Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor:
Rosenberg Alex
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
40% rabatu
23,94 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,97 zł
Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor:
Szczepański Jarek
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
34% rabatu
32,35 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,35 zł
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu.
Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w
36% rabatu
31,84 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,84 zł
Mistrzowskie prezentacje
Autor:
Agata Rzędowska
Jerzy Rzędowski
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”?
Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę mult
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych
14% rabatu
30,63 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,63 zł
Projektowanie doświadczeń to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane
39% rabatu
47,20 zł
77,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł
"Jak wyjść zwycięsko ze wszystkich sporów i negocjacji – w pożądanym przez Ciebie kierunku?
Jak uchronić się przed presją i manipulacją i w jaki sposób trafnie odczytać ukryte intencje przeciwnika?
Jak skutecznie bronić swoich interesów i
44% rabatu
22,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,18 zł
Kolekcja pod patronatem Prof. Normana Daviesa
Marsz Armii Andersa nie ma sobie równych w historii: sto dwadzieścia tysięcy ludzi przeszło
dwanaście tysięcy kilometrów. Rozsypani po „nieludzkiej ziemi” Polacy stawili się na wezwanie generała
41% rabatu
14,82 zł
24,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,82 zł
Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Autor:
Wrona Renata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Marka kobiety w biznesie
28% rabatu
39,50 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,50 zł
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor:
Mateusz Brzeźniak
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: niedostępny
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjo
44% rabatu
16,74 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,74 zł
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wy
34% rabatu
34,54 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
16% rabatu
24,60 zł
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,60 zł
Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
20% rabatu
8,30 zł
10,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,30 zł
Video marketing w mediach społecznościowych...
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe,
34% rabatu
23,62 zł
35,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,62 zł
Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
Autor:
Wojciech Budzyński
Wydawca:
Poltext
wysyłka: niedostępny
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
21% rabatu
35,37 zł
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48 zł
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesny..
Autor:
Monika Zajakowska
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje
28% rabatu
43,01 zł
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,01 zł
Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Autor:
Jabłoński Artur
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pi
37% rabatu
21,92 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,92 zł
Content marketing i social media
Autor:
Stawarz-García Barbara
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publik
30% rabatu
51,64 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,56 zł
Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływ
24% rabatu
48,51 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,51 zł
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
34% rabatu
65,13 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,13 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|