![]() Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa
Autor:
Grzegorczyk Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczą
20% rabatu
28,08 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,08 zł
![]() Marketing płci w komunikowaniu politycznym
Autor:
Magdalena Jaworowicz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Płeć w wymiarze wizerunkowym jest komunikowana m.in. przez wygląd, mowę ciała, styl wypowiedzi, sposób bycia, ale również przez (przywoływane publicznie) działania w sferze prywatnej – szczególnie te polegające na odgrywaniu ról społecznych
19% rabatu
50,00 zł
62,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,00 zł
![]() Perswazyjny telemarketing 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania
Autor:
Bartłomiej Stolarczyk
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Skrzynka pełna udanych rozmów
„Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz sz
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł
![]() Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce Część 2
Wydawca:
Instytut Psychiatrii i Neurologii
wysyłka: niedostępny
Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce.
Zawiera trzy watki:
(1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki,
(2) rodzim
14% rabatu
25,70 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,70 zł
![]() Promocja zdrowia psychicznego Badania i działania w Polsce
Wydawca:
Instytut Psychiatrii i Neurologii
wysyłka: niedostępny
Monografia prezentuje prace badaczy i praktyków biorących aktywny udział w tworzeniu środowiska na rzecz promocji zdrowia psychicznego w Polsce.
Zawiera trzy watki:
(1) koncepcje i poglądy specjalistów dotyczące tej problematyki,
(2) rodzim
14% rabatu
25,70 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,70 zł
![]() Ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Komentarz
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Komentarz zawiera omówienie najważniejszych zagadnień odnoszących się do wielokrotnie nowelizowanej ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Stanowi ona podstawowy akt prawny określający obowiązki państwa w zakresie promoc
28% rabatu
142,98 zł
199,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 142,52 zł
![]()
Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sp
20% rabatu
94,88 zł
119,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 94,88 zł
![]() Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor:
Ries Laura
Al Ries
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki prze
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł
![]() Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Autor:
Eric Worre
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Otwórz się na nowe możliwości zawodowe
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym
37% rabatu
22,07 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,07 zł
![]()
Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów dz
14% rabatu
26,75 zł
31,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,75 zł
![]() Rozliczanie akcji promocyjnych Opodatkowanie i ewidencja
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych
20% rabatu
71,60 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 71,60 zł
![]()
Obraz wart więcej niż tysiąc słów
Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzy
31% rabatu
27,40 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,40 zł
![]()
Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych
28% rabatu
39,36 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,36 zł
![]() Zarządzanie w sporcie
Autor:
Filip Moterski
Paweł Kuźbik
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profe
25% rabatu
29,81 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,81 zł
![]()
Z recenzji dr hab. Elżbiety Jędrych, prof. PŁ: We wszystkich dziedzinach biznesu sukces organizacji zależy od wiedzy i pomysłowości pracowników, ich motywacji i zaangażowania w efektywne działanie. Menedżerowie powinni umacniać te wartości
22% rabatu
29,79 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,79 zł
![]()
Jak internet wpływa na zmiany postaw konsumentów? Jaki naprawdę jest jego zasięg? Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową w sieci? Co to jest Web 2.0 i jak wykorzystać ten trend w marketingu? Kim są polscy użytkownicy internetu? W te
16% rabatu
33,47 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,47 zł
![]() Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński
Autor:
Wróblewski Łukasz
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing mieści się wśród nich. Aby jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z
28% rabatu
42,21 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,21 zł
![]() Prezentacja profesjonalna. Teoria i praktyka
Autor:
praca zbiorowa
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Szeroki zakres poruszonych zagadnień czyni z książki uniwersalny poradnik, niezwykle pożyteczny dla menedżerów, nauczycieli, trenerów oraz uczestników wszystkich typów kształcenia. Przemawia za tym również duży udział konkretnych informacji
22% rabatu
30,57 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,57 zł
![]() E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy
Autor:
Królewski Jarosław
Sala Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Bestseller
Nowe wydanie
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokon
22% rabatu
81,17 zł
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,17 zł
![]() Zagrożenia zdrowia publicznego Część 3 Naukowe podstawy promocji zdrowia
Autor:
Michalak Jacek
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi trzecią część opracowania dotyczącego zagrożeń zdrowia publicznego. Dwie pierwsze publikacje dotyczyły uwarunkowań środowiskowych i diagnozy sytuacji. W niniejszym tomie uwzględniono diagnozy zagrożeń zdrowia publicznego, pr
47% rabatu
68,24 zł
129,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 68,24 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|