Kreatywność językowa w reklamie 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                            praca zbiorowa
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej te
                             
                        25% rabatu 
                            25,38 zł 
                            33,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,38 zł 
                     
                        Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Orfin-Tomaszewska Katarzyna
                                    
                                 
                                                            
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących 
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym 
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do 
prob
                             
                        12% rabatu 
                            50,92 zł 
                            58,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,92 zł 
                     
                        
                                Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dos
                             
                        31% rabatu 
                            26,83 zł 
                            39,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł 
                     
                        
                                Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturow
                             
                        31% rabatu 
                            30,96 zł 
                            45,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,96 zł 
                     
                        Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Polańska-Solarz Joanna
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wolters Kluwer
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketi
                             
                        24% rabatu 
                            52,30 zł 
                            69,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,30 zł 
                     
                        Testy kwalifikacja A.27 Org. i prow. kampanii rek. 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Jaworska-Olsztyn Małgorzata
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zadań. Test
                             
                        17% rabatu 
                            13,34 zł 
                            16,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,34 zł 
                     
                        
                                Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów.
                             
                        23% rabatu 
                            30,64 zł 
                            39,90 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł 
                     
                        Tworzenie przekazu reklamowego. Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalne 
                            
                                
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                WSiP
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Podręcznik omawia zagadnienia związane
                             
                        16% rabatu 
                            36,44 zł 
                            43,32 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,44 zł 
                     
                        Zagrożenia zdrowia publicznego 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Tokarski Zbigniew
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wolters Kluwer
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Książka stanowi kontynuację trzech poprzednich części dotyczących zagrożeń zdrowia publicznego. Podstawowym problemem analizowanym w części czwartej jest prewencja mająca na celu zapobieganie chorobom poprzez kontrolowanie czynników ryzyka 
                             
                        20% rabatu 
                            103,57 zł 
                            129,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,57 zł 
                     
                        Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.1 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Małgorzata Pańczyk
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                eMPi2
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich pr
                             
                        17% rabatu 
                            22,51 zł 
                            27,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,51 zł 
                     
                        
                                Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, us
                             
                        28% rabatu 
                            37,28 zł 
                            52,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,28 zł 
                     
                        
                                Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?
Prawdo
                             
                        28% rabatu 
                            36,56 zł 
                            51,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,56 zł 
                     
                        Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Szymkowska-Bartyzel Jolanta
                                    
                                 
                                                            
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. 
Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także pop
                             
                        34% rabatu 
                            20,03 zł 
                            30,45 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,03 zł 
                     
                        Testy kwalifikacja A.18 Sprzedaż produktów... 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Krzysztof Ciurka
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                eMPi2
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych; zawód technik organizacji reklamy.
Zbiór zawiera siedem zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kw
                             
                        17% rabatu 
                            13,34 zł 
                            16,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,34 zł 
                     
                        Język angielski zawodowy. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produk 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Magdalena Prekiel
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                eMPi2
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Zeszyt ćwiczeń z języka angielskiego zawodowego dla technika organizacji reklamy zapoznaje z fachowym słownictwem z zakresu szeroko rozumianej reklamy, jej organizacji oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Liczne ćwiczenia leksykaln
                             
                        17% rabatu 
                            21,69 zł 
                            26,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,69 zł 
                     
                        Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce Część 2 
                            
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Instytut Psychiatrii i Neurologii
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce.
Zawiera trzy watki:
(1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki,
(2) rodzim
                             
                        14% rabatu 
                            25,74 zł 
                            30,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,74 zł 
                     
                        Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce 
                            
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Instytut Psychiatrii i Neurologii
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce.
Zawiera trzy watki:
(1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki,
(2) rodzim
                             
                        14% rabatu 
                            25,74 zł 
                            30,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,74 zł 
                     
                        Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz 
                            
                                
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wolters Kluwer
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Komentarz zawiera omówienie najważniejszych zagadnień odnoszących się do wielokrotnie nowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Stanowi ona podstawowy akt prawny określający obowiązki państwa w zakresie promoc
                             
                        28% rabatu 
                            143,26 zł 
                            199,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 143,26 zł 
                     
                        Rozliczanie akcji promocyjnych Opodatkowanie i ewidencja 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                            praca zbiorowa
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wolters Kluwer
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych 
                             
                        19% rabatu 
                            71,73 zł 
                            89,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,73 zł 
                     
                        Zagrożenia zdrowia publicznego Część 3 Naukowe podstawy promocji zdrowia 
                            
                                
                                    Autor:
                                    
                                                Michalak Jacek
                                    
                                 
                                                            
                                    Wydawca:
                                    
                                                Wolters Kluwer
                                    
                                 
                            wysyłka: niedostępny 
                        
                                Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowiskowych i diagnozy sytuacji. W niniejszym tomie uwzględniono diagnozy zagrożeń zdrowia publicznego, pr
                             
                        47% rabatu 
                            68,42 zł 
                            129,00 zł 
                        niedostępny 
                                                    
                            Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,42 zł 
                    
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
             
        
        Idź do strony:
            
     
 
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         | 
                    
                         |