![]() Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Autor:
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
wysyłka: niedostępny
„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do
prob
12% rabatu
50,92 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,92 zł
![]() Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż
21% rabatu
39,40 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,40 zł
![]()
Ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest m
37% rabatu
25,29 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,29 zł
![]()
Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dos
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]()
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
28% rabatu
39,44 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,44 zł
![]() Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Autor:
Giza-Poleszczuk Anna
wysyłka: niedostępny
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój prakty
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł
![]()
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
33% rabatu
24,10 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,10 zł
![]()
The world's bestselling guide to negotiation.
Getting to Yes has been in print for over thirty years, and in that time has helped millions of people secure win-win agreements both at work and in their private lives. Including principles su
48% rabatu
31,20 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,47 zł
![]()
Mit jest takim typem narracji, który najsilniej oddziałuje na ludzkie umysły. Nie jest to oddziaływanie konkretnej mitologii, ale sposób, w jaki jej elementy są wytwarzane i jak są ze sobą łączone. Istotny nie jest więc Herkules czy Meduza,
42% rabatu
19,45 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,45 zł
![]() Excelu w marketingu Sprawnie zaplanuj i rozlicz kampanie
Autor:
Wojciech Próchnicki
Wydawca:
Wiedza i Praktyka
wysyłka: niedostępny
Excel, a w szczególności tabele przestawne, świetnie nadaje się do analizowania danych i tworzenia raportów na potrzeby marketingu. Podczas lektury tej książki Czytelnik dowie się, jak wykorzystać narzędzia Excela do analiz marketingowych.
26% rabatu
43,54 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,54 zł
![]() Nowe wyzwania archiwów
Autor:
Jabłońska Marlena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Archiwa, mimo że silnie osadzone w tradycji, muszą wybiegać w przyszłość, przewidywać, planować i bez wątpienia czerpać z nowoczesności po to, by ciągle się rozwijać. Każda dekada stawia przed nimi nowe wyzwania. Współcześnie muszą się zmie
14% rabatu
30,88 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,88 zł
![]()
Po raz pierwszy w historii możesz poznać sekrety Trumpa, jak myśleć śmiało, w WIELKIM FORMACIE, i jak osiągać to, na co naprawdę cię stać!
Donald J. Trump to człowiek symbol: to czysta definicja amerykańskiej historii sukcesu. Gwiazda telew
14% rabatu
29,94 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł
![]() Słownik biznesu Media Reklama Marketing Zarządzanie polsko-rosyjski rosyjsko-polski
Autor:
Kapusta Piotr
Wydawca:
DR Lex
wysyłka: niedostępny
Zestaw 3 słowników:
Rosyjsko-polski słownik biznesu. Media Reklama Marketing Zarządzanie zawiera 35 000 haseł i związków frazeologicznych z zakresu ekonomii, marketingu, mass mediów, reklamy, zarządzania. Zmiana systemu gospodarczego w Ros
31% rabatu
102,50 zł
149,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 102,50 zł
![]()
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego z
46% rabatu
14,49 zł
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,49 zł
![]()
Praca pana Kamila Łuczaja jest oryginalnym i ważnym wkładem w rozwój badań nad reklamą w naszym kraju (…). Zapoznanie czytelników i zaprezentowanie na polskim rynku najnowszych opracowań poświęconych tematyce reklamy w perspektywie kulturow
31% rabatu
30,96 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,96 zł
![]() Lojalność klientów Modele motywacja i pomiar
Autor:
Urban Wiesław
Siemieniako Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik dla studentów wyższych lat ekonomii oraz zarządzania i marketingu do wykładów specjalistycznych dotyczących zachowań konsumentów i budowy programów lojalnościowych oraz koncepcji marketingu indywidualnego. Może również być przyda
21% rabatu
26,79 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,79 zł
![]() Promocja kancelarii doradztwa podatkowego i biura rachunkowego
Autor:
Polańska-Solarz Joanna
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka powstała z myślą o doradcach podatkowych prowadzących jednoosobowe, małe i średnie firmy. Powinna zainteresować właścicieli kancelarii i osoby zarządzające kancelariami, które nie korzystają ze wsparcia specjalistów do spraw marketi
24% rabatu
52,30 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,30 zł
![]()
Lojalność wymaga uwagi, zaangażowania, planu. Wymaga również działania ? często trudnego i czasochłonnego. Jednak lojalny Klient nie kieruje się ceną, dostępnością, a nawet jakością. Liczy się dla niego wartość płynąca z faktu korzystania z
42% rabatu
25,43 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,43 zł
![]()
Art branding to podróż po świecie marketingu i sztuki – ujęta w formę esejów opowieść o ich wzajemnych relacjach. Książka pokazuje, jak globalne marki wprawnie otaczają się woalem wartości, które daje sztuka, i jak sztuka z mimetyczną precy
42% rabatu
28,32 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,32 zł
![]() Jak nowe technologie zmieniają biznes
Autor:
Ratnicyn Krzysztof
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Krzysztof Ratnicyn podpowiada, w jaki sposób biznes może efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje może robić to sektor małych i średnich firm oraz mikroprzedsiębiorstwa. Co więcej, w
42% rabatu
21,96 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,96 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|