![]()
"Jak wyjść zwycięsko ze wszystkich sporów i negocjacji – w pożądanym przez Ciebie kierunku?
Jak uchronić się przed presją i manipulacją i w jaki sposób trafnie odczytać ukryte intencje przeciwnika?
Jak skutecznie bronić swoich interesów i
45% rabatu
22,12 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,12 zł
![]()
Kolekcja pod patronatem Prof. Normana Daviesa
Marsz Armii Andersa nie ma sobie równych w historii: sto dwadzieścia tysięcy ludzi przeszło
dwanaście tysięcy kilometrów. Rozsypani po „nieludzkiej ziemi” Polacy stawili się na wezwanie generała
41% rabatu
14,78 zł
24,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,78 zł
![]() Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Autor:
Wrona Renata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Marka kobiety w biznesie
28% rabatu
39,42 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,42 zł
![]() Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor:
Mateusz Brzeźniak
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: niedostępny
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjo
40% rabatu
17,90 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,60 zł
![]()
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wy
34% rabatu
34,47 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,47 zł
![]() Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
16% rabatu
24,56 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,56 zł
![]() Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
20% rabatu
8,29 zł
10,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,29 zł
![]() Video marketing w mediach społecznościowych...
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe,
34% rabatu
23,57 zł
35,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,57 zł
![]() Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
Autor:
Wojciech Budzyński
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
23% rabatu
34,42 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł
![]() Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesny..
Autor:
Monika Zajakowska
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje
28% rabatu
42,93 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,93 zł
![]() Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Autor:
Jabłoński Artur
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pi
36% rabatu
22,21 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,87 zł
![]() Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływ
24% rabatu
48,42 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,42 zł
![]()
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
34% rabatu
64,99 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 64,99 zł
![]() Marketing mechanizmy gry rynkowej
Autor:
Szwacka-Mokrzycka Joanna
Wydawca:
SGGW
wysyłka: niedostępny
Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny.Punktem wyjścia rozważań jest przedstawienie różnych koncepcji marketingu w poszukiwaniu wspólnego mianownika dla nich.Przedstawione zostały ponadto specyficzne cechy marketingu w ujęciu sektorowym.
19% rabatu
16,13 zł
20,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,13 zł
![]()
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualne
40% rabatu
18,08 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,08 zł
![]()
Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do
23% rabatu
34,42 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł
![]() Jedna kampania do wolności Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
Autor:
Magdalena Pawłowska
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz zyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożąda
33% rabatu
32,66 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,66 zł
![]() Skuteczna sprzedaż Model który zwiększy Twoje zyski
Autor:
Maciej Sasin
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
12 aspektów skutecznej sprzedaży
To nie jest kolejna teoretyczna książka o sprzedaży, chociaż jest skierowana właśnie do ludzi związanych z sprzedażą. Ta publikacja dotyka kluczowych obszarów i kompetencji stojących za technikami i strateg
47% rabatu
25,92 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,95 zł
![]()
Autorzy pokazują, że architektura, moda i rodzący się rynek reklamy doby transformacji nie tylko tworzyły jej obrazową przestrzeń, ale także dostarczały namacalnych uzasadnień dla przyjętego kierunku przemian. Kolejne teksty wydobywają char
30% rabatu
29,25 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,25 zł
![]()
Wykonywanie pracy zawodowej wymaga kompetencji zawodowych oraz osobistego zaangażowania. Obydwa komponenty łączy w sobie kultura pracy, będąca indywidualną, niepowtarzalną cechą każdego człowieka. Rzutuje ona na kulturę organizacyjną firmy,
19% rabatu
48,39 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,39 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|