Okładka książki Komunikowanie polityczne 2.0
Komunikowanie polityczne 2.0
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Tom 22. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej wspólnie z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. "Autora interesuje przede wszystkim to, jak budować skuteczne i długofalowe strategie komunikacyjne, uwzględniające nie tyl
32% rabatu
33,10
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej...
Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest jeden: gdy
31% rabatu
23,93
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations a demokracja
W książce Public relations a demokracja autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę pub
27% rabatu
24,41
33,60 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing i PR w czasie rzeczywistym
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek? Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyska
27% rabatu
50,48
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikacje w rozmowie 2
Komunikacje w rozmowie 2
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
37% rabatu
23,17
37,00 zł
niedostępny
Okładka książki Public Relations
Public Relations
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Najnowsze, zmienione i poszerzone wydanie klasycznej już publikacji dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnień pochodnych. Główne obszary tematyczne to m.in.: - Podstawowe pojęcia, istota, cechy tożsamości
27% rabatu
101,54
139,00 zł
niedostępny
Okładka książki Etyka w zawodzie specjalistów Public Relations
Jeszcze do niedawna naturalnym było używanie określenia ""etosu zawodowego"" - i nie był to ani slogan reklamowy, ani komunał. Etos zawodowy odnosił się do szczególnie rozumianej rzetelności zawodowej - rzetelności, która była nie tylko wys
21% rabatu
33,77
43,00 zł
niedostępny
Opakowanie Badanie i projektowanie komunikacji 2
Badanie i projektowanie komunikacji 2
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria projektowanie komunikacji jest wydawana przez Instytut dziennikarstwa i komunikacji społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników zakładu projektowania komunikacji,
31% rabatu
26,73
39,00 zł
niedostępny
Opakowanie Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
Recenzowany zbiór obejmuje 16 prac prezentujących różnorodne aspekty wykorzystania marketingu politycznego, public relations i reklamy politycznej w kampanii wyborczej. Jest to tematyka niezwykle ważna we współczesnej politologii, jako że p
25% rabatu
26,89
35,70 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations
Public relations
Autor: Bussey Cathy
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy
28% rabatu
32,12
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Funkcjonalność stron internetowych banków a zachowania nabywców na rynku usług bankowych
Głównymi celami prezentowanej publikacji są: • przedstawienie specyfiki decyzji podejmowanych przez nabywców produktów bankowych, czynników tych decyzji oraz procesu decyzyjnego na rynku usług bankowych, • określenie obszarów funkcjonalnoś
45% rabatu
17,32
31,50 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations w Internecie
Public relations w Internecie
Wydawca: Astrum
wysyłka: niedostępny
Czym jest e-PR? Jak wykorzystać narzędzia internetowe we współczesnym public relations? Czy dzięki nim działania takie stają się bardziej skuteczne? Jakie zagrożenia dla funkcjonowania przedsiębiorstw niesie ze sobą Internet? Odpowiedzi na
35% rabatu
22,80
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sun Tzu. Sztuka wojny
Sun Tzu. Sztuka wojny
Wydawca: Studio Emka
wysyłka: niedostępny
Kilka słów o... Sztuka wojny uważana jest za podstawową lekturę dla światowych przedsiębiorców poszukujących mistrzowskiej strategii. Karen McCreadie z powodzeniem udało się przekształcić niewątpliwą mądrość zawartą w oryginalnym dziele, w
42% rabatu
20,35
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Deszcz pieniędzy
Deszcz pieniędzy
Autor: Ike Schultz
Wydawca: One Press Helion
wysyłka: niedostępny
Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy! Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy
31% rabatu
27,36
39,90 zł
niedostępny
Opakowanie Komunikacje w rozmowie 1
Komunikacje w rozmowie 1
Wydawca: Libron
wysyłka: niedostępny
Seria „Projektowanie komunikacji” jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji
31% rabatu
25,19
36,75 zł
niedostępny
Okładka książki Etyka Public Relation
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej —
19% rabatu
24,97
31,00 zł
niedostępny
Okładka książki Dziennikarz i doradca public relations
Dziennikarz i doradca public relations
Autor: Poręba Mira
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
Publikacja zawiera charakterystykę zawodu dziennikarza oraz doradcy public relations w kontekście ustalenia granicy między prawem powszechnie a prawem wewnętrznie obowiązującym. Odnosi się do możliwości uznania dziennikarzy i doradców publi
19% rabatu
41,89
52,00 zł
niedostępny
Opakowanie Ten wredny PR 2009
Ten wredny PR 2009
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
Nie obrażajmy się na PR, bo bez niego nie ma polityki. I nie bądźmy hipokrytami. Jak polityk nie stosuje PR, mówimy, że jest mdły i nudny. Jak stosuje -- mamy pretensje. Katarzyna Kolenda-Zaleska Śmieszy mnie, gdy partie wynajmują aktorów
27% rabatu
21,30
29,00 zł
niedostępny
Opakowanie Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu
Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. r
19% rabatu
43,50
54,00 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations we współczesnym świecie:
Public relations we współczesnym świecie:
Autor: Jerzy Olędzki
Wydawca: Aspra
wysyłka: niedostępny
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczn
34% rabatu
25,92
39,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
2
3
4
5
6
6
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj