Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak ró
19% rabatu
39,59 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59 zł
Czy w rozmowie handlowej dopasowujesz się do kultury swojego partnera, czy raczej narzucasz swoją? Czy wiesz, co dzięki temu zyskujesz? A może coś tracisz? Autorka zestawia podstawy zwyczajów biznesowych w różnych krajach z technikami rozmó
18% rabatu
28,78 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,78 zł
Kreowanie wizerunku w biznesie i polityce Br
Autor:
Grażyna Białopiotrowicz
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
Buduj swój wizerunek profesjonalnie, skorzystaj ze sprawdzonej wiedzy zawartej w tej książce! Na to, jak jesteśmy odbierani przez innych, pracujemy przez całe życie. Chcemy tego, czy nie wciąż dostarczamy ludziom informacji na swój temat i
21% rabatu
31,44 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,44 zł
Książka, na przykładach opakowań w możliwie najszerszym zakresie form i materiałów, wyczerpująco opisuje cykl życia opakowania - od etapu projektu i produkcji, poprzez dystrybucję i sprzedaż detaliczną, aż po jego utylizację.
34% rabatu
58,97 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,97 zł
Książka Anne Mette Kjar to przystępne wprowadzenie do coraz istotniejszego w naukach politycznych pojęcia rządzenia (governance). Autorka pokazuje w niej, w jaki sposób pojęcie to jest stosowane w administracji publicznej i polityce, w stos
34% rabatu
26,25 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł
Klucz do VITO. Dotrzeć do ważnego klienta...
Autor:
Anthony Parinello
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Kim jest VITO? VITO to bardzo ważny członek firmy, który posiada zwierzchnictwo nad wszystkimi jej pracownikami. To on decyduje, czy proponowana przez ciebie transakcja zostanie zawarta. Jeśli nie przekonasz VITO, sprzedaż nie dojdzie do sk
20% rabatu
39,72 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,72 zł
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formułowania strategii marketingowej w przedsiębiorstwach turystycznych oraz wyróżnienie czynników umożliwiających uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku usług turystycznych. Szcz
21% rabatu
29,94 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł
Słownik sloganów reklamowych
Autor:
Spychalska Marta
Hołota Marcin
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
To zbiór wybranych sloganów reklamowych, które pojawiły się w reklamach telewizyjnych po 1996 roku, a które weszły do słownictwa codziennego. Slogany uporządkowane są alfabetycznie i opisane. Słownik podaje też nazwę i kategorię reklamowane
19% rabatu
44,36 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36 zł
SPRZEDAWAJ JAK ZAWODOWIEC!
W najnowszym wydaniu swojej klasycznej już książki, Deszcz zamówień, Ford Harding pokazuje krok po kroku, jak możesz prawdziwym asem w sprzedaży usług twojej firmy – nawet jeśli nigdy w życiu nie zajmowałeś się sp
14% rabatu
59,97 zł
69,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,97 zł
Marketing polityczny w teorii i praktyce
wysyłka: niedostępny
Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego
Marketing polityczny i kampanie wyborcze w USA
Wyborca na rynku politycznym
Public relations w polityce
Lobbing jako strategia promocji interesów grupowych
19% rabatu
19,51 zł
24,15 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,51 zł
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżni
26% rabatu
36,27 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,27 zł
Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z trudem walczą o przetrwanie, albo już poległy w walce. I nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie miał nastąpić
20% rabatu
47,67 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67 zł
Logo Przewodnik dla projektantów
Autor:
Evamy Michael
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
To nieodzowny każdemu projektantowi i grafikowi przewodnik po świecie współcześnie stosowanych logo, będących jednocześnie źródłem wiedzy i inspiracji. Jak pokazują przykłady, forma logo może być efektem twórczej pracy projektanta, jak i wy
21% rabatu
85,88 zł
109,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,88 zł
Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą.
Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dot
19% rabatu
31,51 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,51 zł
Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach:
koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;
strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy,
24% rabatu
60,36 zł
79,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,36 zł
Procesy kategoryzacji i zniekształcenia pamięciowe w reklamie
Autor:
Alicja Grochowska
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
Autorka książki analizuje szereg znanych i nieznanych reklam, korzystając z najnowszych badań psychologii poznania i psychologii emocji, by pokazać mechanizmy, jakie rządzą odbiorem reklam, oraz by wskazać możliwości praktycznego kreowania
36% rabatu
25,35 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,35 zł
Merchandising w małych i dużych firm handlowych
Autor:
Witek Lucyna
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i
24% rabatu
29,78 zł
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,78 zł
Reklama jest dźwignią handlu? Nieprawda! Reklama jest czymś znacznie więcej: trybami, dzięki którym działa światowy biznes, olejem, dzięki któremu te tryby mogą sprawnie pracować, silnikiem, który je napędza, paliwem spalanym przez ten siln
38% rabatu
12,40 zł
19,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,40 zł
"W bogatej literaturze polskiej, dotyczącej marketingu stosunkowo najrzadziej, i to fragmentarycznie, poruszana jest problematyka marketingu przemysłowego, zwanego też marketingiem business to business. Recenzowana książka doskonale wpasowu
19% rabatu
34,74 zł
43,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,74 zł
Książka podpowie ci, jak:
- oddzielić ludzi od problemu
- koncentrować się na interesach, a nie stanowiskach
- ustalić jasne cele na początku negocjacji
- wspólnie wypracować rozwiązania satysfakcjonujące obie strony
35% rabatu
19,55 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,55 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|