![]()
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
– od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
– jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
– jak zgro
20% rabatu
47,03 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,03 zł
![]()
‘Magnificent ...groundbreaking ...a triumph’ Peter Frankopan, author of The Silk Roads ‘A masterpiece, a delight to read ...a rare and beautiful thing’ Gerard DeGroot, The Times What we consume has become the defining feature of our lives:
19% rabatu
46,67 zł
57,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,67 zł
![]()
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale r
33% rabatu
26,59 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,59 zł
![]()
Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz
23% rabatu
26,75 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,75 zł
![]()
Cool Japan"" to hasło, pod którym kryje się strategia promocji Japonii poza granicami kraju, prezentująca ją przez pryzmat tego, co interesuje młodych - popkulturę, modę i najnowsze technologie. Przeszło dekadę od wystartowania programu bad
30% rabatu
24,30 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,30 zł
![]() Blogi w procesie komunikacji marketingowej
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne
26% rabatu
33,21 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,21 zł
![]()
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach
25% rabatu
51,44 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,44 zł
![]() Market Leader Logistics Management
Autor:
Pilbeam Adrian
O'Driscoll Nina
Wydawca:
Pearson
wysyłka: niedostępny
Market Leader seria uzupełniająca to dodatkowe podręczniki do gramatyki oraz sześć specjalistycznych tytułów pozwalających dopasować kurs Market Leader do potrzeb konkretnej branży lub kierunku studiów. Poszczególne publikacje poświęcone są
16% rabatu
74,80 zł
88,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,80 zł
![]()
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacj
38% rabatu
28,92 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,92 zł
![]()
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,77 zł
![]()
„Menedżer z zawodu” został napisany przez praktyka niestroniącego od refleksji albo – inaczej – przez badacza akademickiego, który nie boi się sprawdzać na własnej skórze, co to znaczy kierować organizacją, brać na siebie odpowiedzialność,
44% rabatu
43,96 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,08 zł
![]()
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacj
42% rabatu
27,10 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,86 zł
![]() Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą
Autor:
Stasiak Halina
Wydawca:
SLOWA I MYSLI
wysyłka: niedostępny
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
42% rabatu
22,48 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,59 zł
![]()
Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę, przystępuje do rekonstrukcji świadomości ;typ
32% rabatu
20,30 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,30 zł
![]()
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonom
47% rabatu
18,52 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,52 zł
![]() Kreatywność językowa w reklamie
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej te
25% rabatu
25,34 zł
33,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,34 zł
![]() Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Autor:
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
wysyłka: niedostępny
„Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do
prob
12% rabatu
50,84 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,84 zł
![]() Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż
21% rabatu
39,32 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,32 zł
![]()
Ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki — opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest m
37% rabatu
25,23 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,23 zł
![]()
Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dos
31% rabatu
26,77 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,77 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|