![]()
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii m
40% rabatu
34,34 zł
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,34 zł
![]() Marketing produktu politycznego
Autor:
Zajdowski Karol
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i
19% rabatu
33,87 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,87 zł
![]() Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Autor:
Liczmańska Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznes
14% rabatu
30,83 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,83 zł
![]() Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor:
Rosenberg Alex
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
40% rabatu
24,04 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,17 zł
![]() Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor:
Szczepański Jarek
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
34% rabatu
32,29 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,29 zł
![]()
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczaso
23% rabatu
42,09 zł
54,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,09 zł
![]()
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu.
Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w
36% rabatu
31,76 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,76 zł
![]() Mistrzowskie prezentacje
Autor:
Agata Rzędowska
Jerzy Rzędowski
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”?
Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę mult
38% rabatu
24,55 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,17 zł
![]()
Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych
14% rabatu
30,58 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,58 zł
![]()
Projektowanie doświadczeń to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane
39% rabatu
47,09 zł
77,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,09 zł
![]()
"Jak wyjść zwycięsko ze wszystkich sporów i negocjacji – w pożądanym przez Ciebie kierunku?
Jak uchronić się przed presją i manipulacją i w jaki sposób trafnie odczytać ukryte intencje przeciwnika?
Jak skutecznie bronić swoich interesów i
45% rabatu
22,12 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,12 zł
![]()
Kolekcja pod patronatem Prof. Normana Daviesa
Marsz Armii Andersa nie ma sobie równych w historii: sto dwadzieścia tysięcy ludzi przeszło
dwanaście tysięcy kilometrów. Rozsypani po „nieludzkiej ziemi” Polacy stawili się na wezwanie generała
41% rabatu
14,78 zł
24,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,78 zł
![]() Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Autor:
Wrona Renata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Marka kobiety w biznesie
28% rabatu
39,42 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,42 zł
![]() Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor:
Mateusz Brzeźniak
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: niedostępny
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjo
44% rabatu
16,70 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,60 zł
![]()
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wy
34% rabatu
34,47 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,47 zł
![]() Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
16% rabatu
24,56 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,56 zł
![]() Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
20% rabatu
8,29 zł
10,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,29 zł
![]() Video marketing w mediach społecznościowych...
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe,
34% rabatu
23,57 zł
35,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,57 zł
![]() Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
Autor:
Wojciech Budzyński
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
23% rabatu
34,42 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł
![]() Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesny..
Autor:
Monika Zajakowska
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje
28% rabatu
42,93 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,93 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|