Z recenzji dr hab. Elżbiety Jędrych, prof. PŁ: We wszystkich dziedzinach biznesu sukces organizacji zależy od wiedzy i pomysłowości pracowników, ich motywacji i zaangażowania w efektywne działanie. Menedżerowie powinni umacniać te wartości
21% rabatu
29,84 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,84 zł
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W te
16% rabatu
33,52 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,52 zł
Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z
28% rabatu
42,30 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł
Prezentacja profesjonalna. Teoria i praktyka
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Szeroki zakres poruszonych zagadnień czyni z książki uniwersalny poradnik, niezwykle pożyteczny dla menedżerów, nauczycieli, trenerów oraz uczestników wszystkich typów kształcenia. Przemawia za tym również duży udział konkretnych informacji
21% rabatu
30,63 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,63 zł
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Autor:
Królewski Jarosław
Sala Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Bestseller
Nowe wydanie
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokon
22% rabatu
81,42 zł
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,42 zł
Zagrożenia zdrowia publicznego Część 3 Naukowe podstawy promocji zdrowia
Autor:
Michalak Jacek
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowiskowych i diagnozy sytuacji. W niniejszym tomie uwzględniono diagnozy zagrożeń zdrowia publicznego, pr
47% rabatu
68,42 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,42 zł
Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje
Autor:
Różycki Marek
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zbij zwierciadło handlowych złudzeń! Procesy sprzedaży i zakupu to jedne z tych procesów w biznesie, w których łatwo coś może pójść nie tak. Może zakończyć się dostarczeniem nie tego towaru czy usługi, jakich oczekiwał kupujący, niedotrzyma
37% rabatu
25,29 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,29 zł
Ludzie, z którymi odniesiesz sukces Właśnie awansowałeś i ze świetnego sprzedawcy stałeś się menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiłeś w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć w obszarze zarządzania powierzonym Ci zespołem. A może proces
31% rabatu
40,59 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,59 zł
Celem książki jest określenie podstawowych zasad prowadzenia przez bank działalności marketingowej. Kompleksowo omówiono najważniejsze elementy marketingu bankowego, mające duży wpływ na kształtowanie pozycji konkurencyjnej. Wyjaśniono równ
19% rabatu
36,36 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36 zł
Psychologia Sprzedaży droga do sprawczości niezależności i pieniędzy
Autor:
Mateusz Grzesiak
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim j
33% rabatu
26,65 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł
Kreowanie produktu turystyki kulturowej w muzeach etnograficznych na przykładzie Mazowsza i Pomorza
Autor:
Nowicka Klaudia
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
„No i po co nam w ogóle te muzea?” – takie przewrotne pytanie postawiła Anna Żakiewicz (2008) w odpowiedzi na liczne doniesienia medialne dotyczące spadku zainteresowania społeczeństwa polskiego tą formą obcowania z kulturą. Jednakże dane s
14% rabatu
25,22 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,22 zł
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe
32% rabatu
40,00 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,00 zł
W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem! Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegół
39% rabatu
24,15 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,15 zł
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednic
42% rabatu
20,23 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,23 zł
Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy idą na łatwiznę i wybierają drogę na skróty - rabaty! A przecież narzędzi promocyjnych, bardziej skutecznych niż standardow
42% rabatu
24,84 zł
43,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,84 zł
Marketing nieruchomości. Home branding praktycznie
Autor:
Łukasz Kruszewski
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski ""(...) cechy techniczne,
42% rabatu
26,01 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,01 zł
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?
Autor:
Tomasz Reich
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji. Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościow
42% rabatu
18,49 zł
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,49 zł
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści,
42% rabatu
21,38 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,38 zł
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
Autor:
Seth Godin
wysyłka: niedostępny
Pierwsza książka o marketingu pragnień Kim są zmianoholicy? Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą? Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym? Teraz małe jest wielkie&…, to niezwykła, intrygująca książka, która
21% rabatu
45,20 zł
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,20 zł
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego
Wydawca:
One Press
wysyłka: niedostępny
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy...
21% rabatu
26,17 zł
33,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,17 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|