Okładka książki Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Teraz strategia jest prosta! Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
40% rabatu
23,94
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,97
Okładka książki Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Teraz strategia jest prosta! Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
34% rabatu
32,35
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,35
Okładka książki Strategia błękitnego oceanu Początek
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu. Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w
36% rabatu
31,84
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,84
Okładka książki Mistrzowskie prezentacje
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”? Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę mult
36% rabatu
25,45
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45
Opakowanie Turystyka i turysta nad Bałtykiem
Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych
14% rabatu
30,63
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,63
Okładka książki Projektowanie doświadczeń
Projektowanie doświadczeń to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane
39% rabatu
47,20
77,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20
Okładka książki Kremlowska szkoła negocjacji
Kremlowska szkoła negocjacji
Autor: Igor Ryżow
Wydawca: Fronda
wysyłka: niedostępny
"Jak wyjść zwycięsko ze wszystkich sporów i negocjacji – w pożądanym przez Ciebie kierunku? Jak uchronić się przed presją i manipulacją i w jaki sposób trafnie odczytać ukryte intencje przeciwnika? Jak skutecznie bronić swoich interesów i
44% rabatu
22,18
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,18
Okładka książki W gruzach na szczycie…
Kolekcja pod patronatem Prof. Normana Daviesa Marsz Armii Andersa nie ma sobie równych w historii: sto dwadzieścia tysięcy ludzi przeszło dwanaście tysięcy kilometrów. Rozsypani po „nieludzkiej ziemi” Polacy stawili się na wezwanie generała
41% rabatu
14,82
24,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,82
Okładka książki Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Marka kobiety w biznesie
28% rabatu
39,50
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,50
Okładka książki Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjo
44% rabatu
16,74
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,74
Okładka książki Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wy
34% rabatu
34,54
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54
Okładka książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Książka Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie pomaga osobom zdobywającym zawód technik organizacji reklamy przygotować się do egzaminu potwierdzającego kwalifikację A
16% rabatu
24,60
29,40 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,60
Okładka książki Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
20% rabatu
8,30
10,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,30
Okładka książki Video marketing w mediach społecznościowych...
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe,
34% rabatu
23,62
35,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,62
Okładka książki Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
21% rabatu
35,37
44,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,48
Okładka książki Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesny..
Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje
28% rabatu
43,01
60,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,01
Okładka książki Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pi
37% rabatu
21,92
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,92
Okładka książki Content marketing i social media
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publik
30% rabatu
51,64
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,56
Okładka książki Marketing Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku
Praca prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na kwestie marketingu zarówno z punktu widzenia ekonomii, jak i zarządzania. W zaprezentowanym przez autorów ujęciu marketing to nie tylko wiedza o technikach, narzędziach i sposobach oddziaływ
24% rabatu
48,51
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,51
Okładka książki Wskaźniki marketingowe
Wskaźniki marketingowe
Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu – od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik
34% rabatu
65,13
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,13
Liczba wyświetlanych pozycji:
32
33
34
35
36
89
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj