Okładka książki Przewaga konkurencyjna operatorów publicznych na rynku usług pocztowych w Unii Europejskiej
Na rynkach usług pocztowych w państwach członkowskich UE, w tym w Polsce, zachodzą zasadnicze zmiany, które są spowodowane postępującą liberalizacją.Tradycyjni monopoliści, jakimi byli obecni publiczni operatorzy pocztowi, tracą swoja uprzy
9% rabatu
40,86
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,79
Opakowanie Jakość usług turystycznych
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano za
9% rabatu
28,61
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,56
Okładka książki Determinanty innowacyjnego rozwoju przedsiębiorstw na przykładzie wybranych rodzajów usług
Podjęty temat uważam za uzasadniony zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki gospodarczej. Badania wychodzą naprzeciw aktualnym realiom rynku, wypełniają lukę w ważnej sferze działalności, jaką są innowacje w sektorze usług. Poddano
9% rabatu
42,67
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,61
Okładka książki Konsument na rynku usług
Konsument na rynku usług
Autor: Rosa Grażyna
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
.
32% rabatu
40,00
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,91
Okładka książki Sprzedaż z głową
Sprzedaż z głową
Autor: Tony Buzan
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Wyobraź sobie, że posiadasz nadzwyczajną cechę: możesz bez wysiłku przyswoić sobie nieograniczoną ilość informacji i w każdej chwili wywołać z pamięci to, co jest ci potrzebne. Wyobraź sobie, że masz magiczne okulary, które pozwalają ci prz
24% rabatu
29,46
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,40
Okładka książki Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
Książka łączy jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. Możemy znaleźć w niej perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą
28% rabatu
35,14
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,07
Okładka książki Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców ...
Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce str
34% rabatu
46,13
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,04
Okładka książki Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć..
Dura lex, sed lex twarde prawo, ale prawo. Musisz je znać, także w e-biznesieRozwój technologiczny i ekonomiczny e-commerce wymusza na e-sprzedawcach ciągłe dostosowywanie się do zmian legislacyjnych. Mnożą się przepisy krajowe oraz wytyczn
31% rabatu
30,89
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83
Okładka książki Podstawy działalności gosp. w turystyce REA - WSiP
Podręcznik niezbędny w nauce umiejętności związanych z podejmowaniem działalności gospodarczej. Treści dotyczą kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych) oraz T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprz
17% rabatu
35,93
43,04 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,87
Okładka książki Hotelarstwo cz. III Działalność recepcji FORMAT-AB
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa. Dopuszczony do użytku szkolnego. Rok dopuszczenia MEN: 2014.
20% rabatu
30,59
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,54
Okładka książki Jak przyjmować reklamacje
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br. Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które maj
19% rabatu
29,88
36,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,83
Okładka książki Plan kont z komentarzem handel, produkcja, usługi z suplementem elektronicznym
Kompendium wiedzy na temat zasad ewidencji operacji gospodarczych występujących w przedsiębiorstwach handlowych, produkcyjnych i usługowych. Obszerny komentarz do planu kont zawiera: - omówienie zasad funkcjonowania poszczególnych kont sy
14% rabatu
261,23
304,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 260,80
Okładka książki Hiperskok
Hiperskok
Autor: Hayes Tom
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych
19% rabatu
42,01
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,94
Okładka książki Promocja usług
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,- specyfikę promocji oraz charakterystykę j
28% rabatu
25,10
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,05
Okładka książki Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsięb...
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map bi
28% rabatu
35,86
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,78
Okładka książki Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.18 Prowadzenie sprzedaży
Zbiór zawiera 10 zestawów zadań testowych po 40 zadań w każdym oraz 10 zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.18. Prowadzenie sprzedaży. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawami programowymi d
17% rabatu
15,85
19,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,82
Okładka książki Telefonem w klienta
Telefonem w klienta
Wydawca: Sedno
wysyłka: niedostępny
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeni
45% rabatu
26,79
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,72
Okładka książki Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk
Sprzedawaj przez słuchawkę skutecznie!Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą
31% rabatu
19,26
28,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,22
Okładka książki Sektor usług profesjonalnych
Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjo-nalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług profes
34% rabatu
23,42
35,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,37
Okładka książki Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
16% rabatu
49,29
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,21
Liczba wyświetlanych pozycji:
29
30
31
32
33
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj