![]()
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
28% rabatu
39,36 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36 zł
![]() Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Autor:
Giza-Poleszczuk Anna
wysyłka: niedostępny
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój prakty
19% rabatu
31,45 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,45 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
24,05 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,05 zł
![]()
Mit jest takim typem narracji, który najsilniej oddziałuje na ludzkie umysły. Nie jest to oddziaływanie konkretnej mitologii, ale sposób, w jaki jej elementy są wytwarzane i jak są ze sobą łączone. Istotny nie jest więc Herkules czy Meduza,
42% rabatu
19,41 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,41 zł
![]() Excelu w marketingu Sprawnie zaplanuj i rozlicz kampanie
Autor:
Wojciech Próchnicki
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
Excel, a w szczególności tabele przestawne, świetnie nadaje się do analizowania danych i tworzenia raportów na potrzeby marketingu. Podczas lektury tej książki Czytelnik dowie się, jak wykorzystać narzędzia Excela do analiz marketingowych.
26% rabatu
43,45 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,45 zł
![]() Nowe wyzwania archiwów
Autor:
Jabłońska Marlena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmie
14% rabatu
30,83 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł
![]()
Po raz pierwszy w historii możesz poznać sekrety Trumpa, jak myśleć śmiało, w WIELKIM FORMACIE, i jak osiągać to, na co naprawdę cię stać!
Donald J. Trump to człowiek symbol: to czysta definicja amerykańskiej historii sukcesu. Gwiazda telew
14% rabatu
29,89 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,89 zł
![]() Słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 3 słowników:
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Ros
31% rabatu
102,29 zł
149,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 102,29 zł
![]()
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego z
46% rabatu
14,46 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,46 zł
![]()
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturow
31% rabatu
30,89 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,89 zł
![]() Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
Autor:
Urban Wiesław
Siemieniako Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przyda
21% rabatu
26,74 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,74 zł
![]() Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego
Autor:
Polańska-Solarz Joanna
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketi
24% rabatu
52,20 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,20 zł
![]()
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania ? często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z
42% rabatu
25,37 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,89 zł
![]()
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki – ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które daje sztuka, i jak sztuka z mimetyczną precy
42% rabatu
28,25 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,17 zł
![]() Jak nowe technologie zmieniają biznes
Autor:
Ratnicyn Krzysztof
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, w
42% rabatu
21,91 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,96 zł
![]()
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najno
39% rabatu
28,74 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,74 zł
![]()
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego z
27% rabatu
45,90 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,90 zł
![]() Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
Autor:
Kołodziej Maciej
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zami
48% rabatu
46,28 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,28 zł
![]() Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym
Autor:
Wawrzyniec Rudolf
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw, bazującego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej złożonego otoczenia miast i reg
20% rabatu
19,03 zł
23,65 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,03 zł
![]() Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
31% rabatu
81,69 zł
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,69 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|