Podstawy działalności gosp. w turystyce REA - WSiP
Autor:
Renata Tylińska
Maria Wajgner
Wydawca:
WSiP
wysyłka: niedostępny
Podręcznik niezbędny w nauce umiejętności związanych z podejmowaniem działalności gospodarczej. Treści dotyczą kwalifikacji T.13 (Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych) oraz T.14 (Prowadzenie informacji turystycznej oraz sprz
17% rabatu
35,87 zł
43,04 zł
niedostępny
Hotelarstwo cz. III Działalność recepcji FORMAT-AB
Autor:
Pod red. Beaty Sawickiej
Wydawca:
Format-AB
wysyłka: niedostępny
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa. Dopuszczony do użytku szkolnego. Rok dopuszczenia MEN: 2014.
20% rabatu
30,54 zł
38,00 zł
niedostępny
Zeszyt ćwiczeń do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie). Omawia zagadnienia związane z praktyczną stroną obsługi konsumenta. Pokazuje te
45% rabatu
28,93 zł
52,60 zł
niedostępny
Jak przyjmować reklamacje
Autor:
Jeleńska Anna
Wydawca:
Forum Doradców Podatkowych
wysyłka: niedostępny
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br.
Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które maj
19% rabatu
29,83 zł
36,99 zł
niedostępny
Plan kont z komentarzem handel, produkcja, usługi z suplementem elektronicznym
Autor:
Gierusz Jerzy
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Kompendium wiedzy na temat zasad ewidencji operacji gospodarczych występujących w przedsiębiorstwach handlowych, produkcyjnych i usługowych. Obszerny komentarz do planu kont zawiera:
- omówienie zasad funkcjonowania poszczególnych kont sy
14% rabatu
260,80 zł
304,50 zł
niedostępny
Ciemna strona gastronomii
Autor:
Mołoniewicz Jan Marek
Wydawca:
MOJA Consulting
wysyłka: niedostępny
Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie.
Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?
A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportam
45% rabatu
41,58 zł
75,60 zł
niedostępny
Hiperskok Toma Hayesa ukazuje świat "pandemicznej ekonomii" - nowej gospodarki uwolnionej od przeszkód w rozwoju, funkcjonującej ponad granicami państw oraz ponad podziałami religijnymi, klasowymi i majątkowymi. Zdaniem autora rozwój nowych
19% rabatu
41,94 zł
52,00 zł
niedostępny
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.:- podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami,- specyfikę promocji oraz charakterystykę j
28% rabatu
25,05 zł
35,00 zł
niedostępny
Kapitał klienta w budowaniu wartości przedsięb...
Autor:
Caputa Wiesława
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność: ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map bi
28% rabatu
35,78 zł
50,00 zł
niedostępny
Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji A.18 Prowadzenie sprzedaży
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Zbiór zawiera 10 zestawów zadań testowych po 40 zadań w każdym oraz 10 zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.18. Prowadzenie sprzedaży. Testy zostały przygotowane zgodnie z podstawami programowymi d
17% rabatu
15,82 zł
19,00 zł
niedostępny
Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeni
45% rabatu
26,95 zł
49,00 zł
niedostępny
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk
Autor:
Małgorzata Leduchowska
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Sprzedawaj przez słuchawkę skutecznie!Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą
31% rabatu
19,22 zł
28,00 zł
niedostępny
Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjo-nalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług profes
34% rabatu
23,37 zł
35,60 zł
niedostępny
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor:
Zemke Ron
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie
17% rabatu
49,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Zakupy na obcasach
Autor:
Cunningham Jane
Roberts Philippa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!
Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.
Męskość to myślenie an
21% rabatu
27,45 zł
34,90 zł
niedostępny
Hotelarstwo cz. IV Usługi żywieniowe FORMAT-AB
Autor:
Pod red. Beaty Sawickiej
Wydawca:
Format-AB
wysyłka: niedostępny
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa. Dopuszczony do użytku szkolnego. Rok dopuszczenia MEN: 2014.
45% rabatu
20,90 zł
38,00 zł
niedostępny
Polskie wydanie książki zostało przygotowane wspólnie z Domem Maklerskim Banku Ochrony Środowiska, który jest w naszym kraju liderem w zastosowaniach Internetu do celów inwestycyjnych. Dzięki tej współpracy przekład amerykańskiego oryginału
25% rabatu
67,29 zł
89,25 zł
niedostępny
Słownik handlu zagranicznego polsko-angielsko-rosyjski / Słownik rozliczeń handlu zagranicznego polsko angielski / Słownik ubezpieczeń i gwarancji handlu zagranicznego polsko angielski
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Komplet słowników składających się z:
Słownika handlu zagranicznego polsko-angielsko-rosyjskiego
Słownik zawiera ponad 22 000 polskich haseł, zwrotów frazeologicznych przetłumaczonych na język angielski i rosyjski, łącznie ponad 50 000 zn
31% rabatu
81,69 zł
119,00 zł
niedostępny
Regulamin sprzedaży sklepu internetowego. Informacja konsumencka. Wzory z komentarzem i dokumentacją
Autor:
Mroczkowska Renata
Wydawca:
ODDK
wysyłka: niedostępny
Rewolucja w handlu elektronicznym i sprzedaży konsumenckiej (nowa ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Dz.U. poz. 827)
Do 25 grudnia 2014 r. każdy sprzedawca musi wdrożyć nowe obowiązki wynikające z ustawy, w tym m.in.
dos
14% rabatu
161,88 zł
189,00 zł
niedostępny
Rynek książki w Polsce 2014 - komplet 1-5
Autor:
Waszczyk Paweł
Dobrołęcki Piotr
Wydawca:
Biblioteka Analiz
wysyłka: niedostępny
Kompendium wiedzy o rynku wydawniczo-księgarskim:analiza zmian, prognozy rozwoju poszczególnych segmentów rynku wydawniczegoprezentacje największych firm wydawniczych, hurtowni i sieci księgarskich (charakterystyka firm, informacje o obrota
35% rabatu
51,72 zł
80,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|