![]()
Książkę Rafała Janowicza &bdquoKomunikacja marketingowa w architekturze&rdquo przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści
31% rabatu
25,28 zł
36,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,28 zł
![]() Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik...
Autor:
Morawski Krzysztof
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Śmiało ruszaj w świat Internetu! Chodzi Ci po głowie pomysł na internetowy biznes? Rozkręcasz sklep internetowy? Masz firmową stronę i zastanawiasz się, jak ją wypromować? A może dopiero planujesz wesprzeć swoją firmę kanałem online i nie d
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]() Teoria estymacji w praktyce badań społecznych
Autor:
Kołodziejczyk Arkadiusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
W książce prezentowana jest problematyka związana z wykorzystaniem teorii estymacji w badaniach społecznych. W monografii znajdziemy zarówno podstawową ideę (filozofię) uogólniania wyników z próby losowej na populację, jak i bardziej szczeg
19% rabatu
32,32 zł
40,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,32 zł
![]()
Od kilkunastu lat zaobserwować można rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Świadczą o tym postawy menedżerów, którzy coraz częściej podejmowane decyzje uzależniają od informacji uzyskanej z badań. Niezbędna
26% rabatu
36,27 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,27 zł
![]()
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymi
27% rabatu
72,55 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,55 zł
![]()
Seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji,
31% rabatu
26,83 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,83 zł
![]()
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki, ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania, planowania i wdrażania owych projektów politycznych
24% rabatu
25,45 zł
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
![]() Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Fb
Autor:
Kerpen Dave
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zostań najpopularniejszą osobą w sieci! Wychodzisz wieczorem do baru - pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji - też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!Media społecznościowe są niczym największa impreza na świ
35% rabatu
25,46 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,46 zł
![]() Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie...
Autor:
Chris Guillebeau
Wydawca:
Illuminatio
Helion
wysyłka: niedostępny
Rób to, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować.przysłowie chińskieMasz dość harowania na czyjś rachunek? Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki? A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, kt
36% rabatu
31,26 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,26 zł
![]()
Temat podatności konsumentów na reklamę produktów finansowych jest materią niezwykle delikatną. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wpływ cały szereg czynników, często trudno uchwytnych i niejedn
28% rabatu
42,30 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł
![]()
Dr hab. Agnieszka Sitko-Lutek, prof. UMCS: Podjęta przez Autorkę problematyka ma charakter nowatorski i trafnie wypełnia lukę w polskiej literaturze naukowej. [...] Publikacja posiada walory naukowe, polegające na wieloaspektowej analizie p
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
![]() Czas celebrytów. Mediatyzacja życia publicznego
Autor:
Molęda-Zdziech Małgorzata
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski: Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjo
19% rabatu
63,02 zł
78,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,02 zł
![]()
Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych, w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu, że mamy do czynienia z kompletną pre
24% rabatu
36,08 zł
47,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,08 zł
![]() 200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski: Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związa
19% rabatu
44,43 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43 zł
![]()
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie s
24% rabatu
43,84 zł
58,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,84 zł
![]()
Co tysiąc głów, to nie jedna Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość ko
31% rabatu
25,45 zł
37,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
![]() Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że p
24% rabatu
26,98 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,98 zł
![]()
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko prz
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,86 zł
![]()
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wied
20% rabatu
47,38 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,38 zł
![]() Idealna dziewczyna. Historia życia słynnej modelki
Autor:
Strickland Jennifer
Wydawca:
Koinonia
wysyłka: niedostępny
W wieku ośmiu lat Jennifer Strickland weszła w świat mody, który miał ją doprowadzić do wielkiej kariery. Na zewnątrz wszystko wyglądało świetnie ? pracowała dla Giorgia Armaniego, reklamowała firmy, takie jak: Oil of Olay czy Mercedes Benz
31% rabatu
18,51 zł
26,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,51 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|