Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Autor:
Siwiec Adam
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar prz
25% rabatu
23,76 zł
31,50 zł
niedostępny
W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intel
30% rabatu
69,74 zł
99,00 zł
niedostępny
Pozycja interesująca zarówno dla psychologów, jak i dla osób zajmujących się teorią estetyki, badaczy recepcji obrazów artystycznych, a także analityków przekazu reklamowego. Tematyka rozważań oraz przeprowadzone badania mają charakter pion
29% rabatu
28,94 zł
40,95 zł
niedostępny
Swobodne poruszanie się w wirtualnym świecie i doskonała znajomość możliwości, szans, a także zagrożeń, jakie niesie ze sobą Internet w obszarze promocji to obecnie bardzo ważne i pożądane umiejętności dobrego marketera.
Jeśli zatem chcesz
14% rabatu
107,92 zł
126,00 zł
niedostępny
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam tele
41% rabatu
23,75 zł
39,99 zł
niedostępny
Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako po
21% rabatu
35,68 zł
44,90 zł
niedostępny
Ta książka to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, stały się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w postaci rozpoznawalnych globalnie marek, stała się na
26% rabatu
29,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Filozofia Reklamy. Historia, psychologia, technik
Autor:
Magdalena Napierała
Wydawca:
Petrus
wysyłka: niedostępny
Filozofia Reklamy pozwala spojrzeć na współczesną reklamę lekko krytycznie, można powiedzieć uczy myślenia reklamowego. Przedstawia nie tylko teoretyczne schematy, ale również pokazuje praktyczne wykorzystanie i zastosowanie środków przekaz
41% rabatu
17,60 zł
29,90 zł
niedostępny
audiobook
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjacioł
21% rabatu
31,70 zł
39,90 zł
niedostępny
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako
25% rabatu
33,86 zł
44,90 zł
niedostępny
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania, ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim przyjacioł
21% rabatu
39,65 zł
49,90 zł
niedostępny
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbio
22% rabatu
23,37 zł
29,90 zł
niedostępny
Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Autor:
Ożóg Marcin
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w
9% rabatu
89,75 zł
99,00 zł
niedostępny
Ten wspaniale ilustrowany album jest hołdem złożonym stylowi art déco, istną ucztą dla oczu i obowiązkową lekturą dla wszystkich zainteresowanych tym okresem. Akcent położono głównie na grafikę i ilustracje. Książka prezentuje najważniejsze
40% rabatu
47,72 zł
79,00 zł
niedostępny
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinn
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy element
21% rabatu
23,76 zł
29,90 zł
niedostępny
Lektura dla wszystkich, którzy chcą poznać ""totalne, a może nawet totalitarne oddziaływanie reklamy na nasze życie"". Książka ""Psychologiczne mechanizmy reklamy"" jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym, jasnym (...) barwnym, pełnym
32% rabatu
34,15 zł
49,90 zł
niedostępny
Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej
Autor:
Dudek-Mańkowska Sylwia
wysyłka: niedostępny
Badania nad wizerunkami miejsc prowadzone są od lat 70-tych XX w. przez przedstawicieli różnych dyscyplin naukowych. Problematyka dotycząca formowania się wizerunku miasta nadal znajduje się przede wszystkim w obszarze zainteresowań ekonomi
19% rabatu
29,84 zł
37,00 zł
niedostępny
Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Komentowana ustawa jest aktem prawnym o dużej doniosłości praktycznej, zwłaszcza ze względu na ciągle wysokie bezrobocie w naszym kraju. Rozległość materii w niej uregulowanej, złożona struktura przepisów oraz nie zawsze dostateczna ich kla
19% rabatu
104,05 zł
129,00 zł
niedostępny
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkurencyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie z
19% rabatu
39,52 zł
49,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|