Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organiza
42% rabatu
19,65 zł
34,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,65 zł
Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i
34% rabatu
51,90 zł
79,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 51,90 zł
Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają di
42% rabatu
28,79 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,79 zł
Niemal wszyscy pracujemy w firmach wytwarzających i wykorzystujących produkty i usługi markowe. Marka stała się nieodłączną częścią naszego życia zawodowego i prywatnego. Jest „gwarancją” jakości, mówi, czego możemy się spodziewać po danym
48% rabatu
25,06 zł
48,20 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,06 zł
Planowanie i rozwój nowych produktów wyd.2
Autor:
Marek Wirkus
Lis Anna M.
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w
28% rabatu
38,73 zł
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,73 zł
Projektowanie strategii marki jest drugim, całkowicie odnowionym wydaniem książki Strategia marketingowa. Maciej Tesławski wraz z zespołem autorów wprowadza czytelnika krok po kroku w świat projektowania prawdziwej i praktycznej strategii m
40% rabatu
34,42 zł
57,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,42 zł
Marketing produktu politycznego
Autor:
Zajdowski Karol
Wydawca:
Elipsa Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy „produkt polityczny” jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i
19% rabatu
33,93 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,93 zł
Strategie marek produktowych na rynku FMCG
Autor:
Liczmańska Katarzyna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Dr Katarzyna Liczmańska – jest adiunktem w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Praktyczne doświadczenia, na podstawie których rozwiązuje problemy biznes
14% rabatu
30,88 zł
36,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,88 zł
Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor:
Rosenberg Alex
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
40% rabatu
23,94 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,06 zł
Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor:
Szczepański Jarek
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Teraz strategia jest prosta!
Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?
Okazuje się, że strategia to — wbrew pozorom
34% rabatu
32,35 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,35 zł
Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu.
Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w
36% rabatu
31,84 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,84 zł
Mistrzowskie prezentacje
Autor:
Agata Rzędowska
Jerzy Rzędowski
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”?
Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę mult
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
Książka prezentuje kwestie dotyczące warunków podróżowania, zagadnień propagandowych i reklamowych wykorzystywanych w turystyce. W publikacji zostały także przedstawione tematy nawiązujące do elementów regionalnych i religijnych związanych
14% rabatu
30,63 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,63 zł
Projektowanie doświadczeń to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane
39% rabatu
47,20 zł
77,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,20 zł
"Jak wyjść zwycięsko ze wszystkich sporów i negocjacji – w pożądanym przez Ciebie kierunku?
Jak uchronić się przed presją i manipulacją i w jaki sposób trafnie odczytać ukryte intencje przeciwnika?
Jak skutecznie bronić swoich interesów i
44% rabatu
22,18 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,18 zł
Kolekcja pod patronatem Prof. Normana Daviesa
Marsz Armii Andersa nie ma sobie równych w historii: sto dwadzieścia tysięcy ludzi przeszło
dwanaście tysięcy kilometrów. Rozsypani po „nieludzkiej ziemi” Polacy stawili się na wezwanie generała
41% rabatu
14,82 zł
24,99 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,82 zł
Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Autor:
Wrona Renata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Marka kobiety w biznesie
28% rabatu
39,50 zł
55,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,50 zł
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor:
Mateusz Brzeźniak
Wydawca:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
wysyłka: niedostępny
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjo
44% rabatu
16,74 zł
30,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,73 zł
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wy
34% rabatu
34,54 zł
52,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,54 zł
Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje
Autor:
Drygała Małgorzata
Terejko Anna
Wydawca:
EKONOMIK
wysyłka: niedostępny
Odpowiedzi do książki "Kwalifikacja A.26/AU.29. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie".
20% rabatu
8,30 zł
10,35 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 8,30 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|