Okładka książki Polski Outdoor
Polski Outdoor
Wydawca: Klucze
wysyłka: niedostępny
Chaos w przestrzeni publicznej nie jest problemem garstki sfrustrowanych estetów. Jej stan świadczy o kulturze kraju dobitniej niż liczba teatrów i muzeów. W tym wypadku stwierdzenie że "byt określa świadomość" jest prawdziwe, jak w żadnym
23% rabatu
112,54
146,90 zł
niedostępny
Okładka książki Znaki na sprzedaż
Znaki na sprzedaż
Wydawca: Rabid
wysyłka: niedostępny
Reklama coraz częściej postrzegana jest nie jako zagrożenie wolności jednostki, ale jako zjawisko pozwalające pogodzić interesy sprzedawcy i nabywcy. Czy należy wobec tego odrzucić dorobek autorów z kręgu krytycznej teorii reklamy?
9% rabatu
35,35
39,00 zł
niedostępny
Opakowanie Prawo konkurencji 25 lat
Prawo konkurencji 25 lat
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera zbiór referatów wygłoszonych w dniach 13-15 kwietnia 2015 r. w trakcie Pierwszego Polskiego Kongresu Prawa Konkurencji zatytułowanego "25 lat transformacji. 25 lat prawa konkurencji w Polsce", a także sesji okolicznościowej
23% rabatu
168,43
220,00 zł
niedostępny
Okładka książki Billboard! Reklama otwartej przestrzeni
Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce! To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich związanych zawodowo z bra
27% rabatu
64,66
89,00 zł
niedostępny
Okładka książki AdWords 360. Katalog Skutecznych Kampanii
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środk
31% rabatu
23,96
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i fun
14% rabatu
16,19
18,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych! Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów Czaty i hangouty, czyli jak p
33% rabatu
26,59
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Opłata reklamowa. Wzory uchwał, postanowień i decyzji z komentarzem (z suplementem elektronicznym)
Od 11 września 2015 r. nowa opłata lokalna – opłata reklamowa Zgodnie z ustawą z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, zmienioną przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmo
25% rabatu
118,47
157,50 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingow
17% rabatu
22,47
27,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama Operacjonalizacja pojęcia
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu proces
35% rabatu
24,74
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazyw
27% rabatu
50,78
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000
Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi
39% rabatu
24,42
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie reklamą
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne bi
26% rabatu
29,59
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz
Oddajemy dziś do rąk naszych Czytelników unikalną pozycję na rynku publikacji prawniczych – pierwszy od kilku lat kompletny komentarz do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Najważniejsze korzyści wynikające z zakupu
24% rabatu
151,72
199,00 zł
niedostępny
Okładka książki Skuteczność promocji internetowej.
Skuteczność promocji internetowej.
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Książka Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna: wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej; przedstawia istotę
27% rabatu
32,62
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców zarówno zajmujących się od strony naukowej promocją i reklamą, jak i zawodowo związanych z marketingiem. Jest ona bezdyskusyjnie bardzo wartościowym opracowaniem, napisanym z wielkim
20% rabatu
35,48
44,10 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla te
17% rabatu
25,81
31,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową
"Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową" to publikacja, która doradzi Ci, jakie działania możesz podjąć, by mimo niżu demograficznego zainteresować uczniów i rodziców ofertą edukacyjną Twojej szkoły. Dowiesz się z niej m.in.:
34% rabatu
38,73
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Oświadczenie żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu prezentacji i reklamie żywności Komentarz
Publikacja jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem na temat zasad stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych odnoszących się do żywności, tj. wszelkich komunikatów informujących konsumentów o właściwościach odżywczych
20% rabatu
95,38
119,00 zł
niedostępny
Okładka książki Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów
Twórz logotypy, które rzucają na kolana!Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?Gdzie szukać twórczych inspiracji?Jak negocjować z klientami?Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej o
37% rabatu
34,72
54,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
8
9
10
11
12
17
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj