Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów.
23% rabatu
30,58 zł
39,90 zł
niedostępny
Tworzenie przekazu reklamowego. Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalne
Wydawca:
WSiP
wysyłka: niedostępny
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Podręcznik omawia zagadnienia związane
16% rabatu
36,38 zł
43,32 zł
niedostępny
Zagrożenia zdrowia publicznego
Autor:
Tokarski Zbigniew
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kontynuację trzech poprzednich części dotyczących zagrożeń zdrowia publicznego. Podstawowym problemem analizowanym w części czwartej jest prewencja mająca na celu zapobieganie chorobom poprzez kontrolowanie czynników ryzyka
20% rabatu
103,39 zł
129,00 zł
niedostępny
Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.1
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich pr
17% rabatu
22,47 zł
27,00 zł
niedostępny
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, us
28% rabatu
37,21 zł
52,00 zł
niedostępny
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?
Prawdo
28% rabatu
36,49 zł
51,00 zł
niedostępny
Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Autor:
Szymkowska-Bartyzel Jolanta
wysyłka: niedostępny
Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych.
Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także pop
34% rabatu
19,99 zł
30,45 zł
niedostępny
Testy kwalifikacja A.18 Sprzedaż produktów...
Autor:
Krzysztof Ciurka
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych; zawód technik organizacji reklamy.
Zbiór zawiera siedem zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kw
17% rabatu
13,31 zł
16,00 zł
niedostępny
Język angielski zawodowy. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produk
Autor:
Magdalena Prekiel
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Zeszyt ćwiczeń z języka angielskiego zawodowego dla technika organizacji reklamy zapoznaje z fachowym słownictwem z zakresu szeroko rozumianej reklamy, jej organizacji oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Liczne ćwiczenia leksykaln
17% rabatu
21,65 zł
26,00 zł
niedostępny
Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce Część 2
Wydawca:
Instytut Psychiatrii i Neurologii
wysyłka: niedostępny
Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce.
Zawiera trzy watki:
(1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki,
(2) rodzim
14% rabatu
25,70 zł
30,00 zł
niedostępny
Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce
Wydawca:
Instytut Psychiatrii i Neurologii
wysyłka: niedostępny
Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce.
Zawiera trzy watki:
(1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki,
(2) rodzim
14% rabatu
25,70 zł
30,00 zł
niedostępny
Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Komentarz zawiera omówienie najważniejszych zagadnień odnoszących się do wielokrotnie nowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Stanowi ona podstawowy akt prawny określający obowiązki państwa w zakresie promoc
28% rabatu
142,98 zł
199,00 zł
niedostępny
Rozliczanie akcji promocyjnych Opodatkowanie i ewidencja
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych
20% rabatu
71,60 zł
89,00 zł
niedostępny
Zagrożenia zdrowia publicznego Część 3 Naukowe podstawy promocji zdrowia
Autor:
Michalak Jacek
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowiskowych i diagnozy sytuacji. W niniejszym tomie uwzględniono diagnozy zagrożeń zdrowia publicznego, pr
45% rabatu
70,95 zł
129,00 zł
niedostępny
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardow
34% rabatu
28,24 zł
43,00 zł
niedostępny
Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych
Autor:
Rene Wawrzkiewicz
Wydawca:
Karakter
wysyłka: niedostępny
Blisko siedemset najlepszych polskich logotypów – tak z okresu PRL-u, jak i współczesnych!
Logo to jeden z podstawowych elementów komunikacji wizualnej. Abstrakcyjne symbole, plastyczne metafory i graficzne skróty są jak litery graficznego
44% rabatu
27,57 zł
49,00 zł
niedostępny
Zrozumienie istoty promocji zdrowia w jej wielorakich wymiarach i zakresach nie jest łatwe, szczególnie wtedy, gdy trzeba przejść od teorii do praktyki i gdy tego przejścia musi dokonać student. Zespół Autorów Przewodnika podejmuje próbę od
9% rabatu
43,50 zł
48,00 zł
niedostępny
Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma pr
19% rabatu
24,11 zł
29,90 zł
niedostępny
Kolejny tytuł w serii "Edukacja + Animacja", prezentującej nowe zjawiska oraz praktyki z obszaru animacji kultury i edukacji kulturalnej.
Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, pr
33% rabatu
20,00 zł
30,00 zł
niedostępny
Okładki płyt.
Autor:
Torzecki Mateusz
Wydawca:
Fundacja Instytut Kultury Popularnej
wysyłka: niedostępny
Książka Mateusza Torzeckiego Okładki płytowe. Rzecz o wizualnym uniwersum albumów muzycznych to pionierska rozprawa, porządkująca nieopisane dotąd przez badaczy rejony kultury popularnej, poświęcona funkcjom użytkowym i wartościom artystycz
30% rabatu
31,34 zł
45,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|