Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim oto
30% rabatu
34,14 zł
49,00 zł
niedostępny
Społeczny wizerunek partii politycznych
Autor:
Dolińska Dorota
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Prezentowana książka łączy teorię oraz praktykę funkcjonowania partii politycznych w Polsce, ma także wymiary komunikologiczne – analizuje teorię i praktykę politycznych public reliations. Książka w sposób interesujący podejmuje wiele wątkó
24% rabatu
26,48 zł
35,00 zł
niedostępny
Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminów i pojęć, wprowadza w główne zagadnienia, by
27% rabatu
36,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej – organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach
30% rabatu
83,84 zł
119,00 zł
niedostępny
Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Autor:
Barlow Janelle
Moller Claus
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom.
Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy?
Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta?
Ja
17% rabatu
57,57 zł
69,00 zł
niedostępny
Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym.
Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
27% rabatu
36,25 zł
49,90 zł
niedostępny
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
Autor:
Podobas Izabela
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej liderów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i op
21% rabatu
31,46 zł
40,00 zł
niedostępny
Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR.
Stanowi równ
27% rabatu
39,88 zł
54,90 zł
niedostępny
Jak się rozwijać, by rozwinąć skrzydła? Czyli jak
Autor:
Burzyńska Iwona
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
Prezentowany poradnik stanowi propozycję dla wszystkich, którzy przymierzają się do zmian w swoim życiu zawodowym, szukają pracy, przekwalifikowują się, chcą awansować lub pragną po prostu poświęcić więcej refleksji swoim sukcesom i porażko
19% rabatu
31,45 zł
39,00 zł
niedostępny
Public relations Polski w okresie kandydowania do Unii Europejskiej
Autor:
Ryniejska-Kiełdanowicz Marta
wysyłka: niedostępny
Public relations Polski w okresie kandydowania do Unii Europejskiej.
22% rabatu
18,12 zł
23,10 zł
niedostępny
Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
wysyłka: niedostępny
Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.
Autorzy publikowanych artyku
35% rabatu
31,03 zł
48,00 zł
niedostępny
Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Poda
19% rabatu
31,45 zł
39,00 zł
niedostępny
Public Relations w bankach wirtualnych
Autor:
Macierzyński Michał
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji f
30% rabatu
37,31 zł
53,00 zł
niedostępny
Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Autor:
Tworzydło Dariusz
wysyłka: niedostępny
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Z
44% rabatu
18,37 zł
33,00 zł
niedostępny
Public relations w czasach mp3 i internetu
wysyłka: niedostępny
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferenc
31% rabatu
31,58 zł
46,00 zł
niedostępny
Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Autor:
Olędzki Jerzy
Tworzydło Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania?
Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie
27% rabatu
39,88 zł
54,90 zł
niedostępny
Kreowanie informacji Media relations
Autor:
Jabłoński Wojciech
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media rel
27% rabatu
21,06 zł
29,00 zł
niedostępny
Komunikowanie polityczne i publiczne Podręczni
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Autorka analizuje procesy komunikowania politycznego z punktu widzenia teorii i praktyki politycznej, poświęcając dużo miejsca:
- uczestnikom procesu komunikowania politycznego - aktorom politycznym, mediom masowym i obywatelom, a także
- k
27% rabatu
34,25 zł
47,15 zł
niedostępny
Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktyczne
27% rabatu
39,88 zł
54,90 zł
niedostępny
Komunikowanie polityczne i publiczne
Autor:
Dobek-Ostrowska Bogusława
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Autorka analizuje procesy komunikowania politycznego z punktu widzenia teorii i praktyki politycznej, poświęcając dużo miejsca:
- uczestnikom procesu komunikowania politycznego - aktorom politycznym, mediom masowym i obywatelom, a także
-
27% rabatu
34,25 zł
47,15 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|