Partnerstwo benchmarkingowe przedsiębiorstw...
Autor:
Magdalena Szydełko
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Celem publikacji jest opracowanie referencyjnej metodyki benchmarkingu wewnątrzklastrowego o charakterze partnerskim. W książce przedstawiono wyniki pogłębionych i wieloaspektowych badań literaturowych oraz pracy koncepcyjnej. Dokonano upor
28% rabatu
46,60 zł
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,60 zł
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozowju regionalnym
21% rabatu
53,57 zł
68,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,57 zł
Efektywność działań marketingowych w mediach społ.
Autor:
Iwona Lupa-Wójcik
Wydawca:
Naukowe Sophia
wysyłka: niedostępny
Przedstawiona do recenzji książka prezentuje nowoczesne techniki, narzędzia oraz formy social media marketingu. Będzie stanowiła wartościową pozycję, głównie dla osób chcących zapoczątkować działalność marketingową w mediach społecznościowy
21% rabatu
62,25 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,25 zł
Biblia copywritingu w.2
Autor:
Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawca:
One Press / Helion
wysyłka: niedostępny
Na początku było słowo
Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skł
33% rabatu
26,65 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, głów
34% rabatu
52,57 zł
79,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,57 zł
KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU WOJSKA POLSKIEGO JAKO INSTYTUCJI ZAPEWNIAJĄCEJ BEZPIECZEŃSTWO
Autor:
GRZEGORZ KLEIN
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
"Zarówno temat pracy, jak i podjęte w niej zagadnienia badawcze mieszczą się w głównym nurcie ważnej i aktualnej tematyki badań nauk o bezpieczeństwie, a jednocześnie dotyczą wyjątkowo złożonego fragmentu istniejącej, lecz słabo zidenty?kow
38% rabatu
45,58 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,58 zł
LEKCJE MOJA DROGA DO DOBREGO ŻYCIA
Autor:
GISELE BUNDCHEN
Wydawca:
Wydawnictwo Literackie
wysyłka: niedostępny
Bestseller New York Timesa Supermodelka i filantropka Gisele Bndchen dzieli się swoją osobistą historią, przemyśleniami i prywatnymi fotografiami, opisując ludzi, wartości i wydarzenia, które ukształtowały jej życie. Podróż Gisele Bndchen r
37% rabatu
28,12 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,12 zł
Customer engagement is a customer’s voluntary contribution of resources to a firm’s marketing function, extending beyond financial patronage. In other words, it is a customer behavioural manifestation toward the brand or firm that goes beyo
18% rabatu
45,24 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,24 zł
Znają ją wszyscy, którzy mają profil na Instagramie. Szturmem podbiła Internet, publikując na swoim koncie ironiczne parodie zdjęć celebrytów. Beyonce, Celine Dion, Justin Bieber czy rodzina Kardashianów Lista jest naprawdę długa. Jej profi
42% rabatu
23,12 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,12 zł
Maria Parzuchowska, której zawdzięczamy kilka wcześniejszych opracowań na temat świętych obrazków, tym razem za ich pomocą ukazuje Dobro i Piękno zawarte w Bogu, a właściwie ukazuje Boga jako Dobro i Piękno, tak jak On przeżywany przez chrz
31% rabatu
4,13 zł
6,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,13 zł
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialno
20% rabatu
31,76 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu
34% rabatu
45,33 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,88 zł
Biblia ilustrowana (biało-złota)
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Olesiejuk Sp. z o.o.
wysyłka: niedostępny
Przestawione opowieści biblijne wskazują nie tylko drogę do wiary, ale są także źródłem mądrości dla dzieci i dorosłych. To piękne ilustrowane wydanie stanowi streszczenie ponad 50 historii ze Starego oraz ponad 60 historii z Nowego Testame
31% rabatu
11,64 zł
16,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,64 zł
Oficjalna publikacja firmowana przez Napoleon Hill Foundation
Konkretna recepta na uwolnienie potencjału własnego umysłu:
Dostrzeż sposobność za sprawą Kreatywnej Wizji!
Wyobraź sobie możliwości za pomocą Precyzyjnego Myślenia!
Ukierunkuj
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą.
Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, do
28% rabatu
27,96 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,96 zł
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę
33% rabatu
28,80 zł
43,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80 zł
Markiertheit, Markers. Phänomene im syntaktischen, semantischen und pragmatischen Bereich
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Atut
wysyłka: niedostępny
Siódmy zeszyt w serii Beiträge zur allgemeinen und vergleichenden Sprachwissenschaft przynosi m.in. artykuły: Jürgena Ehrenmüllera Wie viel steht „auf dem“ oder „am“ Spiel? Diatopische Markiertheit von konventionalisierten Spielphraseologis
48% rabatu
20,81 zł
40,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,81 zł
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw
Autor:
Ciszewska-Mlinaric Mariola
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Czy w XXI wieku dystans ma znaczenie dla międzynarodowego biznesu? Czy i w jaki sposób wpływa na funkcjonowanie przedsiębiorstw decydujących się na ekspansję zagraniczną?
Istnieje wiele argumentów przemawiających za tezą, że dystans – jako
23% rabatu
53,67 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,67 zł
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
Autor:
Howaniec Honorata
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisk
28% rabatu
60,08 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,26 zł
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie infor
25% rabatu
29,87 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,87 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|