![]()
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardow
42% rabatu
24,84 zł
43,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,84 zł
![]() Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych
Autor:
Rene Wawrzkiewicz
Wydawca:
Karakter
wysyłka: niedostępny
Blisko siedemset najlepszych polskich logotypów – tak z okresu PRL-u, jak i współczesnych!
Logo to jeden z podstawowych elementów komunikacji wizualnej. Abstrakcyjne symbole, plastyczne metafory i graficzne skróty są jak litery graficznego
43% rabatu
27,74 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,74 zł
![]()
Zrozumienie istoty promocji zdrowia w jej wielorakich wymiarach i zakresach nie jest łatwe, szczególnie wtedy, gdy trzeba przejść od teorii do praktyki i gdy tego przejścia musi dokonać student. Zespół Autorów Przewodnika podejmuje próbę od
9% rabatu
43,57 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,57 zł
![]()
Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma pr
19% rabatu
24,15 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,15 zł
![]()
Kolejny tytuł w serii "Edukacja + Animacja", prezentującej nowe zjawiska oraz praktyki z obszaru animacji kultury i edukacji kulturalnej.
Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, pr
33% rabatu
20,04 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,04 zł
![]() Okładki płyt.
Autor:
Torzecki Mateusz
Wydawca:
Fundacja Instytut Kultury Popularnej
wysyłka: niedostępny
Książka Mateusza Torzeckiego Okładki płytowe. Rzecz o wizualnym uniwersum albumów muzycznych to pionierska rozprawa, porządkująca nieopisane dotąd przez badaczy rejony kultury popularnej, poświęcona funkcjom użytkowym i wartościom artystycz
30% rabatu
31,41 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,41 zł
![]()
Chaos w przestrzeni publicznej nie jest problemem garstki sfrustrowanych estetów. Jej stan świadczy o kulturze kraju dobitniej niż liczba teatrów i muzeów. W tym wypadku stwierdzenie że "byt określa świadomość" jest prawdziwe, jak w żadnym
23% rabatu
112,75 zł
146,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 112,75 zł
![]()
Reklama coraz częściej postrzegana jest nie jako zagrożenie wolności jednostki, ale jako zjawisko pozwalające pogodzić interesy sprzedawcy i nabywcy. Czy należy wobec tego odrzucić dorobek autorów z kręgu krytycznej teorii reklamy?
9% rabatu
35,41 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,41 zł
![]()
Książka zawiera zbiór referatów wygłoszonych w dniach 13-15 kwietnia 2015 r. w trakcie Pierwszego Polskiego Kongresu Prawa Konkurencji zatytułowanego "25 lat transformacji. 25 lat prawa konkurencji w Polsce", a także sesji okolicznościowej
23% rabatu
168,74 zł
220,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 168,74 zł
![]() Billboard! Reklama otwartej przestrzeni
Autor:
Bernstein David P.
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce!
To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich związanych zawodowo z bra
19% rabatu
71,90 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,12 zł
![]()
Skuteczna reklama to ta, która faktycznie działa! Magia Google AdWords polega na tym, że skorzystać z niego może każdy reklamodawca, zarówno mała firma, jak i wielka korporacja, ponieważ warunkiem powodzenia kampanii nie jest wielkość środk
31% rabatu
24,01 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,01 zł
![]() Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
Autor:
Ginter Joanna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i fun
14% rabatu
16,21 zł
18,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,21 zł
![]() Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych
Autor:
Guy Kawasaki
Peg Fitzpatrick
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
Czaty i hangouty, czyli jak p
33% rabatu
26,65 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05 zł
![]() Opłata reklamowa. Wzory uchwał, postanowień i decyzji z komentarzem (z suplementem elektronicznym)
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Od 11 września 2015 r. nowa opłata lokalna – opłata reklamowa
Zgodnie z ustawą z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, zmienioną przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2014 r. o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmo
25% rabatu
118,69 zł
157,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 118,69 zł
![]() Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingow
17% rabatu
22,51 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,51 zł
![]()
W publikacji autor podejmuje próbę operacjonalizacji pojęcia reklamy z uwzględnieniem ważniejszych paradygmatów badawczych. Dokonuje również obszernego omówienia praktyki reklamowej ze szczególnym uwzględnieniem reklamy jako elementu proces
35% rabatu
24,79 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,79 zł
![]() Pragmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych
Autor:
Radziszewska Aleksandra
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazyw
19% rabatu
56,48 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,07 zł
![]() Promocja edukacji akademickiej w Polsce po roku 2000
Autor:
Zimnak Marek
Wydawca:
Universitas
wysyłka: niedostępny
Autor nie ogranicza swoich rozważań tylko do perspektywy uczelni, ale podejmuje też kwestię promocji nauki, jako takiej, słusznie widząc istotny związek między obrazem nauki w świadomości społecznej a potrzebami edukacyjnymi, statusem ludzi
39% rabatu
24,48 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,48 zł
![]()
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne bi
26% rabatu
29,64 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł
![]() Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Oddajemy dziś do rąk naszych Czytelników unikalną pozycję na rynku publikacji prawniczych – pierwszy od kilku lat kompletny komentarz do ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Najważniejsze korzyści wynikające z zakupu
24% rabatu
152,00 zł
199,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,00 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|