Głównym celem pracy jest ukazanie roli serwisów zakupów grupowych (w tym zwłaszcza serwisu Groupon) w dystrybucji usług hotelarskich.
Przeprowadzone badania uwzględniły zarówno ocenę znaczenia serwisów zakupów grupowych na polskim rynku e-c
23% rabatu
76,72 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,72 zł
Twoja firma w social mediach wyd.3
Autor:
.Żukowski Marcin
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marke
44% rabatu
27,54 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,54 zł
Accounting is constantly evolving as a business vernacular. In general, it spans an extensive array of topics ranging from financial statements and audits to non-financial disclosures and accounting education. The scope of topics covered by
21% rabatu
54,37 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
wysyłka: niedostępny
Najnowsze środki komunikowania w dużym stopniu zmodyfikowały tradycyjne rodzaje komunikacji. Ludzie coraz rzadziej prowadzą bezpośrednie rozmowy. Wypierają je rozmaite formy komunikacji elektronicznej (poczta internetowa, komunikatory, fora
31% rabatu
27,64 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,64 zł
This stunningly illustrated book examines the
history of poster design and its relation to the
arts and broader culture.
The poster is a versatile marketing tool widely used from the 19th century to today for everything from political even
19% rabatu
204,67 zł
253,34 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 204,67 zł
Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Autor:
red. Augustyna Burlita
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
34% rabatu
32,83 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83 zł
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
37% rabatu
37,97 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97 zł
Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
34% rabatu
26,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł
Grywalizacja w organizacji. Rozwój zastsowań
Autor:
Lewandowska-Malec Izabela
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
Wysoko oceniam dokonany przez dr Izabelę Lewandowską wybór problematyki i przygotowanie monografii poświęconej mechanizmom grywalizacji i jej zastosowaniom w marketingu. Podjęta przez Autorkę tematyka jest interesująca poznawczo i ważna z p
27% rabatu
25,41 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,04 zł
Złów złotą rybkę w oceanie internetu!
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców
40% rabatu
23,81 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,81 zł
Encontramos dos capítulos en el libro, “Publicidad Impresa”, que nos acerca a diferentes trabajos realizados para medios como revistas, periódicos, panfletos, folletos de buzoneo o de mailing..., en definitiva, sobre papel, y “Publicidad de
19% rabatu
84,79 zł
104,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 84,79 zł
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu.
Założeniem monografii jest zbadanie
19% rabatu
40,30 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,30 zł
Tworzenie doświadczeń klientów
Autor:
Urbański Artur
Lucyna Dziewa
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy
37% rabatu
37,45 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,46 zł
Księga Adsów Twój przewodnik po dżungli social mediów
Autor:
Franciszek Georgiew
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinn
36% rabatu
31,26 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26 zł
Marketing na rynkach międzynarodowych
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagr
19% rabatu
40,22 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,22 zł
Zarządzanie ryzykiem w placówkach ochrony zdrowia
Autor:
Sasak Janusz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Działalność w zakresie ochrony zdrowia narażona jest na wiele zagrożeń związanych nie tylko ze sferą medyczną, ale też ekonomiczną czy techniczno-informatyczną. Rozwiązanie problemów połączone z reakcją na pojawiające się zagrożenia, czyli
27% rabatu
93,90 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 93,90 zł
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksy
21% rabatu
33,81 zł
42,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,94 zł
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała się bestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal” i zachwalanym jako biznesowa lektura obowiązkowa przez takie sławy jak Malcolm Gladwell, Tim Ferriss cz
36% rabatu
41,40 zł
64,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,40 zł
Włosi mieli faszyzm, Niemcy narodowy socjalizm, Anglosasi liberalizm, a Rosjanie komunizm. Zobacz pierwszy i jedyny polski -izm (Mesjanizm!) podrasowany i przełożony na język XXI wieku, w którym zmagania toczą się na rynkach finansowych, a
22% rabatu
26,42 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,42 zł
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.
Publikacja:
wypełnia lu
27% rabatu
65,22 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,22 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|