![]() Psychologia sprzedaży- droga do sprawczości... +CD
Autor:
Mateusz Grzesiak
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Nowe, ekskluzywne wydanie z audiobookiem!
Sprzedaż jest wszędzie. Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie — za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a part
31% rabatu
40,59 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,59 zł
![]()
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Je
20% rabatu
35,74 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,74 zł
![]() Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.2
Autor:
Małgorzata Pańczyk
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami
17% rabatu
24,18 zł
28,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,18 zł
![]() Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
Autor:
Grażyna Golik-Górecka (red.)
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?
W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w two
25% rabatu
29,87 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,87 zł
![]()
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
– od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
– jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
– jak zgro
20% rabatu
47,12 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,12 zł
![]()
‘Magnificent ...groundbreaking ...a triumph’ Peter Frankopan, author of The Silk Roads ‘A masterpiece, a delight to read ...a rare and beautiful thing’ Gerard DeGroot, The Times What we consume has become the defining feature of our lives:
19% rabatu
46,75 zł
57,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,75 zł
![]()
Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale r
33% rabatu
26,65 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł
![]()
Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!
Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz
23% rabatu
26,80 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,80 zł
![]()
Cool Japan"" to hasło, pod którym kryje się strategia promocji Japonii poza granicami kraju, prezentująca ją przez pryzmat tego, co interesuje młodych - popkulturę, modę i najnowsze technologie. Przeszło dekadę od wystartowania programu bad
30% rabatu
24,35 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,35 zł
![]() Blogi w procesie komunikacji marketingowej
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja dotyczy aktualnego nurtu rozważań nad problematyką komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. Łączy w sobie wszechstronne studia teoretyczne i wyniki badań naukowych, stanowiące zasadniczą część książki. To rzetelne i merytoryczne
26% rabatu
33,27 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,27 zł
![]()
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach
25% rabatu
51,54 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,54 zł
![]() Market Leader Logistics Management
Autor:
Pilbeam Adrian
O'Driscoll Nina
Wydawca:
Pearson
wysyłka: niedostępny
Market Leader seria uzupełniająca to dodatkowe podręczniki do gramatyki oraz sześć specjalistycznych tytułów pozwalających dopasować kurs Market Leader do potrzeb konkretnej branży lub kierunku studiów. Poszczególne publikacje poświęcone są
16% rabatu
74,92 zł
88,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,92 zł
![]()
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacj
38% rabatu
28,99 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,99 zł
![]()
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]()
„Menedżer z zawodu” został napisany przez praktyka niestroniącego od refleksji albo – inaczej – przez badacza akademickiego, który nie boi się sprawdzać na własnej skórze, co to znaczy kierować organizacją, brać na siebie odpowiedzialność,
45% rabatu
43,67 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,07 zł
![]()
Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacj
42% rabatu
27,16 zł
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16 zł
![]() Droga do gwiazd. Jak budować wizerunek i markę osobistą
Autor:
Stasiak Halina
Wydawca:
SLOWA I MYSLI
wysyłka: niedostępny
Gwiazdy nigdy nie są perfekcyjne, doskonałe i trwałe. Często upadają, by już nie powstać. Zderzają się, tworząc rysy na swoim wizerunku. Przestają świecić, skazując się na przeciętność. Choć tego nie planowały, pewne ich zachowania i zanied
42% rabatu
22,54 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,54 zł
![]()
Nowa widownia Sławomira Czarneckiego to książka o promocji w kulturze i o promocji kultury. Autor, przyjmując założenie: im lepiej zrozumiemy odbiorcę, tym skuteczniej będziemy promować kulturę, przystępuje do rekonstrukcji świadomości ;typ
32% rabatu
20,35 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,35 zł
![]()
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonom
47% rabatu
18,57 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,57 zł
![]() Kreatywność językowa w reklamie
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej te
25% rabatu
25,38 zł
33,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,38 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|