Okładka książki Nowy PR
Nowy PR
Autor: Miotk Anna
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
owy PR to pierwsza polska książka opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR. Poznaj potencjał Nowego PR'u. Wykorzystuj najno
39% rabatu
28,80
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,80
Okładka książki Gwoździem w mózg
Gwoździem w mózg
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego z
27% rabatu
45,99
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,99
Okładka książki Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów
„Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym po zmianie przepisów” to publikacja, która przeprowadzi czytelnika przez kolejne etapy planowania działań marketingowych w Internecie zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Zami
48% rabatu
46,28
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,28
Okładka książki Marketing terytorialny w ujeciu relacyjnym
Marketing terytorialny zyskał w ostatnich latach znaczną popularność. Nawiązuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiębiorstw, bazującego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej złożonego otoczenia miast i reg
19% rabatu
19,06
23,65 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,06
Okładka książki Dictionary of Marketing Advertising and Management English-German
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
31% rabatu
81,86
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,86
Okładka książki Wörterbuch für Marketing Werbung und Management Russisch-Deutsch
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
31% rabatu
81,86
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,86
Okładka książki Wörterbuch für Marketing Werbung und Management Deutsch-Russisch
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
31% rabatu
81,86
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,86
Okładka książki Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English
Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst 25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft, Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations, Werbung und Marketing stammen.
19% rabatu
96,14
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 96,14
Okładka książki Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI)
Publikacja przybliża jedną z najpopularniejszych technik stosowanych w badaniach sondażowych - wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym. Autor zapoznaje czytelnika z możliwościami i ograniczeniami techniki CATI oraz charakteryzuje o
19% rabatu
33,77
41,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,77
audiobook
Okładka książki Zarządzanie sprzedażą - AUDIO - Audiobook
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robi
21% rabatu
19,62
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,62
Okładka książki Strumieniowanie energii klienta
„Orgazm zakupowy" jest momentowy; możemy zdefiniować go jako incydentalne stopienie się energii sprzedawcy i klienta. W rzeczywistości, tak jak w trakcie rozkoszy seksualnej, mamy do czynienia z wyzerowaniem racjonalnej, chłodnej, przemyśla
28% rabatu
34,42
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42
Okładka książki Testy kwalifikacja A.27 Org. i prow. kampanii rek.
Zbiór zawiera pięć zestawów zadań testowych oraz dziesięć zadań praktycznych przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej. Każdy zestaw zadań testowych zawiera 40 zadań. Test
17% rabatu
13,34
16,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,34
Okładka książki Prezentuj z pasją
Prezentuj z pasją
Autor: Jacek Rozenek
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Jacek Rozenek łączy perspektywę aktora oraz coacha po to, aby dać ci narzędzia do przemawiania z pasją. Przedstawia sprawdzone sposoby oraz elementy własnego know how, które były dostępne wcześniej wyłącznie dla uczestników jego warsztatów.
23% rabatu
30,64
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64
Okładka książki Tworzenie przekazu reklamowego. Kwalifikacja A.27.1. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy
Szkoły ponadgimnazjalne
Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej). Podręcznik omawia zagadnienia związane
16% rabatu
36,44
43,32 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,44
Okładka książki Narzędzia Google dla e-commerce
Narzędzia Google dla e-commerce
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
E-przedsiębiorco! Bądź widoczny w wyszukiwarce! Wyszukiwarka Google deklasuje rywali. W Polsce korzysta z niej około 97% internautów. Właściwie wszyscy. Kogo w niej nie widać, ten nie istnieje. A kto nie potrafi z Google’em skutecznie współ
31% rabatu
27,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45
Okładka książki Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teorię marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Mar
29% rabatu
49,29
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,29
Okładka książki Zagrożenia zdrowia publicznego
Książka stanowi kontynuację trzech poprzednich części dotyczących zagrożeń zdrowia publicznego. Podstawowym problemem analizowanym w części czwartej jest prewencja mająca na celu zapobieganie chorobom poprzez kontrolowanie czynników ryzyka
20% rabatu
103,57
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,57
Okładka książki Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.1
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich pr
17% rabatu
22,51
27,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,51
Okładka książki tak na marginesie strategii
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce. W kolejnych esejach, omawiając różn
42% rabatu
20,80
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,80
Okładka książki Silne marki osobiste zmieniają świat
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekar
42% rabatu
27,16
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,16
Liczba wyświetlanych pozycji:
38
39
40
41
42
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj