Okładka książki Prezentuj z pasją
Prezentuj z pasją
Autor: Jacek Rozenek
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów.
23% rabatu
30,58
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Tworzenie przekazu reklamowego. Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalne
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Podręcznik omawia zagadnienia związane
16% rabatu
36,38
43,32 zł
niedostępny
Okładka książki Zagrożenia zdrowia publicznego
Książka stanowi kontynuację trzech poprzednich części dotyczących zagrożeń zdrowia publicznego. Podstawowym problemem analizowanym w części czwartej jest prewencja mająca na celu zapobieganie chorobom poprzez kontrolowanie czynników ryzyka
20% rabatu
103,39
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.1
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich pr
17% rabatu
22,47
27,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie reklamą w.2
Zarządzanie reklamą w.2
Autor: Wacław mid
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, us
28% rabatu
37,21
52,00 zł
niedostępny
Okładka książki Język reklamy
Język reklamy
Autor: Wacław mid
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdo
28% rabatu
36,49
51,00 zł
niedostępny
Okładka książki Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także pop
34% rabatu
19,99
30,45 zł
niedostępny
Okładka książki Testy kwalifikacja A.18 Sprzedaż produktów...
Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych; zawód technik organizacji reklamy. Zbiór zawiera siedem zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kw
17% rabatu
13,31
16,00 zł
niedostępny
Okładka książki Język angielski zawodowy. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produk
Zeszyt ćwiczeń z języka angielskiego zawodowego dla technika organizacji reklamy zapoznaje z fachowym słownictwem z zakresu szeroko rozumianej reklamy, jej organizacji oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Liczne ćwiczenia leksykaln
17% rabatu
21,65
26,00 zł
niedostępny
Opakowanie Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce Część 2
Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce. Zawiera trzy watki: (1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki, (2) rodzim
14% rabatu
25,70
30,00 zł
niedostępny
Opakowanie Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce
Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce. Zawiera trzy watki: (1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki, (2) rodzim
14% rabatu
25,70
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz
Komentarz zawiera omówienie najważniejszych zagadnień odnoszących się do wielokrotnie nowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Stanowi ona podstawowy akt prawny określający obowiązki państwa w zakresie promoc
28% rabatu
142,98
199,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rozliczanie akcji promocyjnych Opodatkowanie i ewidencja
Rozliczanie akcji promocyjnych Opodatkowanie i ewidencja
Autor: praca zbiorowa
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych
20% rabatu
71,60
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zagrożenia zdrowia publicznego Część 3 Naukowe podstawy promocji zdrowia
Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowiskowych i diagnozy sytuacji. W niniejszym tomie uwzględniono diagnozy zagrożeń zdrowia publicznego, pr
45% rabatu
70,95
129,00 zł
niedostępny
Okładka książki Techniki promocji sprzedaży
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardow
34% rabatu
28,24
43,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych
Blisko siedemset najlepszych polskich logotypów – tak z okresu PRL-u, jak i współczesnych! Logo to jeden z podstawowych elementów komunikacji wizualnej. Abstrakcyjne symbole, plastyczne metafory i graficzne skróty są jak litery graficznego
44% rabatu
27,57
49,00 zł
niedostępny
Opakowanie Zrozumieć promocję zdrowia
Zrozumieć promocję zdrowia
Wydawca: MAKmed
wysyłka: niedostępny
Zrozumienie istoty promocji zdrowia w jej wielorakich wymiarach i zakresach nie jest łatwe, szczególnie wtedy, gdy trzeba przejść od teorii do praktyki i gdy tego przejścia musi dokonać student. Zespół Autorów Przewodnika podejmuje próbę od
9% rabatu
43,50
48,00 zł
niedostępny
Opakowanie Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016
Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016
Wydawca: Infor
wysyłka: niedostępny
Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma pr
19% rabatu
24,11
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Nowa widownia
Kolejny tytuł w serii "Edukacja + Animacja", prezentującej nowe zjawiska oraz praktyki z obszaru animacji kultury i edukacji kulturalnej. Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, pr
33% rabatu
20,00
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Okładki płyt.
Książka Mateusza Torzeckiego Okładki płytowe. Rzecz o wizualnym uniwersum albumów muzycznych to pionierska rozprawa, porządkująca nieopisane dotąd przez badaczy rejony kultury popularnej, poświęcona funkcjom użytkowym i wartościom artystycz
30% rabatu
31,34
45,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
7
8
9
10
11
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj