Chaos w przestrzeni publicznej nie jest problemem garstki sfrustrowanych estetów. Jej stan świadczy o kulturze kraju dobitniej niż liczba teatrów i muzeów. W tym wypadku stwierdzenie że "byt określa świadomość" jest prawdziwe, jak w żadnym
23% rabatu
112,54 zł
146,90 zł
niedostępny
Reklama coraz częściej postrzegana jest nie jako zagrożenie wolności jednostki, ale jako zjawisko pozwalające pogodzić interesy sprzedawcy i nabywcy. Czy należy wobec tego odrzucić dorobek autorów z kręgu krytycznej teorii reklamy?
9% rabatu
35,35 zł
39,00 zł
niedostępny
Książka zawiera zbiór referatów wygłoszonych w dniach 13-15 kwietnia 2015 r. w trakcie Pierwszego Polskiego Kongresu Prawa Konkurencji zatytułowanego "25 lat transformacji. 25 lat prawa konkurencji w Polsce", a także sesji okolicznościowej
23% rabatu
168,43 zł
220,00 zł
niedostępny
Billboard! Reklama otwartej przestrzeni
Autor:
Bernstein David P.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce!
To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich związanych zawodowo z bra
27% rabatu
64,66 zł
89,00 zł
niedostępny
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środk
31% rabatu
23,96 zł
34,90 zł
niedostępny
Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
Autor:
Ginter Joanna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i fun
14% rabatu
16,19 zł
18,90 zł
niedostępny
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Autor:
Guy Kawasaki
Peg Fitzpatrick
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
Czaty i hangouty, czyli jak p
33% rabatu
26,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Opłata reklamowa. Wzory uchwał, postanowień i decyzji z komentarzem (z suplementem elektronicznym)
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Od 11 września 2015 r. nowa opłata lokalna – opłata reklamowa
Zgodnie z ustawą z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, zmienioną przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmo
25% rabatu
118,47 zł
157,50 zł
niedostępny
Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingow
17% rabatu
22,47 zł
27,00 zł
niedostępny
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu proces
35% rabatu
24,74 zł
38,00 zł
niedostępny
Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Autor:
Radziszewska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazyw
27% rabatu
50,78 zł
69,90 zł
niedostępny
Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000
Autor:
Zimnak Marek
Wydawca:
Universitas
wysyłka: niedostępny
Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi
39% rabatu
24,42 zł
39,90 zł
niedostępny
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne bi
26% rabatu
29,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Oddajemy dziś do rąk naszych Czytelników unikalną pozycję na rynku publikacji prawniczych – pierwszy od kilku lat kompletny komentarz do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Najważniejsze korzyści wynikające z zakupu
24% rabatu
151,72 zł
199,00 zł
niedostępny
Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna:
wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
przedstawia istotę
27% rabatu
32,62 zł
44,90 zł
niedostępny
Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Autor:
Mikosz Joanna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zarówno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim
20% rabatu
35,48 zł
44,10 zł
niedostępny
Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Podręcznik podzielony jest na trzy części:
CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE
CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH
CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE
Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla te
17% rabatu
25,81 zł
31,00 zł
niedostępny
Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową
Autor:
Strumińska-Doktór Anna
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
"Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową" to publikacja, która doradzi Ci, jakie działania możesz podjąć, by mimo niżu demograficznego zainteresować uczniów i rodziców ofertą edukacyjną Twojej szkoły. Dowiesz się z niej m.in.:
34% rabatu
38,73 zł
59,00 zł
niedostępny
Oświadczenie żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu prezentacji i reklamie żywności Komentarz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Publikacja jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem na temat zasad stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych odnoszących się do żywności, tj. wszelkich komunikatów informujących konsumentów o właściwościach odżywczych
20% rabatu
95,38 zł
119,00 zł
niedostępny
Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów
Autor:
Airey David
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?Gdzie szukać twórczych inspiracji?Jak negocjować z klientami?Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej o
37% rabatu
34,72 zł
54,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|