Opakowanie Kompendium wiedzy o marketingu
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie taki
19% rabatu
32,23
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,23
Opakowanie Marketing usług turystycznych
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i mark
19% rabatu
55,75
69,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,75
Okładka książki Kreowanie informacji Media relations
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media rel
19% rabatu
23,43
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,43
Okładka książki Opieka zdrowotna aspekty rynkowe i marketingowe
Podręcznik zawierający całościowy opis mechanizmów rynkowych i reguł marketingu w opiece zdrowotnej. Autorka szczególną uwagę zwraca na specyfikę tych usług, podkreślając, że nie wszystkie mechanizmy, sprawdzone w innych sferach gospodarki,
19% rabatu
47,67
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,67
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne Podręczni
Autorka analizuje procesy komunikowania politycznego z punktu widzenia teorii i praktyki politycznej, poświęcając dużo miejsca: - uczestnikom procesu komunikowania politycznego - aktorom politycznym, mediom masowym i obywatelom, a także - k
19% rabatu
36,28
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,28
Okładka książki Sprzedaż i charakter
Sprzedaż i charakter
Wydawca: Rebis
wysyłka: niedostępny
Iwona Majewska-Opiełka jest psychologiem i doradcą rozwojowym. Pracuje w Polsce, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Jest autorką kilku książek, m.in. Drogi do siebie i Umysłu lidera, oraz wielu artykułów. Życie w XXI wieku wymaga wielu now
39% rabatu
27,81
45,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,81
Okładka książki Marketing z Google Jak wejść na pierwszą pozycję? + CD
Na początku lat 90., kiedy Internet stał się dostępny dla prywatnych użytkowników, zaczęto dostrzegać, jaki niesie ze sobą potencjał reklamowo-promocyjny. Okazał się on idealnym środowiskiem do rozwoju małych firm, które przeistoczyły się w
19% rabatu
39,59
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,59
Okładka książki Cywilizacja mediów Reklama Internet Prezentacja Scenariusze zajęć
Książka dla nauczyciela zawiera opisy realizacji zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej. Scenariusze jednostek metodycznych zawierają: - cele lekcji - opis przebiegu - szczegółowe informacje o sposobach realiza
19% rabatu
4,04
5,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,04
Okładka książki Marketing na rynku nieruchomości
Marketing na rynku nieruchomości
Autor: Stachura Ewa
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości
24% rabatu
42,23
55,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,23
Okładka książki Plan marketingowy
Plan marketingowy
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym p
24% rabatu
46,00
60,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,00
Okładka książki Czemu służy grafika użytkowa
Wiek XXI postawił przed grafikami trudne, ale interesujące wyzwania. Ich źródłem są nowe technologie, czy choćby nowe sposoby współpracy z klientami i odbiorcami. Ci zaś, są lepiej niż kiedykolwiek zorientowani w sprawach designu, globalnyc
19% rabatu
63,82
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,82
Okładka książki Dictionary of marketing terms angielsko-polski polsko-angielski
Słownik zawiera ponad 20 000 haseł obejmujących m.in. planowanie i realizację koncepcji marketingowych, ustalanie cen, promocję, dystrybucję idei, towarów i usług, kanały komunikowania się i zachowanie konsumentów oraz ogólne terminy biznes
27% rabatu
72,06
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 72,06
Opakowanie Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Książka zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktyczne
19% rabatu
44,36
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36
Okładka książki Marketing w organizacjach non-profit
W publikacji zaprezentowano sposoby tworzenia strategii marketingowej i formułowania celów marketingu-mix, dokonano m.in. przeglądu przesłanek „myślenia strategicznego” w organizacjach non-pro?t oraz interesująco opisano proces formułowania
19% rabatu
37,97
47,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,97
Okładka książki Rozwój nowego produktu
Rozwój nowego produktu
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce Autor prezentuje nowoczesne metody strukturyzacji i programowania procesu rozwoju nowego produktu, jego projektowania i testowania oraz zarządzania portfelem projektów w procesie rozwoju nowego produktu, a także trendy i prognozy
26% rabatu
45,10
60,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,10
Okładka książki Prawo reklamy i promocji
Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji. Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprz
14% rabatu
117,09
136,49 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 117,09
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne
Autorka analizuje procesy komunikowania politycznego z punktu widzenia teorii i praktyki politycznej, poświęcając dużo miejsca: - uczestnikom procesu komunikowania politycznego - aktorom politycznym, mediom masowym i obywatelom, a także -
19% rabatu
36,28
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,28
Okładka książki Metody Data Mining w analizowaniu i prognozowaniu kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw
Prezentowana praca przedstawia zastosowanie metod Data Mining do analizy i prognozowania kondycji ekonomicznej (finansowej i majątkowej) przedsiębiorstw. Metody Data Mining nie są jeszcze zbyt popularne i szeroko stosowane w Polsce. Zalicza
19% rabatu
36,36
45,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,36
Okładka książki Marketing bezposredni i interaktywny
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają
24% rabatu
46,80
61,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,80
Okładka książki Marketing Podręcznik akademicki
Książka, którą należy mieć pod ręką na uczelni i w pracy! Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketing
19% rabatu
44,36
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,36
Liczba wyświetlanych pozycji:
84
85
86
87
88
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj