![]() Marketing wartości Ludzkie oblicze Twojego biznesu
Autor:
Justyna Bakalarska
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Marketing wartości to nie tylko dostarczanie wartości dla Klienta firmy, ale również tworzenie wartości wewnątrz organizacji i oferowanie ich społeczeństwu.
Przeczytaj i sprawdź jak to robią najlepsi na rynku!
Drogi Czytelniku,
kupując tę
42% rabatu
21,96 zł
38,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,96 zł
![]() Kreatywnik Marketing i biznes
Autor:
Dołgan Mariola
Hatowska Magda
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Kreatywnik. Marketing i biznes to ogromna liczba różnorodnych zadań, gier i łamigłówek, które pobudzają zarówno kreatywność, jak i myślenie logiczne. Unikalne połączenie ćwiczeń wymagających pisania, liczenia, rysowania, a także doskonały p
42% rabatu
12,70 zł
22,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,70 zł
![]() Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji
Autor:
Madryas Weronika
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relati
14% rabatu
36,03 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,03 zł
![]()
Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań. Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zd
28% rabatu
42,30 zł
59,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł
![]()
Chcesz się dowiedzieć, jak wyróżnić swoje zdjęcia wśród milionów selfie wrzucanych codziennie na Instagram? Jak je edytować i tagować? Jak zdobyć aktywnych obserwatorów i współpracować z reklamodawcami? Jak zbudować na Instagramie własną ma
34% rabatu
32,83 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,83 zł
![]() Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie by przyciągnąć i zaangażować odbiorców.Webriting
Autor:
Joanna Wrycza-Bekier
Wydawca:
Oficyna Prawa Polskiego
wysyłka: niedostępny
Webriting w kulturze to konkretne porady, jak rozpocząć i skutecznie przeprowadzić promocję instytucji kultury w internecie. Autorka Joanna Wrycza-Bekier podaje gotowe i skuteczne porady, jak prowadzić webriting w instytucjach kultury. Gdy
34% rabatu
44,90 zł
68,25 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł
![]()
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, us
28% rabatu
37,28 zł
52,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,28 zł
![]()
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić?
Prawdo
28% rabatu
36,56 zł
51,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,56 zł
![]() Czym jest wzornictwo Podręcznik projektowania
Autor:
Slack Laura
Wydawca:
Dom Wydawniczy
wysyłka: niedostępny
Książka ta prezentuje konkretne produkty, umożliwiając dokładne zapoznanie się z procesami projektowania. Jakie są główne aspekty tworzenia produktu, okres jego użytkowania, i rynek? Celem tej książki jest ukazanie materialnych i metafizycz
48% rabatu
40,95 zł
78,75 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,95 zł
![]() Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Autor:
Szymkowska-Bartyzel Jolanta
wysyłka: niedostępny
Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych.
Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także pop
34% rabatu
20,03 zł
30,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,03 zł
![]()
Poznajcie Alinkę-Pralinkę, rezolutną koleżankę Mikołajka i Jaśków. Na co dzień jest słodka, ale kiedy trzeba, potrafi tupnąć nogą. Płacze na zawołanie, śpiewa na cały głos i zakochuje się na zabój… Złośliwi starsi bracia? Kłopoty w szkole?
43% rabatu
23,31 zł
40,95 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,31 zł
![]()
Sukces firmy jest zawsze pochodną strategicznych wyborów i szczęścia. Na szczęście nie mamy wpływu, możemy mu jednak pomagać – dyscypliną. Dyscyplina strategii wymaga od menedżerów starannej analizy i interpretacji zmian w otoczeniu, klarow
36% rabatu
25,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,45 zł
![]()
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla
14% rabatu
27,02 zł
31,50 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,02 zł
![]()
Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robi
23% rabatu
19,11 zł
24,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,11 zł
![]()
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to zna
23% rabatu
30,64 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,64 zł
![]() Testy kwalifikacja A.18 Sprzedaż produktów...
Autor:
Krzysztof Ciurka
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Zbiór zadań testowych i praktycznych przygotowujących do egzaminu; kwalifikacja A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych; zawód technik organizacji reklamy.
Zbiór zawiera siedem zestawów przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kw
17% rabatu
13,34 zł
16,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,34 zł
![]()
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.
Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze te
36% rabatu
22,26 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,26 zł
![]() Cena jako marketingowy instrument oddział. na kon.
Autor:
Bondos Ilona
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Celem głównym opracowania było zbadanie i ocena wpływu ceny na decyzje nabywcze konsumentów na rynku dóbr wybieralnych trwałego użytku. Autorka zamierzała przeanalizować znaczenie ceny na tle pozostałych elementów oferty, istotnych z punktu
24% rabatu
28,56 zł
37,80 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,56 zł
![]() Język angielski zawodowy. Kwalifikacja A.26. Sprzedaż produk
Autor:
Magdalena Prekiel
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
Zeszyt ćwiczeń z języka angielskiego zawodowego dla technika organizacji reklamy zapoznaje z fachowym słownictwem z zakresu szeroko rozumianej reklamy, jej organizacji oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Liczne ćwiczenia leksykaln
17% rabatu
21,69 zł
26,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,69 zł
![]() Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych...
Autor:
Monika Iwaniec
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Zaprawdę powiadam Ci, szukać będziesz sposobów, a nie pretekstów!
„Wstajesz rano. Poranek niby ładny, ale działasz powoli, bez zapału. Tak jakby mogło to opóźnić ósmą, kiedy sięgniesz po telefon i zadzwonisz do pierwszej osoby z listy. Ale
31% rabatu
27,45 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|