![]()
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
21% rabatu
23,56 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56 zł
![]()
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy.
Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ja leksykon żargonu i slangu reklamowego.
21% rabatu
31,44 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł
![]()
Niniejsza książka ukazuje się jako kolejna publikacja w serii „Prawo w praktyce”
Podstawowym walorem książek tej serii jest pokazanie praktycznego stosowania prawa z punktu widzenia prawnika. Syntetyczne objaśnienia mają uzasadniać podjęci
48% rabatu
51,48 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,48 zł
![]() Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Autor:
Siwiec Adam
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar prz
24% rabatu
23,80 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł
![]()
W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intel
29% rabatu
69,87 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,87 zł
![]()
Pozycja interesująca zarówno dla psychologów, jak i dla osób zajmujących się teorią estetyki, badaczy recepcji obrazów artystycznych, a także analityków przekazu reklamowego. Tematyka rozważań oraz przeprowadzone badania mają charakter pion
29% rabatu
29,00 zł
40,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,00 zł
![]()
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.
Jeśli zatem chcesz
14% rabatu
108,10 zł
126,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 108,10 zł
![]()
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam tele
40% rabatu
23,81 zł
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,81 zł
![]()
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako po
20% rabatu
35,74 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74 zł
![]()
Ta książka to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, stały się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w postaci rozpoznawalnych globalnie marek, stała się na
26% rabatu
29,64 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł
![]() Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, technik
Autor:
Magdalena Napierała
Wydawca:
Petrus
wysyłka: niedostępny
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekaz
41% rabatu
17,52 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,52 zł
audiobook
![]()
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjacioł
20% rabatu
31,76 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł
![]()
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako
24% rabatu
33,92 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,92 zł
![]()
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjacioł
20% rabatu
39,72 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,72 zł
![]()
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
21% rabatu
23,56 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56 zł
![]() Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Autor:
Ożóg Marcin
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w
9% rabatu
89,89 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,89 zł
![]()
Ten wspaniale ilustrowany album jest hołdem złożonym stylowi art déco, istną ucztą dla oczu i obowiązkową lekturą dla wszystkich zainteresowanych tym okresem. Akcent położono głównie na grafikę i ilustracje. Książka prezentuje najważniejsze
39% rabatu
47,83 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,83 zł
![]()
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinn
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]()
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy element
20% rabatu
23,80 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł
![]()
Lektura dla wszystkich, którzy chcą poznać ""totalne, a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie"". Książka ""Psychologiczne mechanizmy reklamy"" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym (...) barwnym, pełnym
31% rabatu
34,22 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,22 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|