![]() Kreatywność językowa w reklamie
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej te
25% rabatu
25,38 zł
33,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,38 zł
![]() Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Autor:
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
wysyłka: niedostępny
„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do
prob
12% rabatu
50,92 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,92 zł
![]()
Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dos
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]()
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturow
31% rabatu
30,96 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,96 zł
![]() Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego
Autor:
Polańska-Solarz Joanna
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketi
24% rabatu
52,30 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,30 zł
![]() Testy kwalifikacja A.27 Org. i prow. kampanii rek.
Autor:
Jaworska-Olsztyn Małgorzata
Wydawca:
eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
wysyłka: niedostępny
Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zadań. Test
17% rabatu
13,34 zł
16,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,34 zł
![]()
Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów.
23% rabatu
30,64 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
![]() Tworzenie przekazu reklamowego. Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalne
Wydawca:
WSiP
wysyłka: niedostępny
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Podręcznik omawia zagadnienia związane
16% rabatu
36,44 zł
43,32 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,44 zł
![]() Zagrożenia zdrowia publicznego
Autor:
Tokarski Zbigniew
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kontynuację trzech poprzednich części dotyczących zagrożeń zdrowia publicznego. Podstawowym problemem analizowanym w części czwartej jest prewencja mająca na celu zapobieganie chorobom poprzez kontrolowanie czynników ryzyka
20% rabatu
103,57 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,57 zł
![]() Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.1
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich pr
17% rabatu
22,51 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,51 zł
![]()
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, us
28% rabatu
37,28 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,28 zł
![]()
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?
Prawdo
28% rabatu
36,56 zł
51,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,56 zł
![]() Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Autor:
Szymkowska-Bartyzel Jolanta
wysyłka: niedostępny
Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych.
Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także pop
34% rabatu
20,03 zł
30,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,03 zł
![]() Testy kwalifikacja A.18 Sprzedaż produktów...
Autor:
Krzysztof Ciurka
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych; zawód technik organizacji reklamy.
Zbiór zawiera siedem zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kw
17% rabatu
13,34 zł
16,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,34 zł
![]() Język angielski zawodowy. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produk
Autor:
Magdalena Prekiel
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Zeszyt ćwiczeń z języka angielskiego zawodowego dla technika organizacji reklamy zapoznaje z fachowym słownictwem z zakresu szeroko rozumianej reklamy, jej organizacji oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Liczne ćwiczenia leksykaln
17% rabatu
21,69 zł
26,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,69 zł
![]() Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce Część 2
Wydawca:
Instytut Psychiatrii i Neurologii
wysyłka: niedostępny
Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce.
Zawiera trzy watki:
(1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki,
(2) rodzim
14% rabatu
25,74 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,74 zł
![]() Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce
Wydawca:
Instytut Psychiatrii i Neurologii
wysyłka: niedostępny
Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce.
Zawiera trzy watki:
(1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki,
(2) rodzim
14% rabatu
25,74 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,74 zł
![]() Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Komentarz zawiera omówienie najważniejszych zagadnień odnoszących się do wielokrotnie nowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Stanowi ona podstawowy akt prawny określający obowiązki państwa w zakresie promoc
28% rabatu
143,26 zł
199,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 143,26 zł
![]() Rozliczanie akcji promocyjnych Opodatkowanie i ewidencja
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych
19% rabatu
71,73 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,73 zł
![]() Zagrożenia zdrowia publicznego Część 3 Naukowe podstawy promocji zdrowia
Autor:
Michalak Jacek
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowiskowych i diagnozy sytuacji. W niniejszym tomie uwzględniono diagnozy zagrożeń zdrowia publicznego, pr
47% rabatu
68,42 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,42 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|