Okładka książki Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć ko
19% rabatu
180,97
224,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 175,03
Okładka książki Kreatywność w reklamie
Kreatywność w reklamie
Autor: Murdoch Anna
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.
21% rabatu
23,56
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56
Okładka książki Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing
Praktykuj wiedzę zdobytą na Uniwersytecie Donalda Trumpa: Błyskotliwe techniki promowania Twojej firmy Praktyczne sposoby przewidywania wielkości sprzedaży i zysków Metody zdobywania klientów, pokonywania konkurentów i zrozumienia uwarunkow
40% rabatu
41,19
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,19
Okładka książki Brandsplaining
Brandsplaining
Wydawca: Penguin Books
wysyłka: niedostępny
Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling 'fempowerment' back to us. But behind the go-girl slogans and the viral hash-tags has anything really changed? In Bran
22% rabatu
57,56
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,56
Okładka książki Marketing nowych technologii i produktów B+R
Autorzy książki dokładnie analizują zagadnienia marketingu nowych technologii w koordynacji z procesem badawczo-rozwojowym. Określają unikalny proces marketingowy i pułapki związane z przełożeniem nowej technologii na nowy produkt. Ba-dają
26% rabatu
29,56
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,56
Okładka książki Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku
W rozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku”, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z
46% rabatu
10,77
19,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,88
Okładka książki Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyn
26% rabatu
29,64
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64
Okładka książki Stwórz jednorożca Od idei po startup wart miliony
Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013
33% rabatu
32,73
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,73
Okładka książki Socjotechnika. Metody manipulacji i ludzki..
Człowiek jest istotą społeczną. To zrozumiałe, że każda część ciała informuje o emocjach danej osoby. Umiejętność świadomego korzystania z komunikacji niewerbalnej pomaga w zrozumieniu odczuć rozmówcy. Pomaga też w dostrzeżeniu dyskomfortu,
37% rabatu
31,12
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,29
Okładka książki Fast text. Jak pisać krótkie teksty w.2
Krótko, zwięźle i (przede wszystkim) na temat Zagłębiwszy się w otchłań internetu, można by dojść do wniosku, że sztuka pisania powoli zanika. Coraz więcej obrazów, coraz mniej słów, a te, które się tam znajdują... cóż, niekoniecznie są pis
36% rabatu
31,26
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26
Okładka książki Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasuje
33% rabatu
26,65
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75
Okładka książki Przyszłość marketingu
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatn
19% rabatu
36,19
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,19
Okładka książki Mariaż nauki z praktyką
Publikacja ta przedstawia realizację najlepszych praktyk w procesie wdrażania strategii marketingowych w wybranych firmach zagranicznych i polskich. Na tle teoretycznych rozważań dotyczących istoty, koncepcji i standardów najlepszych prakty
19% rabatu
32,16
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,16
Okładka książki Doskonałe Public Relations. Teorie, kontrowersje, debaty
Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii
21% rabatu
43,26
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,17
Okładka książki Superfani. Proste sposoby jak się wyróżnić, wyhodować swoje plemię i odnieść sukces w biznesie
Nie musisz zmieniać całego świata, aby zbudować udany biznes po prostu zmień czyjś świat. Łatwo jest tylko patrzeć na liczby. Ile polubień? Ile zakupów? Ile subskrypcji? Ale jako przedsiębiorcy musimy pamiętać, że za wszystkimi tymi danymi
45% rabatu
27,69
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,73
Okładka książki Współczesne narzędzia cyfryzacji organizacji
Cyfrowa transformacja prowadzi do kolejnych znacznych usprawnień: łączenia źródeł danych, optymalizacji procesów biznesowych, przetwarzania w czasie rzeczywistym nie tylko w ramach organizacji, lecz także ekosystemu partnerów, dając szanse
19% rabatu
32,16
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,16
Okładka książki Tworzyć gry
Tworzyć gry
Wydawca: Insignis Media
wysyłka: niedostępny
Game development jest jedną z najprężniej rozwijających się współcześnie branż. Dzięki sukcesom naszych rodzimych twórców wielu pasjonatów zainteresowało się pracą w gamedevie i wiąże z nią nadzieje na karierę i świetlaną przyszłość. Patryk
30% rabatu
27,88
39,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,30
Okładka książki 50 praw marketingu Kotarbińskiego
„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej
30% rabatu
45,00
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00
Okładka książki Otoczenie regulacyjne upraw i produkcji tytoniu w Polsce oraz znaczenie sektora tytoniowego dla gospodarki krajowej
Przedmiotem monografii jest szczegółowa i wieloaspektowa ocena wpływu otoczenia regulacyjnego na rozwój upraw i produkcję tytoniu w Polsce oraz oddziaływania norm prawnych na pozycję sektora tytoniowego w gospodarce krajowej. Analiza wybran
34% rabatu
32,83
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83
Okładka książki Lokowanie idei w reklamie
Książka ma wiele atutów. Bez wątpienia należą do nich trafnie wybrany temat, logiczna konstrukcja problemowa czy narracja Autorki, która wykorzystuje obszerny materiał źródłowy oraz literaturę z wielu dyscyplin naukowych. Na uwagę zasługują
21% rabatu
37,40
47,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,40
Liczba wyświetlanych pozycji:
19
20
21
22
23
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj