Okładka książki Public relations Społeczne wyzwania
Public relations Społeczne wyzwania
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Spoczywa na nas obowiązek zapewnienia bogatszego dostępu do źródeł informacji o public relations, które stało się nieodłączną częścią komunikacji społecznej na całym świecie. PR jest bowiem komunikowaniem się każdej organizacji ze swoim oto
30% rabatu
34,14
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Społeczny wizerunek partii politycznych
Prezentowana książka łączy teorię oraz praktykę funkcjonowania partii politycznych w Polsce, ma także wymiary komunikologiczne – analizuje teorię i praktykę politycznych public reliations. Książka w sposób interesujący podejmuje wiele wątkó
24% rabatu
26,48
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne
Nowoczesny podręcznik akademicki do nauk o komunikowaniu. Obejmuje problematykę związaną z porozumiewaniem społecznym, politycznym i publicznym. Autorka daje jasne definicje podstawowych terminów i pojęć, wprowadza w główne zagadnienia, by
27% rabatu
36,25
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations w sferze publicznej
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej – organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach
30% rabatu
83,84
119,00 zł
niedostępny
Okładka książki Klient ma zawsze rację Reklamacja to prezent
Jeden niezadowolony klient powie o tym średnio dziewięciu innym osobom. Dlaczego odpowiednie reakcje na reklamację są tak ważne i jak mogą wpłynąć na reputację całej firmy? Jak umiejętnie i skutecznie mówić "nie", aby nie urazić klienta? Ja
17% rabatu
57,57
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne
To nowoczesny podręcznik akademicki wprowadzający w najważniejsze zagadnienia nauki o komunikowaniu społecznym, politycznym i publicznym. Szczególną uwagę przywiązano do kwestii profesjonalizacji komunikowania politycznego, obecności konsul
27% rabatu
36,25
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych
Polityczny public relations służy kształtowaniu wizerunku partii politycznych i jej li­derów. Stosowany umiejętnie pomaga osiągnąć sukces, przegranych może wznieść na szczyty władzy, a faworytów pogrążyć. Stosuje go każdy rodzaj władzy i op
21% rabatu
31,46
40,00 zł
niedostępny
Opakowanie Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Podręcznik akademicki adresowany do studentów uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii oraz innych nauk społecznych i studiów specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi równ
27% rabatu
39,88
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak się rozwijać, by rozwinąć skrzydła? Czyli jak
Prezentowany poradnik stanowi propozycję dla wszystkich, którzy przymierzają się do zmian w swoim życiu zawodowym, szukają pracy, przekwalifikowują się, chcą awansować lub pragną po prostu poświęcić więcej refleksji swoim sukcesom i porażko
19% rabatu
31,45
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations Polski w okresie kandydowania do Unii Europejskiej
Public relations Polski w okresie kandydowania do Unii Europejskiej.
22% rabatu
18,12
23,10 zł
niedostępny
Opakowanie Problemy i wyzwania public relations w świetle badań i praktyki
Oddajemy do rak czytelników kolejny tom artykułów będących efektem dyskusji oraz prezentacji podczas Kongresu Public Relations, który odbywa się w siedzibie rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania. Autorzy publikowanych artyku
35% rabatu
31,03
48,00 zł
niedostępny
Okładka książki Kryzysowe public relations
Kryzysowe public relations
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Jak przedstawić kryzys, aby opis i relacje w mediach sprzyjały jego rozwiązaniu? Jak zarządzić kryzysem? Autorka prezentuje sytuacje kryzysowe, które dotknęły spółki giełdowe, instytucje publiczne, samorządy lokalne, małe i duże firmy. Poda
19% rabatu
31,45
39,00 zł
niedostępny
Okładka książki Public Relations w bankach wirtualnych
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji f
30% rabatu
37,31
53,00 zł
niedostępny
Okładka książki Macierz celów wizerunkowych w procesie oceny efektów public relations
Niniejsza publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Wśród jej głównych wyróżników znajduje się nie tylko prezentacja opracowanej przez autora metody badawczej, ale również możliwości jej zastosowania w zarządzaniu wizerunkiem firmy. Z
44% rabatu
18,37
33,00 zł
niedostępny
Opakowanie Public relations w czasach mp3 i internetu
Niniejsze opracowanie jest kolejnym tomem opracowań z dziedziny public relations. Publikacja ta powstała w oparciu o konferencje PR, które od wielu lat odbywają się w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, konferenc
31% rabatu
31,58
46,00 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Public relations – biała czy czarna magia zarządzania? Podręcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez PR. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie
27% rabatu
39,88
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Kreowanie informacji Media relations
Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media rel
27% rabatu
21,06
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne Podręczni
Autorka analizuje procesy komunikowania politycznego z punktu widzenia teorii i praktyki politycznej, poświęcając dużo miejsca: - uczestnikom procesu komunikowania politycznego - aktorom politycznym, mediom masowym i obywatelom, a także - k
27% rabatu
34,25
47,15 zł
niedostępny
Opakowanie Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju
Książka zawiera najnowszą wiedzę o funkcjach i roli społecznej pełnionej przez public relations. Inicjuje nową w polskiej literaturze dyskusję o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktyczne
27% rabatu
39,88
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikowanie polityczne i publiczne
Autorka analizuje procesy komunikowania politycznego z punktu widzenia teorii i praktyki politycznej, poświęcając dużo miejsca: - uczestnikom procesu komunikowania politycznego - aktorom politycznym, mediom masowym i obywatelom, a także -
27% rabatu
34,25
47,15 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
6
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj