"W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to business. Recenzowana książka doskonale wpasowu
19% rabatu
34,74 zł
43,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,74 zł
Książka podpowie ci, jak:
- oddzielić ludzi od problemu
- koncentrować się na interesach, a nie stanowiskach
- ustalić jasne cele na początku negocjacji
- wspólnie wypracować rozwiązania satysfakcjonujące obie strony
35% rabatu
19,55 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,55 zł
Publikacja składa się z czterech części. Pierwsza to historia reklamy w Polsce i na świecie. Część druga dotyczy teorii reklamy i obejmuje analizę języka i obrazu w reklamie. Przybliża zagadnienia z zakresu psychologii reklamy, próbując odp
15% rabatu
31,38 zł
37,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,38 zł
Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
wysyłka: niedostępny
Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artyku
35% rabatu
31,10 zł
48,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,10 zł
W ciągu ostatnich dziesięciu lat marki prywatne detalistów rozwijały się w tempie dwukrotnie szybszym od słynnych marek producenckich. To wyzwanie, które wymaga niekonwencjonalnego i wyjątkowego podejścia zarówno od detalistów, jak i właści
19% rabatu
58,98 zł
73,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,98 zł
Czym jest projektowanie opakowań ?
Autor:
Calver Giles
Wydawca:
ABE Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Anatomia projektu
Opakowanie i forma, w której zostało zaprojektowane, ma do spełnienia klika prostych funkcji: umożliwia dystrybucję i przechowywanie produktów, pakuje produkt w sposób prosty acz skuteczny, informuje konsumentów o tym, jak
31% rabatu
47,67 zł
69,30 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
Prawo autorskie w reklamie i marketingu
Autor:
Brzozowska Monika
Wydawca:
LexisNexis
wysyłka: niedostępny
Prawo autorskie w marketingu i reklamie to przystępnie napisany poradnik, w którym zaprezentowano problematykę praw autorskich, zobrazowaną przykładami z sal sądowych. Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków zajmujących się prawem
14% rabatu
38,61 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,61 zł
Encyklopedyczne podstawy marketingu
Autor:
Wojciechowski Tadeusz
Wydawca:
Placet
wysyłka: niedostępny
Tak książka ma właśnie odpowiedzieć na pytania studentów, a wybrane przeze mnie bloki tematyczne odpowiadają podstawą wiedzy marketingowej i mam nadzieję ułatwią znalezienie i zrozumienie konkretnego tematu.
39% rabatu
39,08 zł
63,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,08 zł
Media i komunikowanie masowe
Autor:
Goban-Klas Tomasz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!
Książka:
¦ syntetyczna i aktualna – niezbędna w pracy i na studiach;
¦ przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje
19% rabatu
40,32 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,32 zł
Marketing Podręcznik akademicki
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu
Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem
Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produ
19% rabatu
44,36 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuj
21% rabatu
35,35 zł
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,35 zł
Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług
Autor:
Wereda Wioletta
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
W publikacji przedstawiono procedury zarządzania relacjami organizacji z klientem w perspektywie tworzenia wartości przedsiębiorstwa i jego strategii rozwojowej. Autorka dokonuje analizy procesu zarządzania relacjami oraz proponuje konstruk
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł
Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Poda
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł
Projektanci to myślące stworzenia; gromadzą w swoich głowach możliwie jak najwięcej materiału, jeszcze surowego, wymagającego dopiero "obróbki", a następnie tworząc, czerpią z niego. "Anatomia projektu" ukazuje, że nie ma rzeczy nieważnych,
48% rabatu
30,68 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,68 zł
„Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każd
48% rabatu
34,32 zł
66,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,32 zł
W publikacji omówiono następujące zagadnienia: - reklama w mediach, w tym w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także reklama prowadzona publicznie poza mediami, na bilboardach czy środkach komunikacji; - dystrybucja ulotek, gazetek i k
19% rabatu
72,70 zł
90,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,70 zł
Celem niniejszej publikacji jest przekazanie wiedzy i doświadczeń z zakresu merchandisingu osobom pragnącym wykonywać ten zawód. Znajdą tu one zarówno informacje na temat sztuki aranżacji wystaw, jak i wystroju wnętrz, oraz poznają narzędzi
35% rabatu
44,53 zł
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,53 zł
Publikacja ma na celu przedstawienie węzłowych problemów oznaczeń odróżniających w prawie Wspólnot Europejskich wynikających z Pierwszej Dyrektywy Rady Nr 89/104 mającej na celu zbliżanie ustawodawstwa Państw Członkowskich odnoszących się d
19% rabatu
47,67 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
Leksykon zawiera około 200 terminów z zakresu marketingu i dziedzin pokrewnych. Każdy tytuł hasła zawiera tytuł angielski, choć większość pojęć funkcjonuje tylko w języku angielskim, ponieważ marketing rozwinął się przede wszystkim w USA, g
27% rabatu
25,48 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,48 zł
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym oprac
23% rabatu
26,35 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,35 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|