Okładka książki Sprzedaż produktów i usług reklam. podr. EKONOMIK
Przeznaczenie podręcznika: zawód: technik organizacji reklamy kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dok
9% rabatu
30,46
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Hiperszwindel. Jak oszukują nas hipermarkety...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach, ale również wkraczając do centrów miast i niszc
28% rabatu
42,91
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Testy przygotowujące do egzaminu z kwalifikacji T.13 Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych
Wydanie dostosowane do kwalifikacji HGT.07 zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja HGT.07. Przygotowanie imprez i usług turystycznych, typ szkoły: technikum; 328 zadań. Testy przygotowujące do egzamin
11% rabatu
26,74
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Planowanie i ocena sposobu żywienia ćw. 1
Zbiór ćwiczeń Planowanie i ocena żywienia to nowoczesny zestaw zadań przygotowujący ucznia technikum lub słuchacza kursu do egzaminu z kwalifikacji T.15. Organizacja żywienia i usług gastronomicznych. Każdy rozdział ćwiczeń poprzedzony jest
11% rabatu
26,74
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Planowanie i ocena sposobu żywienia ćw. cz.2
Zbiór ćwiczeń ,,Planowanie i ocena żywienia"" to nowoczesny zestaw zadań przygotowujący ucznia technikum lub słuchacza kursu do egzaminu z kwalifikacji T.15. Organizacja żywienia i usług gastronomicznych. Każdy rozdział ćwiczeń poprzedzony
11% rabatu
26,74
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki BHP w branży hotelarskiej. Podręcznik do kształcenia zawodow
BHP w branży hotelarskiej. Podręcznik do kształcenia zawodow
13% rabatu
58,68
67,80 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pracownia obsługi turystycznej. Technik obsługi turystycznej
Pracownia obsługi turystycznej. Technik obsługi turystycznej
13% rabatu
61,36
70,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Myśl jak oszust
Myśl jak oszust
Wydawca: Agora
wysyłka: 48h
Oszustwo to najstarsza gra świata. Wszyscy bierzemy w niej udział i przeważnie przegrywamy. Ma bardzo wiele obliczy: małe szachrajstwa, genialne intrygi, triki iluzjonistyczne, manipulacje handlowe, zjawiska nadprzyrodzone, teorie spiskowe,
36% rabatu
28,81
44,99 zł
Dodaj
do koszyka
audiobook
Okładka książki Gen sprzedawcy - Audiobook
Gen sprzedawcy - Audiobook
Autor: Zych Robert
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak n
28% rabatu
27,89
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dywersyfikacja handlu zagranicznego a rozwój gospodarczy
Specjalizacja i dywersyfikacja w teorii ekonomii Od teorii do empirii - metody pomiaru stopnia dywersyfikacji handlowej Panelowe metody estymacji stosowane w badaniach ewolucji dywersyfikacji handlowej w procesie rozwoju ekonomicznego Związ
22% rabatu
46,11
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Żywienie i usługi gastr. cz.II Tech. gast. z tow.
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauczania zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych w zakresie kwalifikacji T.6. Sporządzanie potraw i napojów.Dopuszczony do użytku szkolnego.OD AUTOREK:Szanowni Państwo,decyz
11% rabatu
34,76
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot.
Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w
18% rabatu
23,65
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Żywienie i usługi gastronomiczne część 1. Technologia gastronomiczna z towaroznawstwem
Podręcznik do nowej podstawy programowej przeznaczony do nauczania zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych w zakresie kwalifikacji T.6. Sporządzanie potraw i napojów. Dopuszczony do użytku szkolnego.
11% rabatu
34,76
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i pod
45% rabatu
37,95
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rynek usług transportowych w Polsce
Rynek usług transportowych w Polsce odgrywa bardzo ważną rolę w całej gospodarce i szybko się zmienia, dostosowując się do przemian na otwartym rynku europejskim i światowym. - określili podstawowe, teoretyczne problemy badawcze z uwzględn
20% rabatu
51,87
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Organizacja produkcji gastronomicz. Kwal. T.15.2
Podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych, realizujący treści materiału zawartego w drugiej części kwalifikacji T.15.2 (Organizacja produkcji gastronomicznej).Obejmuje tematy dotyczące planowania prod
13% rabatu
41,47
47,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zabójcze lekarstwa i zorganizowana przestępczość, czyli jak koncerny farmaceutyczne niszczą opiekę zdrowotną
W swojej najnowszej przełomowej książce Peter C Gtzsche odkrywa przed Czytelnikiem oszustwa branży farmaceutycznej, które jprzedstawiciele nie licząc się z życiem i zdrowiem pacjentów fałszują wyniki badań i stosują kłamliwe chwyty marketin
38% rabatu
34,06
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rynek usług morskiej żeglugi wycieczkowej
Publikacja jest oryginalnym opracowaniem wypełniającym lukę na polskim rynku wydawniczym. Nie ma zwartej publikacji, ani w obszarze ekonomiki transportu morskiego ani ekonomiki turystyki, tak wyczerpująco i interesująco prezentującej zagadn
22% rabatu
46,11
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pozyskiwanie klientów
Pozyskiwanie klientów
Autor: Gitte Heter
Wydawca: BC.edu
wysyłka: 48h
Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś więcej niż tylko telefonowanie i pisanie listów reklamowych. Istotnym aspektem akwizycji jest planowane działanie, przekonanie o własnej wartości i jakości swoich u
28% rabatu
10,68
14,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Usługi kelnerskie. Kwalifikacja T.10. Podręcznik do nauki za
Usługi kelnerskie. Kwalifikacja T.10. Podręcznik do nauki za
13% rabatu
57,04
65,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
4
5
6
7
8
60
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj