Opakowanie Package Design Book
Package Design Book
Wydawca: TASCHEN
wysyłka: niedostępny
The winners of the Pentawards package design competition 2019–2020 Wherever you shop, be it online or in a brick-and-mortar store, the first thing you notice about a product is its packaging. The quality of the packaging has a significant i
22% rabatu
225,85
290,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 225,85
Okładka książki Strategiczne zarządzanie marketingiem
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa p
28% rabatu
13,54
18,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,54
Okładka książki Neuromarketing w Internecie
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorz
26% rabatu
44,30
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,30
Okładka książki Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najl
23% rabatu
38,25
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24
Okładka książki Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć ko
24% rabatu
171,20
224,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 167,22
Okładka książki Kreatywność w reklamie
Kreatywność w reklamie
Autor: Murdoch Anna
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
21% rabatu
23,52
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,52
Okładka książki Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa: Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkow
40% rabatu
41,09
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,09
Okładka książki Brandsplaining
Brandsplaining
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: niedostępny
Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed? In Bran
22% rabatu
57,46
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,46
Okładka książki Marketing nowych technologii i produktów B+R
Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają
26% rabatu
29,51
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,51
Okładka książki Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku
W rozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku”, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z
19% rabatu
16,06
19,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,06
Okładka książki Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyn
26% rabatu
29,59
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,59
Okładka książki Stwórz jednorożca Od idei po startup wart miliony
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013
48% rabatu
25,48
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48
Okładka książki Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki..
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu,
42% rabatu
28,44
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,16
Okładka książki Fast text. Jak pisać krótkie teksty w.2
Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pis
42% rabatu
28,44
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,16
Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
48% rabatu
20,75
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75
Okładka książki Przyszłość marketingu
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatn
20% rabatu
36,13
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,13
Okładka książki Mariaż nauki z praktyką
Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych prakty
20% rabatu
32,10
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,10
Okładka książki Współczesne narzędzia cyfryzacji organizacji
Cyfrowa transformacja prowadzi do kolejnych znacznych usprawnień: łączenia źródeł danych, optymalizacji procesów biznesowych, przetwarzania w czasie rzeczywistym nie tylko w ramach organizacji, lecz także ekosystemu partnerów, dając szanse
20% rabatu
32,10
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,10
Okładka książki Tworzyć gry
Tworzyć gry
Wydawca: Insignis Media
wysyłka: niedostępny
Game development jest jedną z najprężniej rozwijających się współcześnie branż. Dzięki sukcesom naszych rodzimych twórców wielu pasjonatów zainteresowało się pracą w gamedevie i wiąże z nią nadzieje na karierę i świetlaną przyszłość. Patryk
33% rabatu
26,98
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,82
Okładka książki 50 praw marketingu Kotarbińskiego
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
30% rabatu
44,92
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,92
Liczba wyświetlanych pozycji:
20
21
22
23
24
88
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj