![]() Przewaga konkurencyjna operatorów publicznych na rynku usług pocztowych w Unii Europejskiej
Autor:
Sondej Tomasz
wysyłka: niedostępny
Na rynkach usług pocztowych w państwach członkowskich UE, w tym w Polsce, zachodzą zasadnicze zmiany, które są spowodowane postępującą liberalizacją.Tradycyjni monopoliści, jakimi byli obecni publiczni operatorzy pocztowi, tracą swoja uprzy
9% rabatu
40,86 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,79 zł
![]() Jakość usług turystycznych
wysyłka: niedostępny
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano za
9% rabatu
28,61 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,56 zł
![]() Determinanty innowacyjnego rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie wybranych rodzajów usług
wysyłka: niedostępny
Podjęty temat uważam za uzasadniony zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki gospodarczej. Badania wychodzą naprzeciw aktualnym realiom rynku, wypełniają lukę w ważnej sferze działalności, jaką są innowacje w sektorze usług. Poddano
9% rabatu
42,67 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,61 zł
![]()
Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczoną ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne. Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary, które pozwalają ci prz
24% rabatu
29,46 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40 zł
![]() Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
Autor:
Radłowski Grzegorz
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą
28% rabatu
35,14 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07 zł
![]() Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców ...
Autor:
Zych Robert
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce str
34% rabatu
46,13 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,04 zł
![]()
Dura lex, sed lex twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesieRozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczn
31% rabatu
30,89 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł
![]() Podstawy działalności gosp. w turystyce REA - WSiP
Autor:
Renata Tylińska
Maria Wajgner
Wydawca:
WSiP
wysyłka: niedostępny
Podręcznik niezbędny w nauce umiejętności związanych z podejmowaniem działalności gospodarczej. Treści dotyczą kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych) oraz T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprz
17% rabatu
35,93 zł
43,04 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,87 zł
![]() Hotelarstwo cz. III Działalność recepcji FORMAT-AB
Autor:
Pod red. Beaty Sawickiej
Wydawca:
Format-AB
wysyłka: niedostępny
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa. Dopuszczony do użytku szkolnego. Rok dopuszczenia MEN: 2014.
20% rabatu
30,59 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,54 zł
![]() Jak przyjmować reklamacje
Autor:
Jeleńska Anna
Wydawca:
Forum Doradców Podatkowych
wysyłka: niedostępny
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br.
Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które maj
19% rabatu
29,88 zł
36,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,83 zł
![]() Plan kont z komentarzem handel, produkcja, usługi z suplementem elektronicznym
Autor:
Gierusz Jerzy
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Kompendium wiedzy na temat zasad ewidencji operacji gospodarczych występujących w przedsiębiorstwach handlowych, produkcyjnych i usługowych. Obszerny komentarz do planu kont zawiera:
- omówienie zasad funkcjonowania poszczególnych kont sy
14% rabatu
261,23 zł
304,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 260,80 zł
![]()
Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych
19% rabatu
42,01 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,94 zł
![]()
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,- specyfikę promocji oraz charakterystykę j
28% rabatu
25,10 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05 zł
![]() Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsięb...
Autor:
Caputa Wiesława
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map bi
28% rabatu
35,86 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,78 zł
![]() Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.18 Prowadzenie sprzedaży
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Zbiór zawiera 10 zestawów zadań testowych po 40 zadań w każdym oraz 10 zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.18. Prowadzenie sprzedaży. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawami programowymi d
17% rabatu
15,85 zł
19,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,82 zł
![]()
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeni
45% rabatu
26,79 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,72 zł
![]() Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk
Autor:
Małgorzata Leduchowska
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Sprzedawaj przez słuchawkę skutecznie!Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą
31% rabatu
19,26 zł
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,22 zł
![]()
Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjo-nalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług profes
34% rabatu
23,42 zł
35,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,37 zł
![]() Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor:
Zemke Ron
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
16% rabatu
49,29 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,21 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|