Okładka książki Podstawy działalności gosp. w turystyce REA - WSiP
Podręcznik niezbędny w nauce umiejętności związanych z podejmowaniem działalności gospodarczej. Treści dotyczą kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych) oraz T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprz
17% rabatu
35,87
43,04 zł
niedostępny
Okładka książki Hotelarstwo cz. III Działalność recepcji FORMAT-AB
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa. Dopuszczony do użytku szkolnego. Rok dopuszczenia MEN: 2014.
20% rabatu
30,54
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Obsługa konsumenta ćw. REA
Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie). Omawia zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta. Pokazuje te
45% rabatu
28,93
52,60 zł
niedostępny
Okładka książki Jak przyjmować reklamacje
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br. Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które maj
19% rabatu
29,83
36,99 zł
niedostępny
Okładka książki Plan kont z komentarzem handel, produkcja, usługi z suplementem elektronicznym
Kompendium wiedzy na temat zasad ewidencji operacji gospodarczych występujących w przedsiębiorstwach handlowych, produkcyjnych i usługowych. Obszerny komentarz do planu kont zawiera: - omówienie zasad funkcjonowania poszczególnych kont sy
14% rabatu
260,80
304,50 zł
niedostępny
Okładka książki Ciemna strona gastronomii
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie. Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem? A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportam
45% rabatu
41,58
75,60 zł
niedostępny
Okładka książki Hiperskok
Hiperskok
Autor: Hayes Tom
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych
19% rabatu
41,94
52,00 zł
niedostępny
Okładka książki Promocja usług
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,- specyfikę promocji oraz charakterystykę j
28% rabatu
25,05
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsięb...
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map bi
28% rabatu
35,78
50,00 zł
niedostępny
Okładka książki Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.18 Prowadzenie sprzedaży
Zbiór zawiera 10 zestawów zadań testowych po 40 zadań w każdym oraz 10 zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.18. Prowadzenie sprzedaży. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawami programowymi d
17% rabatu
15,82
19,00 zł
niedostępny
Okładka książki Telefonem w klienta
Telefonem w klienta
Wydawca: Sedno
wysyłka: niedostępny
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeni
45% rabatu
26,95
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk
Sprzedawaj przez słuchawkę skutecznie!Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą
31% rabatu
19,22
28,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sektor usług profesjonalnych
Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjo-nalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług profes
34% rabatu
23,37
35,60 zł
niedostępny
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
17% rabatu
49,21
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zakupy na obcasach
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie. Męskość to myślenie an
21% rabatu
27,45
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Hotelarstwo cz. IV Usługi żywieniowe FORMAT-AB
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa. Dopuszczony do użytku szkolnego. Rok dopuszczenia MEN: 2014.
45% rabatu
20,90
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Inwestowanie w internecie
Inwestowanie w internecie
Wydawca: Wig-Press
wysyłka: niedostępny
Polskie wydanie książki zostało przygotowane wspólnie z Domem Maklerskim Banku Ochrony Środowiska, który jest w naszym kraju liderem w zastosowaniach Internetu do celów inwestycyjnych. Dzięki tej współpracy przekład amerykańskiego oryginału
25% rabatu
67,29
89,25 zł
niedostępny
Okładka książki Słownik handlu zagranicznego polsko-angielsko-rosyjski / Słownik rozliczeń handlu zagranicznego polsko angielski / Słownik ubezpieczeń i gwarancji handlu zagranicznego polsko angielski
Komplet słowników składających się z: Słownika handlu zagranicznego polsko-angielsko-rosyjskiego Słownik zawiera ponad 22 000 polskich haseł, zwrotów frazeologicznych przetłumaczonych na język angielski i rosyjski, łącznie ponad 50 000 zn
31% rabatu
81,69
119,00 zł
niedostępny
Okładka książki Regulamin sprzedaży sklepu internetowego. Informacja konsumencka. Wzory z komentarzem i dokumentacją
Rewolucja w handlu elektronicznym i sprzedaży konsumenckiej (nowa ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz.U. poz. 827) Do 25 grudnia 2014 r. każdy sprzedawca musi wdrożyć nowe obowiązki wynikające z ustawy, w tym m.in. dos
14% rabatu
161,88
189,00 zł
niedostępny
Okładka książki Rynek książki w Polsce 2014 - komplet 1-5
Kompendium wiedzy o rynku wydawniczo-księgarskim:analiza zmian, prognozy rozwoju poszczególnych segmentów rynku wydawniczegoprezentacje największych firm wydawniczych, hurtowni i sieci księgarskich (charakterystyka firm, informacje o obrota
35% rabatu
51,72
80,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
29
30
31
32
33
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj