Okładka książki Zastosowania badań marketingowych
Zastosowania badań marketingowych
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wy
24% rabatu
44,57
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,57
Okładka książki Media i komunikowanie masowe
- syntetyczny i aktualny - niezbędny w pracy i na studiach - przedstawia rolę mediów i komunikowania w życiu społecznym - prezentuje rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne
19% rabatu
43,63
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,63
Okładka książki Marketing sukcesu Partnering
Marketing sukcesu Partnering
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Nie jest to kolejny podręcznik akademicki, ale niekończąca się opowieść wzbogacona doświadczeniami autora i jego refleksjami. Fenomen tej książki tkwi również w bardzo barwnym, charakterystycznym języku. Książka ta jest nową jakością na pol
19% rabatu
36,36
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36
Okładka książki Role i umiejętności menedżerskie
Role i umiejętności menedżerskie
Autor: Penc Józef
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Pozycja traktująca o skutecznych liderach w skutecznym działaniu, o tym, jacy powinni być menedżerowie, jakie wypełniają funkcje i w jaki sposób, jak postępują, a jak powinni postępować jako ludzie czynu, którym powierza się majątek narodow
19% rabatu
44,43
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,43
Okładka książki Usługi marketing i zarządzanie
Usługi marketing i zarządzanie
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją u
27% rabatu
41,67
56,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,67
Okładka książki Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowa-cyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdzi
32% rabatu
26,79
39,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,79
Okładka książki Zarządzanie marketingowo-logistyczne. Wartość i efektywność
Podręcznik kierowany jest do studentów ekonomii, zarządzania i marketingu na uczelniach wyższych, jako lektura do takich przedmiotów, jak: Podstawy Marketingu, Zarządzanie i Planowanie Marketingowe, Zarządzanie Logistyką, a także przedmiotó
27% rabatu
24,02
33,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,02
Okładka książki Marketing polityczny Studium porównawcze
Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej – stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kamp
19% rabatu
32,23
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23
Okładka książki Marketing dla prawników
Zapewne „zalewu adwokatów” nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo „wyparcia z rynku” zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Ty
27% rabatu
50,23
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,23
Okładka książki Promocja System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Książka znana i ceniona zarówno przez wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu oraz studiów menedżerskich, jak i praktyków zajmujących się działalnością promocyjną na co dzień. Uhonorowana Nagrodą Indywidual
19% rabatu
44,36
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36
Opakowanie Marketing usług turystycznych
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marke
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Okładka książki Więzi partnerskie na rynku przedsiębiorstw
W gospodarce światowej obserwuje się tendencję do zacieśniania współpracy między przedsiębiorstwami i osiągania w ten sposób przewagi konkurencyjnej. Wybór partnera rynkowego oraz właściwe zarządzanie partnerstwem to obecnie niezwykle poszu
26% rabatu
29,45
40,01 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,45
Okładka książki Jak zostać mistrzem marketingu
Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe &raquozasady&laquo na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często
42% rabatu
22,74
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,74
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu
Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami br
21% rabatu
51,21
65,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,21
Okładka książki Wiek propagandy
Wiek propagandy
wysyłka: niedostępny
Książka ukazuje rosnącą rolę informacji i propagandy we współczesnym świecie, pozwala rozróżnić propagandę, perswazję i edukację, przedstawia formy i mechanizmy skutecznej perswazji zarówno w bezpośrednich kontaktach międzyludzkich, jak i u
19% rabatu
36,28
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,28
Okładka książki Systemy promocji przedsiębiorstw
Systemy promocji przedsiębiorstw
Autor: Drzazga Marek
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Promocja - rozumiana jako system służący do komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem ¦— nabrała szczególnego znaczenia na przełomie wieków XX i XXI. Wynika to w dużej mierze z faktu, że w wielu wysoko rozwiniętych państwach zaostrzył
33% rabatu
26,06
39,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,06
Okładka książki Zdobywanie dobrego publicity na 101 sposobów
Książka proponuje 101 pomysłów, które można z łatwością zastosować w każdej firmie. Książka ta jest przewodnikiem, który krok po kroku poprowadzi nas od jednej do drugiej dobrej rady, a wszystkie te propozycje opierają się na wieloletnich d
31% rabatu
23,12
33,60 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,12
Okładka książki Lojalność com
Lojalność com
Wydawca: IFC Press
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie relacjami z klientami: budowanie podstaw Współczesne narzędzia CRM: technika, Internet i inne Zwycięzcy.com: aplikacje świata realnego Przekształcanie produktów w usługi: strategie rozwijające rentowny dialog
31% rabatu
56,34
81,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,34
Okładka książki Klienci com
Klienci com
Wydawca: IFC Press
wysyłka: niedostępny
Autorka analizuje podejście do klienta, jakie winno cechować sieciowych biznesmenów. Profesjonalność, niezawodność i łatwość obsługi internetowego serwisu to gwarancja sukcesu - konkurencja rośnie, warto więc dokładnie poznać zamieszczone w
31% rabatu
70,78
102,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,78
Opakowanie System informacyjny marketingu przedsiębiorstw
W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu, proces modelowania systemu informacyjnego m
26% rabatu
30,91
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,91
Liczba wyświetlanych pozycji:
85
86
87
88
89
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj