uwagę odbiorców
Rób to, czego się bo
24% rabatu
29,56 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,56 zł
![]()
Pojedynek z ofertami:
Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
Najchętniej czytane tematy
Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
Wpływ metafor i technik autoperswazji
Budowanie zdań i
24% rabatu
18,87 zł
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,87 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|