![]()
The winners of the Pentawards package design competition 2019–2020
Wherever you shop, be it online or in a brick-and-mortar store, the first thing you notice about a product is its packaging. The quality of the packaging has a significant i
22% rabatu
225,85 zł
290,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 225,85 zł
![]() Strategiczne zarządzanie marketingiem
Autor:
Penc-Pietrzak Ilona
Wydawca:
Wydawnictwo Key Text
wysyłka: niedostępny
Książka jest przeznaczona dla wszystkich zainteresowanych poszerzeniem podstaw zarządzania strategicznego: studentów, konsultantów i menedżerów oraz tych, którzy pragną zaktualizować swoją wiedzę i budować przyszłość swoich firm z większa p
28% rabatu
13,54 zł
18,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,54 zł
![]() Neuromarketing w Internecie
Autor:
Pispers Ralf
Fischer Benjamin
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorz
26% rabatu
44,30 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,30 zł
![]() Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Autor:
Heath Chip Heath Dan
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najl
23% rabatu
38,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,24 zł
![]()
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.
„Badanie rynku. Jak zrozumieć ko
24% rabatu
171,20 zł
224,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 167,22 zł
![]()
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
21% rabatu
23,52 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,52 zł
![]() Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
Autor:
Don Sexton
Trump Donald J.
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa: Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkow
40% rabatu
41,09 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,09 zł
![]()
Brands profit by telling women who they are and how to be.
Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed?
In Bran
22% rabatu
57,46 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,46 zł
![]() Marketing nowych technologii i produktów B+R
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają
26% rabatu
29,51 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,51 zł
![]()
W rozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku”, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z
19% rabatu
16,06 zł
19,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,06 zł
![]() Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Autor:
Gotwald Beata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyn
26% rabatu
29,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,59 zł
![]() Stwórz jednorożca Od idei po startup wart miliony
Autor:
Grzegorz Kubera
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych!
Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013
48% rabatu
25,48 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48 zł
![]() Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki..
Autor:
Paul Ekman
Hadnagy Christopher
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu,
42% rabatu
28,44 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,16 zł
![]() Fast text. Jak pisać krótkie teksty w.2
Autor:
Joanna Wrycza-Bekier
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat
Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pis
42% rabatu
28,44 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,16 zł
![]() Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
48% rabatu
20,75 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75 zł
![]() Przyszłość marketingu
Autor:
Kaczorowska-Spychalska Dominika redakcja naukowa
Kalińska-Kula Magdalena
Mardosz-Grabowska Agata
Matuszewska-Kubicz Agata
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatn
20% rabatu
36,13 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,13 zł
![]() Mariaż nauki z praktyką
Autor:
Grażyna Golik-Górecka (red.)
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych prakty
20% rabatu
32,10 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,10 zł
![]() Współczesne narzędzia cyfryzacji organizacji
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Cyfrowa transformacja prowadzi do kolejnych znacznych usprawnień: łączenia źródeł danych, optymalizacji procesów biznesowych, przetwarzania w czasie rzeczywistym nie tylko w ramach organizacji, lecz także ekosystemu partnerów, dając szanse
20% rabatu
32,10 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,10 zł
![]()
Game development jest jedną z najprężniej rozwijających się współcześnie branż. Dzięki sukcesom naszych rodzimych twórców wielu pasjonatów zainteresowało się pracą w gamedevie i wiąże z nią nadzieje na karierę i świetlaną przyszłość. Patryk
33% rabatu
26,98 zł
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,82 zł
![]() 50 praw marketingu Kotarbińskiego
Autor:
Jacek Kotarbiński
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
30% rabatu
44,92 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,92 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|